Ik heb de rest niet gehoord. Het zou kunnen, maar zou voor mij dan wel een winnaar zijn vergelijkbaar met JJ (en dus relatief matig ten opzichte van de meeste winnaars)quote:
Nee, de chemie spat er bepaald niet af, en hoewel het liedje goed is, is het ook weer niet uitzonderlijk goed. Top 10 kan prima, maar dat is de lat.quote:
Ah wat goed te lezen dat je het zo tof hebt gehadquote:Op zondag 1 maart 2026 01:56 schreef Cee het volgende:
Zo, terug van de show en afterparty, het was fantastisch.Geen spijt van dat ik geweest ben. Leuk dat Nederland nog jury mocht zijn! En ik heb m’n aller favorietste nummer van dit jaar (voor zover ik ze gehoord heb) nu drie keer mee mogen maken, vannacht ook nog op een klein podium met een stapeltje drag queens op de achtergrond.
Ik zie ze dit hele circus in mei wel winnen. Het is wat mij betreft de enige die de punten weg kan kapen van het zooitje dat er niet eens bij zou mogen zijn en er volgend jaar hopelijk eindelijk uit gebonjourd wordt zodat ik in mei 2027 in Tampere of Helsinki kan wapperen. Is het er qua weer tenminste eens wat aangenamer.
Met EN ondertitels.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:46 schreef NailQueen het volgende:
Jammer dat ik de parodie niet kan verstaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |