Ten Hag hoofdcoachquote:Op maandag 1 september 2025 15:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
'Ten Hag ideale opvolger voor Heitinga bij Ajax'
We hebben een medestander bij de T.
Maar je ziet wel een idee . Dat is al teveel voor domme Sjon.quote:Op maandag 1 september 2025 15:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was dit weekend wel minder bij NEC
Domme John is nog minder dan Pauper Mauricequote:Op maandag 1 september 2025 15:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar je ziet wel een idee . Dat is al teveel voor domme Sjon.
Ik wou zeggen dat is te moeilijk voor Sjon, maar ik las laatst over een bedrijfje dat semi-automatische pompen levert aan voetbalclubs. Moet die alleen het aantal bar onthouden, maar dat kan je ook wel ergens bij die pomp op een groot papier zetten.quote:Op maandag 1 september 2025 15:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Ten Hag hoofdcoach
Sjon mag de ballen oppompen
Keizer mag de lijnen trekken
Twee keer goed gegokt en NEC is het nieuwe lichtend voorbeeld.quote:Op maandag 1 september 2025 15:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit er ook eentje bij die Sjon tijd wil geven (anders lekt die niet meer)
Bij NEC bijvoorbeeld hebben ze wel een idee hoe ze 90 min lang willen ballen en ze kunnen het nog uitvoeren ook met slechtere spelers.
Bij Sjon doen ze alleen een rondotje en zijn ze conditioneel kapot na 45 min
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 1 september 2025 15:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Twee keer goed gegokt en NEC is het nieuwe lichtend voorbeeld..
Zal rond de tien miljoen zijn. Maar als hij heel graag wil is er vast ook nog wel een huur/optie koop deal mogelijk.quote:
Dat laatste zinnetje is onzin. Anderlecht heeft geld nodig omdat ze niet Europees spelen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zal rond de tien miljoen zijn. Maar als hij heel graag wil is er vast ook nog wel een huur/optie koop deal mogelijk.
quote:Sky Sports News revealed earlier today that the Eredivisie club made an enquiry this morning over a permanent deal, but were not satisfied with the conditions set out by Anderlecht.
Ajax came back in with a loan approach, but Anderlecht are not keen to loan their star striker - and are only open to selling for a significant fee.
It's understood the Dutch club are now in talks again over a permanent deal after Dolberg confirmed that he would prefer to join them.
Als Ajax het financieel niet rond krijgt dan is dat gewoon een optie, natuurlijk spelen ze nu eerst de verkoop kaart.quote:Op maandag 1 september 2025 15:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat laatste zinnetje is onzin. Anderlecht heeft geld nodig omdat ze niet Europees spelen.
Bron?quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als Ajax het financieel niet rond krijgt dan is dat gewoon een optie, natuurlijk spelen ze nu eerst de verkoop kaart.
Siquote:Op maandag 1 september 2025 15:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Transferwindow is 8 uur vanavond in Engeland?
Ajax zijnde zou ik gewoon inzetten op koop. Dolberg lijkt weer zijn oude vorm te hebben gevonden.quote:
10 miljoen is voor een 27 jarige spits tegenwoordig een koopje.quote:Op maandag 1 september 2025 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ajax zijnde zou ik gewoon inzetten op koop. Dolberg lijkt weer zijn oude vorm te hebben gevonden.
Kan Ajax hem wel betalen? Een bod van Celtic van 9.5 miljoen is al afgewezen. Volgens mij kan Ajax maar 8 miljoen van Bronbey weer herinvesteren (de beruchte 40% van 20 miljoen).quote:Op maandag 1 september 2025 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als Ajax het financieel niet rond krijgt dan is dat gewoon een optie, natuurlijk spelen ze nu eerst de verkoop kaart.
maar ze krijgen 25quote:Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan Ajax hem wel betalen? Een bod van Celtic van 9.5 miljoen is al afgewezen. Volgens mij kan Ajax maar 8 miljoen van Bronbey weer herinvesteren (de beruchte 40% van 20 miljoen).
Ik denk dat ze vooral die 40% willen betalen, maar meer kunnen. Zal iets meer een gokje zijn maar als ze er voor 10 miljoen uit zouden komen geloof ik wel dat Ajax dat gaat doen.quote:Op maandag 1 september 2025 15:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Kan Ajax hem wel betalen? Een bod van Celtic van 9.5 miljoen is al afgewezen. Volgens mij kan Ajax maar 8 miljoen van Bronbey weer herinvesteren (de beruchte 40% van 20 miljoen).
Rot ajb op naar je psv topic.quote:Op maandag 1 september 2025 10:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik snap echt dat je weghorst opstelt in plaats van broeby
maar nu is die dus weg
ik denk ook dat brubby beter in het systeem van sjonnie past dan van die italiaan
Maar is weghorst nu jullie enige spits?
Dat is dan helemaal mooi gedaan zeg
Ik las juist dat Schotland wel gewoon tot 12 uur vannacht open is.quote:Op maandag 1 september 2025 16:06 schreef Tjacka het volgende:
Als Ajax slim is komen ze met een bod hoger dan celtic en gaan ze daarna pas door onderhandelen. Aangezien die in Schotland over 3 uur dicht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |