En nu ben je dood? helemaal uitgeput?quote:Op maandag 1 september 2025 09:28 schreef Haags het volgende:
Meegedaan met de eerste gymles na de zomervakantie in de klas bij die kleine.
Zo leuk@:dud0r
Hoe is de fietsinfrastructuur daar eigenlijk? Is er überhaupt iets als een fietspad?quote:Op maandag 1 september 2025 09:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja is wel een beetje gedoe, maar heb hier toch altijd een helm op eigenlijk. Als je verkeerd terecht komt bij een val, was het dat beetje gedoe toch wel waard denk ik. Je kunt de mensen die er geen op hebben hier ook op 1 hand tellen volgens mij.
Was het @Lospedrosa?quote:Op maandag 1 september 2025 09:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond gister even achter een wielrenner die volgens mij in z'n broek had gepoept.
Maar, ik heb de ventilator alweer opgeborgen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:56 schreef Ama het volgende:
Oh zondag weer 27° dus ik denk dat ik dan het gras ook maar even ga maaien.
1 dag overleef je wel toch?quote:Op maandag 1 september 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar, ik heb de ventilator alweer opgeborgen.
Vriendin stuurde me tijdje geleden een foto dat er een scootmobiel aan het spookrijden was bij auto's voor haar flat.quote:Op maandag 1 september 2025 10:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik had gister een scootmobiel als spookrijder op het fietspad. Ook genieten. Voor het eerst sinds mei dat ik heb gefietst en heb alweer bijzondere mensen meegemaakt.
Nehquote:Op maandag 1 september 2025 09:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
En nu ben je dood? helemaal uitgeput?
Hopelijk wordt dat dan niet zo'n fietspad waar alle naaktslakken zich op verzamelen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:02 schreef Ama het volgende:
Ze gaan hier de wijk nog meer over hoop gooien. Veel verkeerspunten worden aangepakt want het is een hele onveilige wijk en er komt een nieuwe fietspad richting het centrum van Emmen.
Dat laatste ben ik wel erg benieuwd naar want het is nu heel erg onlogisch en ik hoop dat ik straks meer in een rechte streep er kan komen in plaats van de halve wijk door moeten eerst. Maar dat laatste is volgens mij ook de bedoeling.
Godverdommequote:Op maandag 1 september 2025 10:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dat dan niet zo'n fietspad waar alle naaktslakken zich op verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Zo heelveel bijzonders zit er toch de laatste jaren niet bij toch?quote:
Die hebben toch alleen maar plastic bende, ziekteverwekkende worsten en te grote onderbroeken?quote:
GFN?quote:Op maandag 1 september 2025 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou het is eindelijk gelukt om mijn savegame van gisteravond weer op te starten. GFN vond dat ik een dlc miste.
Ja lekkerquote:Op maandag 1 september 2025 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben toch alleen maar plastic bende, ziekteverwekkende worsten en te grote onderbroeken?
Kun je beter een dikke paling met een stuk of zes zachtgekookte eitjes eten.quote:Op maandag 1 september 2025 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Heb maar weer m'n vitamine D-pilletje geslikt.
Dat het eigeel zo lekker over de paling druipt?quote:Op maandag 1 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter een dikke paling met een stuk of zes zachtgekookte eitjes eten.
"Dikke paling in het geel"quote:Op maandag 1 september 2025 10:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat het eigeel zo lekker over de paling druipt?
Weet je hoeveel calorieën.quote:Op maandag 1 september 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je beter een dikke paling met een stuk of zes zachtgekookte eitjes eten.
Maar ei is vies en chocolade en taart is lekkerquote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder dan chocolade en taart.
Ei is leven, daar is onze diersoort groot, sterk en slim mee geworden.quote:Op maandag 1 september 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ei is vies en chocolade en taart is lekker
Maar het is alsnog zonde van de calorieën.quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minder dan chocolade en taart.
Ei in beslagquote:Op maandag 1 september 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ei is vies en chocolade en taart is lekker
Oef ja.quote:
wat is normaal? Hier krijg je een handdoek bij de gymquote:Op maandag 1 september 2025 09:35 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Normaal moet je die ook zelf meenemen.
Oh, dat vind ik altijd wel leuk, maar ik doe het niet alleen voor mezelf.quote:Op maandag 1 september 2025 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oef ja.
Maar altijd zo'n gedoe om te maken
Mag je die dan ook houden?quote:Op maandag 1 september 2025 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat is normaal? Hier krijg je een handdoek bij de gym
Ja, die ga ik denk ik ook doen. Die is een van de duidelijkste om mee te starten.quote:Op maandag 1 september 2025 08:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Welke cursus ga je doen? Ik las goede dingen over MOOC.fi (van de universiteit van Helsinki):
https://programming-25.mooc.fi/
https://courses.mooc.fi/o(...)ith-python-2024-2025
er is geen oplossingquote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, kun jij dit even oplossen?
x + 2 = x - 2
En waarom mag je daar niet naar binnen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Er is in dit land één Sportcity waar ik niet naar binnen mag, en daar krijg je handdoeken. Die moet je uiteraard ook weer inleveren.
Advent of Code is leuk om programmeren mee te oefenen:quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die ga ik denk ik ook doen. Die is een van de duidelijkste om mee te starten.
Maar dan heb je dus handdoeken die door andere mensen zijn gebruikt. Hopelijk werken de wasmachines goed daar.quote:
Heb je je daar misdragen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:43 schreef Nattekat het volgende:
Er is in dit land één Sportcity waar ik niet naar binnen mag, en daar krijg je handdoeken. Die moet je uiteraard ook weer inleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |