Het is Hedwig haar huis, jij mag de huur betalen en er in wonenquote:Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef Ama het volgende:
Ik moet maar accepteren denk ik dat dit nu Hedwig haar dekentje is. Heb ook niet echt mijn best gedaan om het tegen te gaan haha.
[ link | afbeelding ]
Ik zou het toejuichen.quote:Op maandag 1 september 2025 13:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dan ineens doet het wat
[..]
Tot ze het niet meer doen
Is ook wel weer zo.quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is Hedwig haar huis, jij mag de huur betalen en er in wonen
Je kijkt ook uit tot je man terug komt?quote:Op maandag 1 september 2025 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedere keer als ik even naar mijn balkon loop voel ik met net als zo'n vissersvrouw die over zee uit staat te kijken
Het is een droevig verhaalquote:Op maandag 1 september 2025 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kijkt ook uit tot je man terug komt?
Nee, dat is gewoon kut.quote:Op maandag 1 september 2025 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Geniet er nog van tot het voorbij is
Al zou je dat hebben, betekent toch niet dat je dan niet meer hoeft te leren om op een professionele manier te communiceren - als je een baan wil houden?quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pfoe dat wordt wel heelveel trainen dan. Compleet tegen een persoonlijkheid in trainen.
Ik moet nog steeds de huisarts bellen dat ik gescreend wil worden op ADHD / Autisme, maar ik vergeet dat steeds
Weet ik tochquote:
Kan wel veel duidelijkheid geven.quote:Op maandag 1 september 2025 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al zou je dat hebben, betekent toch niet dat je dan niet meer hoeft te leren om op een professionele manier te communiceren - als je een baan wil houden?
Ja, dat zeg ik ook niet. Maar het verandert toch verder niet dat je je op het werk professioneel uit moet (leren) drukken?quote:Op maandag 1 september 2025 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan wel veel duidelijkheid geven.
Zeker niet! Meer een kwestie van "hoe pak je het aan".quote:Op maandag 1 september 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik ook niet. Maar het verandert toch verder niet dat je je op het werk professioneel uit moet (leren) drukken?
Nou, zo erg was Zandvoort gisteren nu ook weer niet.quote:Op maandag 1 september 2025 14:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt verdomd slecht geslapen, ben de hele dag al bleh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |