Ja, dat stelde Bal ook al voor. Ik denk dat-ie dan gaat klagen dat-ie de hele dag aan het zweten is.quote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan moet hij verhuizen naar het juiste klimaat / land
Mijn hont wil 20 graden, zon en windquote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker weer.
Gewoon.
Lekker.
Weer.![]()
Met je hont.
@Barbussequote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het ergens wel nobel. Hij kan ook de hele dag een beetje champagne drinken met schaarsgeklede deernes.
Ik heb zompige cake met chocolade en bosvruchten voor je?quote:
Chocolade is goed.quote:Op maandag 1 september 2025 09:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb zompige cake met chocolade en bosvruchten voor je?
Sowieso altijd een reep pure chocolade door je cakebeslag mengen. Altijd.quote:
Gewoon in z'n geheel erdoorheen yeeten.quote:Op maandag 1 september 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sowieso altijd een reep pure chocolade door je cakebeslag mengen. Altijd.
Het geluid geeft een goed mental image.quote:Op maandag 1 september 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon in z'n geheel erdoorheen yeeten.
Je pakt zo'n cakevorm, je giet het cakebeslag erin en daar duw je dan de reep in.quote:Op maandag 1 september 2025 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon in z'n geheel erdoorheen yeeten.
Yes er is weer een lunchalarm of de Russen. Je mag kiezen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Over geluid gesproken, we hebben weer een lunchbel vandaag zeker?
Ik lees liever een goed boek.quote:Op maandag 1 september 2025 09:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nou, ik vind het ergens wel nobel. Hij kan ook de hele dag een beetje champagne drinken met schaarsgeklede deernes.
Nu zorgen dat de boel niet weer affikt.quote:Op maandag 1 september 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
En volgende week vrijdag heb ik de barbecue bij de koffiebranderij.Ik ben best blij dat ik daar nog heen kan.
quote:Op maandag 1 september 2025 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees liever een goed boek.
Was niet mijn schuld. Ik hou me vooral bezig met schoonmaken.quote:Op maandag 1 september 2025 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu zorgen dat de boel niet weer affikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |