SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb $10quote:Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar MT6, heb je je portemonnee al geleegd?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee maak even helemaal leegquote:
dan geef ik je de 20 die nodig isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Momentquote:Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maak even helemaal leeg
dan geef ik je de 20 die nodig isIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Birdiequote:Hello muisquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb $20 nu, kom je me stompen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het is beter als je m op 0 hebt staanquote:
blijkbaar is het een bugHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit er geen chat bij dat kudtspel of zoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb vanochtend een teams meeting met Belgen en weet zeker dat ik bij elke zin 'amai' in mijn hoofd ga zeggen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Momentquote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is beter als je m op 0 hebt staan
blijkbaar is het een bugIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb $0Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
WaterfietsStevenquote:![]()
![]()
![]()
'thuiswerkdag' aka bolken en snacken
'kantoordag' aka tafelvoetbalpoppetjes slopen![]()
of heppie vrij vandaag?
Smile, it's free therapy.![]()
Bolken, dat spel spelen en werken. Ze kunnen het allemaalTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dit is toch veel efficienter, daar het spel, hier de bolkquote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Zit er geen chat bij dat kudtspel of zoHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Amai tochquote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb vanochtend een teams meeting met Belgen en weet zeker dat ik bij elke zin 'amai' in mijn hoofd ga zeggen.
Geen vrij dusquote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb vanochtend een teams meeting met Belgen en weet zeker dat ik bij elke zin 'amai' in mijn hoofd ga zeggen.
haha proberen 3 x amai te zeggen in het gesprek![]()
![]()
ik daag je uit
quote:Op maandag 1 september 2025 08:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WaterfietsSteven![]()
![]()
![]()
'thuiswerkdag' aka bolken en snacken
'kantoordag' aka tafelvoetbalpoppetjes slopen![]()
of heppie vrij vandaag?haha jij mag voortaan mijn agenda invullen
(alsof ik een agenda heb)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik niet heb zo vergadering en dan zie je mij hier nietquote:Op maandag 1 september 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Bolken, dat spel spelen en werken. Ze kunnen het allemaalWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het geweldig als jullie hier over Torn posten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is toch leuk om de vorderingen te lezenquote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
Zit er geen chat bij dat kudtspel of zo
Merendeel heeft nog de meet WA ook
Dat hebben ze na 1x al door dat ik ze in de zeik neemquote:Op maandag 1 september 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen vrij dus
haha proberen 3 x amai te zeggen in het gesprek![]()
![]()
ik daag je uit![]()
Kan soms wel achter een zin 'se" zeggen. Dat valt misschien wat minder op se.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Of ik ga midden in de meeting zeggen dat ik ga poepen zonder mijn vrouw.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou vind er geen reet aan, dom spel het ziekenhuis in, je moet me meppen je moet van me jatten.quote:Op maandag 1 september 2025 09:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is toch leuk om de vorderingen te lezen
Merendeel heeft nog de meet WA ook
Wat je leuk vindtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 1 september 2025 09:00 schreef StevenHyde het volgende:
[..]haha jij mag voortaan mijn agenda invullen
(alsof ik een agenda heb)dat komt niet goed kan ik je nu al zeggen.
Vergis me in dagen/ uren
volgens mij mag je op fok ook niet mensen sturen om andere communicatie middelen te gebruikenquote:Op maandag 1 september 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind er geen reet aan, dom spel het ziekenhuis in, je moet me meppen je moet van me jatten.
Wat je leuk vindt
is banwaardigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan je ook doen, een ding is zeker. Ze zullen je heel raar aan kijken denk ik.quote:Op maandag 1 september 2025 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
Of ik ga midden in de meeting zeggen dat ik ga poepen zonder mijn vrouw.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vergeet het drugsgebruik nietquote:Op maandag 1 september 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou vind er geen reet aan, dom spel het ziekenhuis in, je moet me meppen je moet van me jatten.
Wat je leuk vindt
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
met je buurman denken ze dan vast wellichtquote:Op maandag 1 september 2025 09:01 schreef StevenHyde het volgende:
Of ik ga midden in de meeting zeggen dat ik ga poepen zonder mijn vrouw.![]()
alleen 1 xtc in de ochtendquote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Vergeet het drugsgebruik niet
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Poepen met de buurmanquote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met je buurman denken ze dan vast wellicht![]()
ik ben nog steeds zwaar verslaafd, werd de hele tijd uit de education gegooid.quote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
alleen 1 xtc in de ochtend![]()
stop dan met alles te nemenquote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik ben nog steeds zwaar verslaafd, werd de hele tijd uit de education gegooid.![]()
maar je maakt wel voortgang in de neem 50 van iedere drugs lijstjes
er is er ook 1 voor een OD krijgen van cannabisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn buurman is een homoseksuele vrijgezelle man van bijna 70quote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met je buurman denken ze dan vast wellicht![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dat geeft mogelijkhedenquote:Op maandag 1 september 2025 09:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn buurman is een homoseksuele vrijgezelle man van bijna 70Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kijk aan lekker poepen met hem dusquote:Op maandag 1 september 2025 09:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn buurman is een homoseksuele vrijgezelle man van bijna 70
Ja gebruik nu al een tijdje niets meer, maar loopt maar langzaam af.quote:Op maandag 1 september 2025 09:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
stop dan met alles te nemen![]()
maar je maakt wel voortgang in de neem 50 van iedere drugs lijstjes
er is er ook 1 voor een OD krijgen van cannabis![]()
Meld hem aan voor FOK!quote:Op maandag 1 september 2025 09:05 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mijn buurman is een homoseksuele vrijgezelle man van bijna 70
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb wel wat verhalen over hem (waar ik niet in meespeel). Dus ik houd me koestquote:
IK HEB EEN EIGEN WC SEquote:Op maandag 1 september 2025 09:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kijk aan lekker poepen met hem dusBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey Greysquote:
Heb je ook verhalen waar je wel in meespeeltquote:Op maandag 1 september 2025 09:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb wel wat verhalen over hem (waar ik niet in meespeel). Dus ik houd me koest
ik moest nog wat bestellingen doen maar dat kat zit op de laptopHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben het ziekenhuis ingestompt door @loveislikeakiss
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb de award nu wel
maar wel de muis achievement?quote:Op maandag 1 september 2025 09:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben het ziekenhuis ingestompt door @:loveislikeakissHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niks aan te doenquote:Op maandag 1 september 2025 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik moest nog wat bestellingen doen maar dat kat zit op de laptopIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een bijrolletje toen zijn oude laptop kuren had en ik als 'jij werkt toch met computers' werd gevraagd er naar te kijken. En toen had hij op zijn bureaublad allemaal foto's staan met tumbnailsquote:Op maandag 1 september 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je ook verhalen waar je wel in meespeelt![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Een bijrolletje toen zijn oude laptop kuren had en ik als 'jij werkt toch met computers' werd gevraagd er naar te kijken. En toen had hij op zijn bureaublad allemaal foto's staan met tumbnails![]()
![]()
Yepquote:Op maandag 1 september 2025 09:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
maar wel de muis achievement?
Denk dat hij zich dan als eerste aanmeld voor keiharde purno voor dannieBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
nee het is ook de kat die sporadisch knuffelig is dus die geef ik altijd zijn zinquote:
*Lust geen koffie*![]()
Dat kan nietquote:Op maandag 1 september 2025 09:09 schreef StevenHyde het volgende:
Denk dat hij zich dan als eerste aanmeld voor keiharde purno voor dannie
Moet hij echt even wachten
Mijn cake is mislukt, ondanks de lange baktijd nog steeds nat en zompigTrotste mama van Ambar
quote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn cake is mislukt, ondanks de lange baktijd nog steeds nat en zompig
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kan niet
Moet hij echt even wachtenik zal het hem iig voorstellen tijdens de buurt bbq (not
)
Zal wel door de hoeveelheid vruchten zijn die ik erin heb gemikkerdTrotste mama van Ambar
Begrijpelijk welquote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee het is ook de kat die sporadisch knuffelig is dus die geef ik altijd zijn zinIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon meenemen naar kantoor en trakterenquote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 09:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]ik zal het hem iig voorstellen tijdens de buurt bbq (not
)
![]()
Ik doe daar niet meer aan mee
De buurt bbqThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neuh ga ik lekker zelf opetenquote:Op maandag 1 september 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon meenemen naar kantoor en trakteren
Trotste mama van Ambar
ah ja dat kan roet in het eten gooien jaquote:Op maandag 1 september 2025 09:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal wel door de hoeveelheid vruchten zijn die ik erin heb gemikkerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wel, want eten.quote:Op maandag 1 september 2025 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik doe daar niet meer aan mee
De buurt bbq
En een biertje.
En de laatste jaren wat leuke buren erbijBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hoevaak moet je het organiseren ?quote:Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik wel, want eten.
En een biertje.
En de laatste jaren wat leuke buren erbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wordt 28 vandaagquote:Op maandag 1 september 2025 09:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Maar het is nog vroeg
hier maar 17
Ik heb het koudquote:Op maandag 1 september 2025 09:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
"koud"
't Is gene zomer, ze
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: