SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, je kuiten zijn te sexy en te afleidendquote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik toch maar een lange broek aan gaan doen?
Ik heb vrij weinig persoonlijke info van "jullie" naast wat er in de profielen staatquote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat mijn leeftijd algemeen bekend was.
Wil je het nog steeds weten?quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig persoonlijke info van "jullie" naast wat er in de profielen staat
quote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het nog steeds weten?
* meeleestquote:Op maandag 1 september 2025 12:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het nog steeds weten?
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.quote:
Ik ben 43. Zo voel ik me ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.quote:Op maandag 1 september 2025 13:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik voel me toch ook geen 43 maar die witte haren bij m'n slapen zijn het niet met mij eens.
quote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gedraag ik me nog als een kleuter dus denken mensen dat ik een verstandelijke beperking heb.
Ja thanksquote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.
Boks.quote:Op maandag 1 september 2025 13:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn ID kaart zegt 38. Ik voel mij niet 38.
Ik word nog steeds onder de 30 geschatquote:Op maandag 1 september 2025 13:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben 43. Zo voel ik me ook niet.
Maar ik ben laatst wel 40 geschat. Dat deed pijn.
Waarom? Zo koud is het toch nog helemaal niet?quote:Op maandag 1 september 2025 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik toch maar een lange broek aan gaan doen?
Geniet er nog van tot het voorbij isquote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word nog steeds onder de 30 geschat
Ik word sinds ik geboren ben al jonger geschat dan ik eigenlijk ben. Was er toen al klaar mee, ben er nog steeds klaar meequote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Geniet er nog van tot het voorbij is
Ineens is dat punt voorbij en dan ben je OUDquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Geniet er nog van tot het voorbij is
quote:Op maandag 1 september 2025 13:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet aan wennen dat je 8 jaar ouder bent.
Lange broek en lange mouwen. Een jas had eigenlijk ook nog prima gekund.quote:Op maandag 1 september 2025 13:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom? Zo koud is het toch nog helemaal niet?
Ja dan ineens doet het watquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ineens is dat punt voorbij en dan ben je OUD
Tot ze het niet meer doenquote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik word sinds ik geboren ben al jonger geschat dan ik eigenlijk ben. Was er toen al klaar mee, ben er nog steeds klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |