Same. Nu alleen nog een appeltje om naar uit te kijken als voedsel tot het avondeten.quote:
Net als iedereenquote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pfoe dat wordt wel heelveel trainen dan. Compleet tegen een persoonlijkheid in trainen.
Hier ligt de straat al weken vol met gele blaadjes.quote:Op maandag 1 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Ik zie de eerste bruine bladeren alweer aan de boom komen hier achter mijn huis.
quote:Op maandag 1 september 2025 12:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Same. Nu alleen nog een appeltje om naar uit te kijken als voedsel tot het avondeten.
Neuh. Voor mij komt naar voren dat mijn communicatie problemen voortkomen, omdat iemand anders zijn/haar zin niet krijgt omdat ik een keer niet ineens dingen fix. En misschien zeg ik niet zo diplomatiek, maar ik communiceer liever duidelijk dan met neppe taal.quote:Op maandag 1 september 2025 12:28 schreef Ama het volgende:
Is het ook niet de manier hoe je het dan zegt?
quote:Op maandag 1 september 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ligt de straat al weken vol met gele blaadjes.
Hier wemelt het al van de eikels.quote:Op maandag 1 september 2025 12:29 schreef Ama het volgende:
Ik zie de eerste bruine bladeren alweer aan de boom komen hier achter mijn huis.
Stiekem heb ik daar wel een zwak voor.quote:Op maandag 1 september 2025 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leidinggevenden, want dit is natuurlijk ook passief agressief communiceren
Gelukkig weet ik op welke afdelingen de snoeppotten staan. Straks een sociaal rondje maken ofzo.quote:
Zeg muis, hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 1 september 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Voor mij komt naar voren dat mijn communicatie problemen voortkomen, omdat iemand anders zijn/haar zin niet krijgt omdat ik een keer niet ineens dingen fix. En misschien zeg ik niet zo diplomatiek, maar ik communiceer liever duidelijk dan met neppe taal.
Boeit dat wat?quote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg muis, hoe oud ben jij eigenlijk?
Je Excel aan het bijwerken?quote:Op maandag 1 september 2025 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Zeg muis, hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik ben wel wat koppiger, duidelijker en assertiever geworden met ouder worden.quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wel wat koppiger, duidelijker en assertiever geworden met ouder worden.
Misschien dat die cursus daar dan wel bij helpt. Toch diplomatiek en assertief jezelf duidelijker maken maar op een nette(re) manier. Wil niet zeggen dat het neppe taal is, gewoon anders.quote:Op maandag 1 september 2025 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh. Voor mij komt naar voren dat mijn communicatie problemen voortkomen, omdat iemand anders zijn/haar zin niet krijgt omdat ik een keer niet ineens dingen fix. En misschien zeg ik niet zo diplomatiek, maar ik communiceer liever duidelijk dan met neppe taal.
Is wel heel snel ja..quote:Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ten Hag ontslagen na twee wedstrijden.
Sporen die moffen niet helemaal of zo
GEEF GEWOON ANTWOORD.quote:Op maandag 1 september 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben wel wat koppiger, duidelijker en assertiever geworden met ouder worden.
Jaquote:Op maandag 1 september 2025 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GEEF GEWOON ANTWOORD.
Was de vraag zo moeilijk?
Ik spreek soms vaak voordat ik nadenk. Dus ik wil best een cursus doen, maar waarschijnlijk doe ik eenquote:Op maandag 1 september 2025 12:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat die cursus daar dan wel bij helpt. Toch diplomatiek en assertief jezelf duidelijker maken maar op een nette(re) manier. Wil niet zeggen dat het neppe taal is, gewoon anders.
Okee geestelijk 6 dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |