Precies! Collega verbouwereerd en weet niks terug te zeggen en kun jij gewoon doorlopen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is hier geen fietspad ja!
Wat kunnen we ermee winnen?quote:Op maandag 1 september 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had 5 snacks voor hem neergelegd, hij heeft er 3 gegeten. Jullie mogen raden welke.
1. Edgar & Cooper kip koekjes
2. Kabeljauw huid
3. Eend jerky
4. Eendennek
5. Klein visje
Een entry voor je schriftje / excelquote:
Ik zou niet weten hoe want zijn allemaal tegels.quote:Op maandag 1 september 2025 15:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kastje aan de muur hangen? Heeft IKEA vast wel iets voor.
Jawel maar die zit vol.quote:Op maandag 1 september 2025 15:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n kastje onder de wastafel?
Ik weet niet of de woningbouw het leuk gaat vinden als je in de tegels gaat boren.quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe want zijn allemaal tegels.
Nou ik had eigenlijk daar de handdoeken wel in willen pleuren. Neem veel ruimte in nu onder de wasbak.quote:
Denk het niet maar het past ook niet.quote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of de woningbouw het leuk gaat vinden als je in de tegels gaat boren.
Dat is helemaal correct.quote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Oftewel; geen mogelijkheid
Ik had daar altijd een Eket kastje voor die buiten de badkamer hing. Deze zijn zowel op te hangen als met pootjes. Alleen niet geschikt voor badkamer ivm papierfolie.quote:Op maandag 1 september 2025 15:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik had eigenlijk daar de handdoeken wel in willen pleuren. Neem veel ruimte in nu onder de wasbak.
Op dat Lush ding na is dat wel precies zoals hier ja.quote:Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook zo'n kastje onder de wastafel met daarin m'n handdoeken, washandjes en gezichtstroep en voorraadjes enzo. En een plankje met daarop wat parfum en m'n makeup. M'n Lush enzo zat in een kistje op de grond.
Nu: brede wastafel met twee lades en een aparte badkamerkast. RAMVOL.
Zou ook echt niet weten waar ik dit moet hangen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had daar altijd een Eket kastje voor die buiten de badkamer hing. Deze zijn zowel op te hangen als met pootjes. Alleen niet geschikt voor badkamer ivm papierfolie.
[ afbeelding ]
Wasmachinekast ding? Of staat de wasmachine niet in de badkamer?quote:Op maandag 1 september 2025 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou ook echt niet weten waar ik dit moet hangen.
de goedkoopstequote:Op maandag 1 september 2025 15:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had 5 snacks voor hem neergelegd, hij heeft er 3 gegeten. Jullie mogen raden welke.
1. Edgar & Cooper kip koekjes
2. Kabeljauw huid
3. Eend jerky
4. Eendennek
5. Klein visje
Neequote:Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wasmachinekast ding? Of staat de wasmachine niet in de badkamer?
Ik ben vooral slecht in voorraadbeheer. Laatst was de tandpasta weer in de aanbieding, dus nu heb ik tot het eind der tijden tandpasta.quote:Op maandag 1 september 2025 15:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eerst ook zo'n kastje onder de wastafel met daarin m'n handdoeken, washandjes en gezichtstroep en voorraadjes enzo. En een plankje met daarop wat parfum en m'n makeup. M'n Lush enzo zat in een kistje op de grond.
Nu: brede wastafel met twee lades en een aparte badkamerkast. RAMVOL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |