Ik begrijp er niets van maar ik vind het geweldigquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef Fred_B het volgende:
Wie zijn die twee uit de Raad van Elf?
Elf keer radenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:09 schreef Fred_B het volgende:
Wie zijn die twee uit de Raad van Elf?
https://areena.yle.fi/1-77200079quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:13 schreef NailQueen het volgende:
UMK had ook Engelse commentaar toch? Waar kan ik dat vinden?
Ja daar doen ze mij aan denkenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:25 schreef H_T het volgende:
Finse Frank & Rogier hebben wel indrukwekkende pakken aan
Hoeveel Franse presidenten?quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:28 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb macrons erbij gepakt. Voor deze supersaturday ligt er nog chips, chocola en frituursnacks in de diepvries. En als alles op is zijn er ook nog pepernoten.
Een letter verkeerd en je zit opeens macaroni naar binnen te scheppenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
1 letter vergeten en de context wordt heel anders
Ik ben het nummer alweer bijna vergetenquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:41 schreef Sableheart het volgende:
Kiki is niet slecht, maar het nummer had voor mijn gevoel nog een stuk sterker gekund
Dat hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:48 schreef Fred_B het volgende:
Dit zou gewoon moeten winnen natuurlijk.
Ja, de winnaar is logisch. Jammer dat dit niet in Estland meedeed.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:50 schreef Momo het volgende:
Dit zou al een geinige inzending zijn natuurlijk ook weten we de winnaar al vanavond
Lekker bezigquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben toch maar zo aan het kijken
Noorwegen: Middelmatigheid, Duitsland: Cringe, in Bulgarije was het budget op voor deze show.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker bezigHoe gaat het in de andere landen?
Ik heb Portugal al klaar staan, maar San Remo nog niet, dus zit ook aan zes schermen.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond wat ik hoorde in Noorwegen in ieder geval beter dan wat ik hoor in Zweden.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Noorwegen: Middelmatigheid, Duitsland: Cringe, in Bulgarije was het budget op voor deze show.
Dat klinkt alsof ik niet veel mis. Bedankt!quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Noorwegen: Middelmatigheid, Duitsland: Cringe, in Bulgarije was het budget op voor deze show.
Ik heb ooit geprobeerd zo te kijken maar ik werd er gek van. Ik kies gewoon een paar leuke uit die een beetje aansluiten en de rest krijg ik hier en daar wel mee.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:54 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Op een bureaustoel achter de pc gaat het nog wel, maar daar zit ik niet zo vaak meer. Vanaf de bank voor de tv is het een heel stuk makkelijker om gewoon 1 stream te kiezen om te kijken en dan te hopen dat die een beetje leuk isquote:Op zaterdag 28 februari 2026 20:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb ooit geprobeerd zo te kijken maar ik werd er gek van. Ik kies gewoon een paar leuke uit die een beetje aansluiten en de rest krijg ik hier en daar wel mee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |