Ja, dat stelde Bal ook al voor. Ik denk dat-ie dan gaat klagen dat-ie de hele dag aan het zweten is.quote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet hij verhuizen naar het juiste klimaat / land
Mijn hont wil 20 graden, zon en windquote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer.
Gewoon.
Lekker.
Weer.![]()
Met je hont.
@Barbussequote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het ergens wel nobel. Hij kan ook de hele dag een beetje champagne drinken met schaarsgeklede deernes.
Ik heb zompige cake met chocolade en bosvruchten voor je?quote:
Chocolade is goed.quote:Op maandag 1 september 2025 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zompige cake met chocolade en bosvruchten voor je?
Sowieso altijd een reep pure chocolade door je cakebeslag mengen. Altijd.quote:
Gewoon in z'n geheel erdoorheen yeeten.quote:Op maandag 1 september 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso altijd een reep pure chocolade door je cakebeslag mengen. Altijd.
Het geluid geeft een goed mental image.quote:Op maandag 1 september 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon in z'n geheel erdoorheen yeeten.
Je pakt zo'n cakevorm, je giet het cakebeslag erin en daar duw je dan de reep in.quote:Op maandag 1 september 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon in z'n geheel erdoorheen yeeten.
Yes er is weer een lunchalarm of de Russen. Je mag kiezen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Over geluid gesproken, we hebben weer een lunchbel vandaag zeker?
Ik lees liever een goed boek.quote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het ergens wel nobel. Hij kan ook de hele dag een beetje champagne drinken met schaarsgeklede deernes.
De werkdagen gebruiken om bij te komen van je weekend, dát is het echte leven.quote:
Nu zorgen dat de boel niet weer affikt.quote:Op maandag 1 september 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
En volgende week vrijdag heb ik de barbecue bij de koffiebranderij.Ik ben best blij dat ik daar nog heen kan.
quote:Op maandag 1 september 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees liever een goed boek.
Was niet mijn schuld. Ik hou me vooral bezig met schoonmaken.quote:Op maandag 1 september 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu zorgen dat de boel niet weer affikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |