SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door JustinK op 31-08-2025 21:48:16 ]![]()
ik had 'Het gaat om de tietjes!' als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Tietjes als toetjes!quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:52 schreef MooieTop6 het volgende:
ik had 'Het gaat om de tietjes!' als TT![]()
dan moeten we pottenbakmeisje ook weer terug hebbenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:52 schreef MooieTop6 het volgende:
ik had 'Het gaat om de tietjes!' als TTHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Jammer van de kip maar toch goed dat je het niet meteen wegmikt maar er nog iets mee gaat proberen om het te fixenquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja toetje was goed
de kip hawaii was beetje jammerlijk, heb er nog een portie van liggen
denk dat ik die tzt aanleng met wat tomaten oid
was nu niet sausig genoegMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Dat zijn geen tietjesquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan moeten we pottenbakmeisje ook weer terug hebben![]()
oh het was niet vies, het was gewoon dat ik er meer van verwacht hadquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Jammer van de kip maar toch goed dat je het niet meteen wegmikt maar er nog iets mee gaat proberen om het te fixen
volgende keer kip snijden meer marinades zoeken om te proberenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Justie
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
We moeten helemaal niksquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
De dood komtDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Herkenbaar welquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh het was niet vies, het was gewoon dat ik er meer van verwacht had
volgende keer kip snijden meer marinades zoeken om te proberen
Maar ik zeg dan altijd maar; volgende keer beterSowieso is beetje experimenteren met eten niets mis mee.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wat een manier om te gaanquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
heb nog 2x teriyaki liggen daar heb ik wel vertrouwen in want dat ging eerder ook goedquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Herkenbaar wel
Maar ik zeg dan altijd maar; volgende keer beterSowieso is beetje experimenteren met eten niets mis mee.
en korean spices mix met gember en soja en chili, zal vast prima zijn, komen we vanzelf achterHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: