Wat op zich ook echt zo is.quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet leren communiceren met de doelgroep.
Wat ik lees: Muis moet veranderen en andere mensen hoeven niet te veranderen om Muis tegemoet te komen. Muis heeft het idee dat ze haar hele leven al moet aanpassen aan de medemens die dominanter is.
Gewoon dit sturen -------->quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat ik lees: Muis moet veranderen en andere mensen hoeven niet te veranderen om Muis tegemoet te komen. Muis heeft het idee dat ze haar hele leven al moet aanpassen aan de medemens die dominanter is.
Klopt, maar mijn nickname is koosnaampje die ik bij de geboorte meekreegquote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is.
Toen het moment kwam om je nickname voor fok te kiezen kwam er ook niet KOLOSSALE_TIJGERIN uit, wel?
Te vroeg geboren?quote:Op maandag 1 september 2025 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn nickname is koosnaampje die ik bij de geboorte meekreeg
Als die doelgroep, leidinggevende is, dan ja. Niet dominanter, gewoon belangrijker in het bedrijf.quote:Op maandag 1 september 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat op zich ook echt zo is.
Toen het moment kwam om je nickname voor fok te kiezen kwam er ook niet KOLOSSALE_TIJGERIN uit, wel?
Het nee zeggen an sich zal het probleem niet zijn, waarschijnlijk meer de manier waarop.quote:Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het voorval is dat ik nee heb verkocht aan een project manager, deze persoon er niet mee eens was en naar mijn leidinggevende is gegaan.
That's it. En daarom moet ik op cursus, omdat ik nee heb gezegd.
Die doelgroep is niet alleen leidinggevende, het is vooral mensen die hun zin willen krijgen en zelf niets willen uitvoeren.quote:Op maandag 1 september 2025 12:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als die doelgroep, leidinggevende is, dan ja. Niet dominanter, gewoon belangrijker in het bedrijf.
Kun je er voor kiezen om die cursus te doen of te wachten tot ze je eruit kieperen.
Ten Hag ontslagen na twee wedstrijden.quote:
Dat zou kunnen. Zal wel in de trant geweest zijn dat het niet mijn taak is of iets dergelijks. Of dat ik achteraf vond dat iemand zijn eigen werk maar eens ging doen.quote:Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het nee zeggen an sich zal het probleem niet zijn, waarschijnlijk meer de manier waarop.
"Ok. Ik kom er vanmiddag even op terug als je het niet erg vindt".quote:Op maandag 1 september 2025 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je mij middenin de gang aanspreekt over een update ergens over, terwijl ik zelf middenin een eigen gedachte zit oid. Tja dan kan je niet verwachten dat ik coherent antwoord er uit kan gooien.
Zo werkt mijn brein niet.
Dat kan dan niet, want 10 min later is de update met de grote baas dus ze moeten nu antwoordquote:Op maandag 1 september 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ok. Ik kom er vanmiddag even op terug als je het niet erg vindt".
Dat is wel heel praktisch en oplossingsgericht.quote:Op maandag 1 september 2025 12:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Ok. Ik kom er vanmiddag even op terug als je het niet erg vindt".
Weten we zeker dat het niet Carlo Boszhard isquote:Op maandag 1 september 2025 12:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Ten Hag ontslagen na twee wedstrijden.
Sporen die moffen niet helemaal of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |