abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218650636
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218650756
De chagrijnige moeder heeft een druk lijstje

Tandarts
Sporten
Bloedprikken

Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Die los zit en er gewoon vanzelf uitgaat…
pi_218650762
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:

Tandarts
Sporten
Bloedprikken

Dat mens is echt delulu
En dan op treads weer met vloekwoorden zeggen hoe stoer je kind is. Die een tand laat trekken zonder verdoving.
Oh huh ging het gewoon om een losse tand?
Wat een aanstelleritis.
pi_218650768
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat een aanstelleritis.
Ja was de vorige keer ook al. Complete paniek want hij had een losse tand. Dus nu laat ze die elke keer trekken.
En daarom kreeg hij nieuwe poppetjes
pi_218650797
Demammavan: Annemarie noemt zichzelf liever geen influencer. Waarom niet? Ze hamert er altijd zo op dat dit haar werk is en dat ze er zo keihard voor werkt en zo retetrots is op wat ze bereikt heeft (daar kan ik inkomen). Waarom nou weer die irritante humble bragging?
Doe maar gewoon niet.

En mijn kinderen zeggen ook continu lelijkerd of papzak tegen elkaar. Maar ik ken de context en ik film het niet voor de buitenwereld, essentieel verschil.
pi_218650820
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:24 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke deelt een screenshot met contactpogingen van haar moeder (tijden staan niet op volgorde). Blijkbaar heeft Sanneke haar telefoon ‘s nachts niet op geluid staan. Vind ik, gezien haar rol als mantelzorger, heel raar.
En op threads vroeg ze vorige week om tips hoe iemand haar toch kon bereiken op de ‘niet storen’ stand oid. Daar kreeg ze tips en antwoorden voor.
pi_218650825
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Wat een aanstelleritis.
Ja joh, dat is al 1 of 2 keer eerder zo gegaan. Hij kan niet tegen losse tanden, dus dan laat ze die eruit halen en benaderd dat alsof hij een openhart operatie heeft ondergaan bij bewustzijn. En dan weer cadeautjes. Want ze krijgen daar overal cadeautjes voor.
pi_218650837
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef Qware5 het volgende:

Tandarts
Sporten
Bloedprikken

Dat mens is echt delulu
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌
pi_218650850
De moeder van Danneje heeft haar enkel gebroken.

Moet ze nou weer mantelzorger, net als de vorige keer *kuch*? En hoe komt ze daar dan?
pi_218650860
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:47 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik vind dat tand trekken ook zo suf... zijn gewoon losse melk tandjes en ze heeft hem een angst aangepraat ... gewoon wiebelen en appels eten 👌
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣
pi_218650928
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:49 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Spareribs zou mijn zoon zeggen🤣
Ik stem voor! Chocotof ook goed
pi_218651021
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Op threads schrijft ze ‘ De socials liggen er even af bij mij , want ik en kind gaan even niet zo lekker ❤🩹 Tijd om te helen en een plekje te gaan geven’
Met daarbij een foto van een van haar kinderen.

Daar is dan toch niets ‘geheimzinnigs’ aan?
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.

Ik zie dat ze dat zinnetje nu heeft verwijderd. Tsja het was immers ook geheel duidelijk.
pi_218651136
Die iris zijlstra is ook “besties” met Maria tailor enzo. Zal MB zich willen ontpoppen tot een influencer die in dat wereldje past? Als dat zo is dan kan ze een kamer huren in Amsterdam want dan is 1x per week een avondje daar eten niet voldoende.
pi_218651234
Naast dat ik vaak mayonaise bij Lot haar avondmaaltijd zie (want zo eet ze vast 'aaaaaalles'), mag het nu ook al bij de lunch... en een snoepje erna.
Je ziet het niet af aan dat gezin, maar gezond is het denk ik niet voor je binnenste.
pi_218651306
DBM o o o wat een aandachtstrekker, nog even haar bericht op threads (over haar zoon en zn losse tanden) delen om te vertellen dat hij dapperder is dan "jullie allemaal".

Mijn zoon viel flauw bij zn eerste gewisselde tanden, mag ik even een applausje.... Ik had misschien 112 moeten bellen en alles moeten filmen. (Ipv daarvan heb ik hem op de bank gelegd met een washandje en een half uur later speelde hij alweer buiten)
pi_218651315
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:03 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Op insta deelde ze dat ze niet ging zeggen welk kind. Dus blijkbaar wel geheimzinnig.

Ik zie dat ze dat zinnetje nu heeft verwijderd. Tsja het was immers ook geheel duidelijk.
Ik heb je een pb gedaan zou je die even willen lezen?
pi_218651333
Wat zevert AM nou over die hagelslag door de yoghurt, zij roert elke dag een schep jam door de hare…
pi_218651345
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:25 schreef IlseMarije het volgende:
DBM o o o wat een aandachtstrekker, nog even haar bericht op threads (over haar zoon en zn losse tanden) delen om te vertellen dat hij dapperder is dan "jullie allemaal".

Mijn zoon viel flauw bij zn eerste gewisselde tanden, mag ik even een applausje.... Ik had misschien 112 moeten bellen en alles moeten filmen. (Ipv daarvan heb ik hem op de bank gelegd met een washandje en een half uur later speelde hij alweer buiten)
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonder
Maar daarna nooit meer last gehad
pi_218651352
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.

Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
pi_218651371
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Maar die eerste is ook spannend! Weet nog mijn oudste huilde lachte gilde... leek wel of ze alle emoties tegelijk ervaarde (leek wel bezeten😂) dat die niet out ging vind ik ook bijzonder
Maar daarna nooit meer last gehad
De eerste had hij doorgeslikt en dat vond hij zo raar, toen de 2e er wel bewust uit ging, ging het mis 😂
pi_218651458
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:
En wat een hilaaaaarische humor is het toch om je volwassen schoonzoon je beginnende puberdochter en plein public voor lelijk uit te laten maken. Hou dat soort “familiegrapjes” (waarvan je sowieso kunt betwijfelen of de puberdochters in kwestie dit ook echt grappig vinden) lekker binnenskamers.

Echt een giller dat AM het heeft over veilig en vertrouwd. Die kinderen groeien op in een livestream en worden tot op de badkamer en in bed gefilmd.
Rens is sws een beetje te vrij bij zijn schoonfam als je het mij vraagt. Ik had me doodgeschaamd als dat mijn vriend was (en ja ook op die leeftijd). Zo naar!
pi_218651474
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 13:33 schreef Louuuu_lou het volgende:

Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.
Hoop vooral dat dan maar iemand in dat gezin tegen hem zou zeggen: Heb je wel eens in de spiegel gekeken?
pi_218651491
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 13:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik kan het helaas niet terug vinden, maar je zal toch hopen dat je als moeder daar iets van zegt? Vrij bizar.
Hoop vooral dat dan maar iemand in dat gezin tegen hem zou zeggen: Heb je wel eens in de spiegel gekeken?
Nee ze heeft erbij getypt "Ja ik weet wat hij zegt en dat kan" of zoiets
pi_218651497
Sanneke heeft het weer zwaar. Het is toch maar goed dat zij niet werkt. En ze hoopt dat het ouderschapsverlof van Dion snel geregeld wordt. Die man is weken (maanden?) thuis geweest. Ze heeft gewoon veel te veel tijd om stil te staan bij haar eigen ellende.
pi_218651500
Deelt J nu een steek onder water uit naar M met haar storie dat ze geen makeup draagt maar wel altijd aan goede gezichtsverzorging doet?

Aangezien M om tips vraagt voor haar ontstoken oog maar geen lenzen uit wil of make up er af. Tja, als je onderweg naar een feestje bent snap ik dat wel. Maar die dagen er na is dat toch wel het meest belangrijk om dat oog rust te geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')