SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_FlashSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog plannen voor je vrije dag?quote:Op maandag 1 september 2025 07:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje jammer dat ik op mijn vrije dag alweer zo vroeg wakker ben wel
Vandaag zo min mogelijk. Drukke periode gehad dus even paar dagen rust is wel prima.quote:Op maandag 1 september 2025 07:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je nog plannen voor je vrije dag?
Wat voor cursus?quote:Op maandag 1 september 2025 07:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag zo min mogelijk. Drukke periode gehad dus even paar dagen rust is wel prima.
Misschien dat ik vanmiddag even met een cursus voor mezelf begin; en dan heb ik de rest van de week wel redelijk vol.
Wil weer even wat dingen doen rondom data science; dat vond ik op school altijd wel leuk maar nu doe ik er weinig mee. Denk dat ik eerst begin met basis python cursus en daarna even bekijk welke afslag ik ga nemen.quote:
Maandag ochtendquote:Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik geef je een 1/10 voor de moeite.
Lekker beentjes omhoog op de bankquote:Op maandag 1 september 2025 08:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kinderen weer naar school. Dan gewoon even dag voor jezelf nemen.
Die zwerft de hele wereld over voor Ingress tegenwoordigquote:Op maandag 1 september 2025 07:52 schreef kwiwi het volgende:
@:liesje1979 trouwens al een tijd niet meer gezienOf misschien heb ik haar gemist omdat ik er zelf ook niet veel was.
Even melden bij de sociale controle graag
aaah goede herinneringen aan mijn stap tijdquote:Op maandag 1 september 2025 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil weer even wat dingen doen rondom data science; dat vond ik op school altijd wel leuk maar nu doe ik er weinig mee. Denk dat ik eerst begin met basis python cursus en daarna even bekijk welke afslag ik ga nemen.
Welke cursus ga je doen? Ik las goede dingen over MOOC.fi (van de universiteit van Helsinki):quote:Op maandag 1 september 2025 07:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wil weer even wat dingen doen rondom data science; dat vond ik op school altijd wel leuk maar nu doe ik er weinig mee. Denk dat ik eerst begin met basis python cursus en daarna even bekijk welke afslag ik ga nemen.
Volgende zomer lekker veel vrij en dan gaat het drie maanden regenen.quote:Op maandag 1 september 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het dan echt zo'n mooie prachtige recordwarme zomer geweest moet zijn he. Misschien komt het dan wel gewoon doordat ik de hele zomer door gewerkt heb dat ik er niks van meegekregen heb. Misschien volgend jaar toch eens anders doen dan.
Ja ditquote:Op maandag 1 september 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het dan echt zo'n mooie prachtige recordwarme zomer geweest moet zijn he. Misschien komt het dan wel gewoon doordat ik de hele zomer door gewerkt heb dat ik er niks van meegekregen heb. Misschien volgend jaar toch eens anders doen dan.
Kijk maar uit dat Fles niet booswoest wordt.quote:Op maandag 1 september 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgend jaar is het weer een Hollandse zomer. Hoop ik.
Nog meer regen dat dit jaar?quote:Op maandag 1 september 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Volgend jaar is het weer een Hollandse zomer. Hoop ik.
Die gaat terug de fles in.quote:Op maandag 1 september 2025 08:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat Fles niet booswoest wordt.
Ik bedoel ook 3 dagen warm de rest regenquote:Op maandag 1 september 2025 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog meer regen dat dit jaar?
Zo warm is het toch niet geweest? Ja die paar dagen 38 graden.... op maandag
Was ik al bang voor dat je dat bedoelde.quote:Op maandag 1 september 2025 08:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die gaat terug de fles in.
[..]
Ik bedoel ook 3 dagen warm de rest regen
Of is dat een Engelse zomer?
Deze zomer staat in de top vijf warmste zomers ooit.quote:Op maandag 1 september 2025 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nog meer regen dat dit jaar?
Zo warm is het toch niet geweest? Ja die paar dagen 38 graden.... op maandag
Valt nog mee eigenlijk.quote:Op maandag 1 september 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze zomer staat in de top vijf warmste zomers ooit.
Zomer is prima, zolang het 26-27 graden blijft. En droog, met af en toe een bui voor de tuin.quote:Op maandag 1 september 2025 08:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Was ik al bang voor dat je dat bedoelde.
Ik vind het fijn dat het niet heel koud is geweest de afgelopen weken. Maar dit is ook gewoon raar weer. Steeds zo plakkerig en benauwd maar wel kans op regen.
De hele zomer doorgewerkt?quote:Op maandag 1 september 2025 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen in dit topic hebben het stuk voor stuk allemaal heel zwaar.quote:Op maandag 1 september 2025 08:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De hele zomer doorgewerkt?
Volgens mij heb je 10 reisjes gemaakt.
Zwaar geboren.quote:Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen in dit topic hebben het stuk voor stuk allemaal heel zwaar.
ja 300 plaknachten alles zwaarbewolkt en nooit meer onder de 25 graden geweest. Zo kan ik het ook. LEKKER weer is anders hoor.quote:Op maandag 1 september 2025 08:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze zomer staat in de top vijf warmste zomers ooit.
Moest vandaag weer aan het werk jaquote:Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Verwende snotaapquote:Op maandag 1 september 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja 300 plaknachten alles zwaarbewolkt en nooit meer onder de 25 graden geweest. Zo kan ik het ook. LEKKER weer is anders hoor.
Ja, dat klopt wel. US zou een uitzondering zijn, maar hij kiest ervoor om zich tussen ons te begeven waardoor ook hij het heel zwaar heeft.quote:Op maandag 1 september 2025 08:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zwaar kut voor hemquote:Op maandag 1 september 2025 09:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel. US zou een uitzondering zijn, maar hij kiest ervoor om zich tussen ons te begeven waardoor ook hij het heel zwaar heeft.
Hetzelfde als Bal denk ik. Tropische temperaturen en onmogelijk felle zon.quote:Op maandag 1 september 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Verwende snotaap
Dan moet hij verhuizen naar het juiste klimaat / landquote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hetzelfde als Bal denk ik. Tropische temperaturen en onmogelijk felle zon.
quote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan maar naar Nevada.quote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het ergens wel nobel. Hij kan ook de hele dag een beetje champagne drinken met schaarsgeklede deernes.quote:
Gewoon lekker weer.quote:Op maandag 1 september 2025 09:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Verwende snotaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |