quote:Op maandag 1 september 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog vroeger als ik mijn wiskunde huiswerk moest doen mijn vader mij kwam helpen. En ik begreep echt niets van wiskunde en hij begreep maar niet dat ik het niet begreep dus dan werd die altijd boos en ging die in het duits schreeuwen en moest ik altijd huilen
quote:Op maandag 1 september 2025 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een aapje op een stukje fruit zit te smekken dan hoort Bal dit op een afstand van 25 kilometer
Wel slecht om dan in het Duits te gaan schreeuwenquote:Op maandag 1 september 2025 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
Hij raakte zo gefrustreerd, was echt ongekend
ja hij was duitsquote:Op maandag 1 september 2025 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wel slecht om dan in het Duits te gaan schreeuwen
Wel voor Duitsers.quote:Op maandag 1 september 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij was duits![]()
Nou goed. Wiskunde is niet voor iedereen :p
Even de vader van bal bellenquote:Op maandag 1 september 2025 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Ik heb geen hulp gehad bij m'n huiswerk voor Duits.
quote:Op maandag 1 september 2025 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Even de vader van bal bellen
Wat?quote:
Onwetend ikquote:Op maandag 1 september 2025 11:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Die zegt net zo weinig als mijn moeder.
Niet zoals in Nederland, stuk minder fietspaden. Maar je moet als automobilist wel minimaal 1.5 meter tussen je auto en een fietser houden bij inhalen, dus dat is dan wel iets beter dan in Nederland, waar de auto's vaak heel dicht aan je voorbij komen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoe is de fietsinfrastructuur daar eigenlijk? Is er überhaupt iets als een fietspad?
Hoe controleren ze dat?quote:Op maandag 1 september 2025 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zoals in Nederland, stuk minder fietspaden. Maar je moet als automobilist wel minimaal 1.5 meter tussen je auto en een fietser houden bij inhalen, dus dat is dan wel iets beter dan in Nederland, waar de auto's vaak heel dicht aan je voorbij komen.
Maakt alles wel een stuk minder spannend.quote:Op maandag 1 september 2025 11:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet zoals in Nederland, stuk minder fietspaden. Maar je moet als automobilist wel minimaal 1.5 meter tussen je auto en een fietser houden bij inhalen, dus dat is dan wel iets beter dan in Nederland, waar de auto's vaak heel dicht aan je voorbij komen.
Tering dan moet je echt kilometers achter die fietsers blijven rijden.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt alles wel een stuk minder spannend.
Mijne ook niet, tenzij ik zelf vroeg of ze me wilden overhoren o.i.d. Cijfers en huiswerk waren volledig mijn verantwoordelijkheid. En op zich was dat achteraf gezien ook wel goed.quote:Op maandag 1 september 2025 11:07 schreef CherryLips het volgende:
Mijn ouders hebben me nooit geprobeerd te helpen met huiswerk geloof ik![]()
M'n zus schoot ook niet op.
Als de politie ziet dat je te dichtbij een fietser bent met inhalen, word je gestoptquote:Op maandag 1 september 2025 11:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe controleren ze dat?
Logisch welquote:Op maandag 1 september 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de politie ziet dat je te dichtbij een fietser bent met inhalen, word je gestoptEn andere mensen wijzen je er ook graag op als ze een overtreding zien.
Hier is daar de mankracht niet voor.quote:Op maandag 1 september 2025 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als de politie ziet dat je te dichtbij een fietser bent met inhalen, word je gestoptEn andere mensen wijzen je er ook graag op als ze een overtreding zien.
Ik kan me dat wel helemaal voorstellen. Waarschijnlijk was je ook echt heel koppig.quote:Op maandag 1 september 2025 11:05 schreef bitterbal het volgende:
ik weet nog vroeger als ik mijn wiskunde huiswerk moest doen mijn vader mij kwam helpen. En ik begreep echt niets van wiskunde en hij begreep maar niet dat ik het niet begreep dus dan werd die altijd boos en ging die in het duits schreeuwen en moest ik altijd huilen
Einz plus Einz ist Drei.quote:Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel helemaal voorstellen. Waarschijnlijk was je ook echt heel koppig.
nou ik begreep het gewoon echt niet. nog steeds nietquote:Op maandag 1 september 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel helemaal voorstellen. Waarschijnlijk was je ook echt heel koppig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |