"Dikke paling in het geel"quote:Op maandag 1 september 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat het eigeel zo lekker over de paling druipt?
Weet je hoeveel calorieën.quote:Op maandag 1 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter een dikke paling met een stuk of zes zachtgekookte eitjes eten.
Maar ei is vies en chocolade en taart is lekkerquote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder dan chocolade en taart.
Ei is leven, daar is onze diersoort groot, sterk en slim mee geworden.quote:Op maandag 1 september 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ei is vies en chocolade en taart is lekker
Maar het is alsnog zonde van de calorieën.quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder dan chocolade en taart.
Ei in beslagquote:Op maandag 1 september 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ei is vies en chocolade en taart is lekker
Oef ja.quote:
wat is normaal? Hier krijg je een handdoek bij de gymquote:Op maandag 1 september 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Normaal moet je die ook zelf meenemen.
Oh, dat vind ik altijd wel leuk, maar ik doe het niet alleen voor mezelf.quote:Op maandag 1 september 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef ja.
Maar altijd zo'n gedoe om te maken
Mag je die dan ook houden?quote:Op maandag 1 september 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is normaal? Hier krijg je een handdoek bij de gym
Ja, die ga ik denk ik ook doen. Die is een van de duidelijkste om mee te starten.quote:Op maandag 1 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke cursus ga je doen? Ik las goede dingen over MOOC.fi (van de universiteit van Helsinki):
https://programming-25.mooc.fi/
https://courses.mooc.fi/o(...)ith-python-2024-2025
er is geen oplossingquote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, kun jij dit even oplossen?
x + 2 = x - 2
En waarom mag je daar niet naar binnen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Er is in dit land één Sportcity waar ik niet naar binnen mag, en daar krijg je handdoeken. Die moet je uiteraard ook weer inleveren.
Advent of Code is leuk om programmeren mee te oefenen:quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die ga ik denk ik ook doen. Die is een van de duidelijkste om mee te starten.
Maar dan heb je dus handdoeken die door andere mensen zijn gebruikt. Hopelijk werken de wasmachines goed daar.quote:
Heb je je daar misdragen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Er is in dit land één Sportcity waar ik niet naar binnen mag, en daar krijg je handdoeken. Die moet je uiteraard ook weer inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |