Ik weet zeker dat het een stuk beter gaat als je met stukjes sushi gaat rekenen.quote:Op maandag 1 september 2025 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik begreep het gewoon echt niet. nog steeds niet
nou die eet ik dan op en begrijp ik het nog steeds nietquote:Op maandag 1 september 2025 11:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het een stuk beter gaat als je met stukjes sushi gaat rekenen.
quote:In Duitsland is het bedrijf achter Milka aangeklaagd vanwege misleiding over het gewicht en de prijs van de bekende chocoladerepen.
Heel veel dieren moet je er minimaal 2 van houden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar je mag in Zwitserland ook geen cavia's zonder vriendjes houden.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die eet ik dan op en begrijp ik het nog steeds niet
Dat lijkt me een vrij duidelijke hint?quote:Op maandag 1 september 2025 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet van mijn leidinggevende een cursus gaan doen over communicatie. De cursussen die het bedrijf aanbiedt, zijn allemaal op basis van DISC
Top dat had net zo goed Harry Potter huizen of favoriete kleur kunnen zijn.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Papa bal: was ist eins plus zwei?
Ballie: Polizei?![]()
Papa bal: NEIN NEIN NEIN!!!
Ballie:
Het voorval is dat ik nee heb verkocht aan een project manager, deze persoon er niet mee eens was en naar mijn leidinggevende is gegaan.quote:Op maandag 1 september 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij duidelijke hint?
"Leer eens normaal praten kiep"quote:Op maandag 1 september 2025 11:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat lijkt me een vrij duidelijke hint?
Andere baan zoekenquote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voorval is dat ik nee heb verkocht aan een project manager, deze persoon er niet mee eens was en naar mijn leidinggevende is gegaan.
That's it. En daarom moet ik op cursus, omdat ik nee heb gezegd.
NEIN NEIN NEIN!!!quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voorval is dat ik nee heb verkocht aan een project manager, deze persoon er niet mee eens was en naar mijn leidinggevende is gegaan.
Wat op zich ook echt zo is.quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet leren communiceren met de doelgroep.
Wat ik lees: Muis moet veranderen en andere mensen hoeven niet te veranderen om Muis tegemoet te komen. Muis heeft het idee dat ze haar hele leven al moet aanpassen aan de medemens die dominanter is.
Gewoon dit sturen -------->quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik lees: Muis moet veranderen en andere mensen hoeven niet te veranderen om Muis tegemoet te komen. Muis heeft het idee dat ze haar hele leven al moet aanpassen aan de medemens die dominanter is.
Klopt, maar mijn nickname is koosnaampje die ik bij de geboorte meekreegquote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is.
Toen het moment kwam om je nickname voor fok te kiezen kwam er ook niet KOLOSSALE_TIJGERIN uit, wel?
Te vroeg geboren?quote:Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn nickname is koosnaampje die ik bij de geboorte meekreeg
Als die doelgroep, leidinggevende is, dan ja. Niet dominanter, gewoon belangrijker in het bedrijf.quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is.
Toen het moment kwam om je nickname voor fok te kiezen kwam er ook niet KOLOSSALE_TIJGERIN uit, wel?
Het nee zeggen an sich zal het probleem niet zijn, waarschijnlijk meer de manier waarop.quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die doelgroep is niet alleen leidinggevende, het is vooral mensen die hun zin willen krijgen en zelf niets willen uitvoeren.quote:Op maandag 1 september 2025 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als die doelgroep, leidinggevende is, dan ja. Niet dominanter, gewoon belangrijker in het bedrijf.
Kun je er voor kiezen om die cursus te doen of te wachten tot ze je eruit kieperen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |