20 uurquote:Op maandag 1 september 2025 16:09 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik las juist dat Schotland wel gewoon tot 12 uur vannacht open is.
BBC zegt 12 uurquote:Op maandag 1 september 2025 16:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 uur
https://www.scotsman.com/(...)m_source=chatgpt.com
neequote:Op maandag 1 september 2025 16:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Als die bonussen worden behaald wel.
huhquote:Op maandag 1 september 2025 16:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
BBC zegt 12 uur
https://www.bbc.com/sport(...)ottish%20Premiership.
40 procent van 25 is 10mquote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dat kan niet allemaal geherinvesteerd worden.
Ja maar wat ik nu overal lees klopt dat dus niet. Alleen de grote 5 sluiten om 8 uur vanavond.quote:Op maandag 1 september 2025 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
huh
When does the Scottish transfer window close? When is transfer deadline day?
The Scottish Premiership transfer window officially opened on Monday 16 June 2025, though in a change to usual summer windows, an additional transfer window was created between 1 June and 10 June, allowing clubs involved in the 2025 FIFA Club World Cup to register players.
The Scottish Premiership transfer window will officially close on Monday 1 September, at the earlier time of 7pm. This is slightly earlier than the last few windows and is aligned with many of the top European leagues.
uit mijn artikel
Oke sorry vriend.quote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja maar wat ik nu overal lees klopt dat dus niet. Alleen de grote 5 sluiten om 8 uur vanavond.
Dan zet ik de fiets maar weer in de schuur.quote:Op maandag 1 september 2025 16:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Guehi naar Liverpool, wat zou betekenen dat de weg vrij is voor de Gomez naar Milan deal en dus Sutalo gewoon in Amsterdam blijft.
Gohquote:Op maandag 1 september 2025 16:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke sorry vriend.
Dan heb ik een foute bron
Ligt er aan op welke oorlog je doelt denk ik.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Drolberg, daar win je de oorlog toch ook niet mee
Dat lijkt me in vrijwel alle opzichten een betere spits dan domme Brub.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Nee maar volgens jou is alles kut, dus dat maakt ook niet uit.quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
Mooi.quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat de goede kant op met de komst van Dolberg.
bron?quote:Op maandag 1 september 2025 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat de goede kant op met de komst van Dolberg.
Hij kan beter PietjePuk hetenquote:Op maandag 1 september 2025 17:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee maar volgens jou is alles kut, dus dat maakt ook niet uit.
quote:Op maandag 1 september 2025 17:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
bron?
edit: voetbalprimeur![]()
NOSquote:Volgens het AD en De Telegraaf heeft Ajax al gesprekken gevoerd met Anderlecht, waar Dolberg sinds 2023 speelt. De Deen maakte tussen 2015 en 2019 zijn doelpunten voor Ajax en speelde daarna ook nog voor Nice, Sevilla en Hoffenheim.
Anderlecht, dat plaatsing voor een Europees hoofdtoernooi is misgelopen, zou spelers moeten verkopen om financiële gaten te dichten. Voor Dolberg vraagt de Belgische club tien miljoen euro. Ajax zoekt nog naar een betaalbare constructie om hem naar Amsterdam te halen.
Ja dat is het oude nieuws, maar Jordii zei dat het de goede kant op gaat, maar die update komt dus van voetbalprimeur.quote:
Je koopt een doelpunt of 15 minimaal als je zijn statistieken bekijkt, dat lijkt me samen met Weghorst toch vrij belangrijk voor in ieder geval plek 2quote:Op maandag 1 september 2025 16:42 schreef KlapMongeaul het volgende:
en relatief goedkoop voor een laatste dag spits, kijk hoeveel een Brobbey kost op een dag als vandaag. Je kan toch moeilijk denken dat we er op achteruitgaan met Dolberg. Een Meerdink kost je zomaar 5-10 miljoen meer.quote:Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je koopt een doelpunt of 15 minimaal als je zijn statistieken bekijkt, dat lijkt me samen met Weghorst toch vrij belangrijk voor in ieder geval plek 2
Toch weer beweging rond Sutalo? Ook al geldt hetzelfde daarvoor qua tijd, Italie sluit ook om 8 uur.quote:Gomez to stay at Liverpool - no matter what
Latest from Sky Sports News' Rob Dorsett and Vinny O'Connor:
Joe Gomez will be staying at Liverpool this summer - even if Marc Guehi completes his move to Anfield.
AC Milan came in with an offer to sign the centre back, but both sides accepted that there would not be enough time to complete a medical and do the deal once Guehi’s future was decided.
It’s also emerged that Brighton made an enquiry about taking Gomez on loan for the season, but they couldn’t reach an agreement over what proportion of his wages would be paid by each club.
A number of other enquiries were rejected by Liverpool, who did not want to let him leave on loan.
eenschquote:Op maandag 1 september 2025 17:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en relatief goedkoop voor een laatste dag spits, kijk hoeveel een Brobbey kost op een dag als vandaag. Je kan toch moeilijk denken dat we er op achteruitgaan met Dolberg.
Waarom zou Anderlecht verhurenquote:Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Vreemde gedachte, maar als Ajax voor een huur met koopoptie gaat bij Dolberg, kunnen die miljoenen wellicht voor een andere speler gebruikt worden: El Karouani. Ben je ook meteen van lachebekje Wijndal af....
Kan dus niet. Anderlecht heeft snel geld nodig door de Europese uitschakeling.quote:Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Vreemde gedachte, maar als Ajax voor een huur met koopoptie gaat bij Dolberg, kunnen die miljoenen wellicht voor een andere speler gebruikt worden: El Karouani. Ben je ook meteen van lachebekje Wijndal af....
Alles kan natuurlijk,quote:Op maandag 1 september 2025 17:20 schreef TheVulture het volgende:
Krijgt Erik geen geld mee?quote:Op maandag 1 september 2025 17:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is voor de rest doodstil dus ik denk eigenlijk dat ze enkel met een spits bezig zijn en dan lekker naar het huis van Ten Hag gaan.
quote:Op maandag 1 september 2025 17:43 schreef DeeBee het volgende:
Is de fax voor Brobbie al de deur uit?
Maar kan Dolberg de druk van de in de nek hijgende Weghorst aan?quote:Op maandag 1 september 2025 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je koopt een doelpunt of 15 minimaal als je zijn statistieken bekijkt, dat lijkt me samen met Weghorst toch vrij belangrijk voor in ieder geval plek 2
Hij is iig volwassener geworden, ik heb hem verder niet zo gevolgd, vond het in z'n Ajax tijd wel een leuke speler, mooie goals wel, maar was wel een beetje een softie.quote:Op maandag 1 september 2025 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar kan Dolberg de druk van de in de nek hijgende Weghorst aan?
Say what?quote:
Zijn die ze gewoon met een bootlading aan het binnenhalen?quote:
Dat is wel een goede vraag, Weghorst is een type bankzitter die dat niet goed kan accepteren, en dan alsnog heel veel aandacht op hem vestigt.quote:Op maandag 1 september 2025 18:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar kan Dolberg de druk van de in de nek hijgende Weghorst aan?
Dacht echt dat Traore veel ouder was. Nooit echt zien staan, maar vond hem er ook bijlopen als een 30+ speler.quote:Op maandag 1 september 2025 18:28 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)erland-verkopen.html
Maakte wel een vergelijkbare ontwikkeling door als Brobbey, leek eerst echt heel goed (beter nog dan Brobbey), daarna minder (wel beter dan Brobbey vorig jaarquote:Op maandag 1 september 2025 18:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is iig volwassener geworden, ik heb hem verder niet zo gevolgd, vond het in z'n Ajax tijd wel een leuke speler, mooie goals wel, maar was wel een beetje een softie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |