Een paar jaar geleden stond ik naast Carlo in een shop op Schiphol. Cool he, wil je mij nu aanraken?quote:Op maandag 1 september 2025 12:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het niet Carlo Boszhard is
"Oh dat is wel erg last minute. Ik bel je over 5 minuten even, moet eerst snel checken of me dat gaat lukken".quote:Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan dan niet, want 10 min later is de update met de grote baas dus ze moeten nu antwoord
Denk dat Ten Hag gewoon geen boodschap over kan brengen en team weinig vertrouwen had vanaf het begin.quote:Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ten Hag ontslagen na twee wedstrijden.
Sporen die moffen niet helemaal of zo
Zelf het produceren van dit soort antwoorden lukt mij dan niet. Er komt een antwoord dat een waterval is met alle informatie die ik op dat moment heb. Totaal ongestructureerd.quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Oh dat is wel erg last minute. Ik bel je over 5 minuten even, moet eerst snel checken of me dat gaat lukken".
Dat is gewoon gewenning/oefening, even niet direct een antwoord willen geven in zo'n situatie. Wellicht helpt de cursus erbijquote:Op maandag 1 september 2025 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zelf het produceren van dit soort antwoorden lukt mij dan niet. Er komt een antwoord dat een waterval is met alle informatie die ik op dat moment heb. Totaal ongestructureerd.
The dreamquote:Op maandag 1 september 2025 09:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Hetzelfde als Bal denk ik. Tropische temperaturen en onmogelijk felle zon.
The hellquote:
Tijd om wat anders te zoeken dus.quote:Op maandag 1 september 2025 12:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Anyways ik heb altijd het idee dat ik afgerekend / benadeelt wordt op de flaws van anderen, omdat ik dan niet ineens niet doe aan de verwachtingen die ze hebben over mijn persoonlijkheid.
Pfoe dat wordt wel heelveel trainen dan. Compleet tegen een persoonlijkheid in trainen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is gewoon gewenning/oefening, even niet direct een antwoord willen geven in zo'n situatie. Wellicht helpt de cursus erbij
Doe mij maar alleen de zomer.quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The hellIk zou het liefst maar 3 seizoenen hebben. Herfst, een goede winter die flink koud is, en lente.
Nee, want dat is een algemene levens setting bij mijquote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijd om wat anders te zoeken dus.
Of "Jouw matige voorbereiding/planning gaan niet mijn deadlines bepalen. Succes!"quote:Op maandag 1 september 2025 12:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Oh dat is wel erg last minute. Ik bel je over 5 minuten even, moet eerst snel checken of me dat gaat lukken".
Jawel, tijd om een werkomgeving te zoeken waar dat geaccepteerd wordt.quote:Op maandag 1 september 2025 12:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want dat is een algemene levens setting bij mij
Op school en ouders hadden ze die setting al: oeh hoe kan een lief schattig meisje nou ineens zo doen?quote:Op maandag 1 september 2025 12:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, tijd om een werkomgeving te zoeken waar dat geaccepteerd wordt.
Ik hoef er maar 2. Goede sneeuwvolle winters en hittegolven.quote:Op maandag 1 september 2025 12:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
The hellIk zou het liefst maar 3 seizoenen hebben. Herfst, een goede winter die flink koud is, en lente.
Dat mag dus ook niet he?quote:Op maandag 1 september 2025 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of "Jouw matige voorbereiding/planning gaan niet mijn deadlines bepalen. Succes!"
Van wie niet?quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoef er maar 2. Goede sneeuwvolle winters en hittegolven.
Tuurlijk wel.quote:
Nu het droog is wel.quote:Op maandag 1 september 2025 12:27 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n dag als vandaag heb je toch helemaal niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |