abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 september 2025 @ 10:48:58 #176
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218649368
Ik vind het overigens ook wel wat vroeg om Geertruida direct af te schrijven. Het zou me niks verbazen als hij het bij Sunderland goed gaat doen.
  maandag 1 september 2025 @ 10:53:02 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649400
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ach houd op. Sunderland is echt kont tegen de muur en tegenhouden om er vervolgens nog uit te vliegen. Leuk hoor, maar als je na 1 seizoen al weer afgeserveerd wordt (nota bene bij Leipzig) dan is dat ook wel een teken aan de wand. Laat maar weer eens zien dat het niveauverschil tussen de top van NL en het buitenland immens is.
En alsnog in de superleague terechtkomen, doet hij goed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 1 september 2025 @ 11:02:59 #178
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_218649499
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef fetX het volgende:
Ik vind het overigens ook wel wat vroeg om Geertruida direct af te schrijven. Het zou me niks verbazen als hij het bij Sunderland goed gaat doen.
Zulke clubs kan je je zeker als verdediger gewoon onderscheiden en erna naar een linker-rij PL gaan of top 8.
Het is bij een Sunderland vele malen moeilijker om je als spits te onderscheiden (brobbey) bijv.
enkelband
  maandag 1 september 2025 @ 11:07:41 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218649533
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 10:48 schreef fetX het volgende:
Het komt van dezelfde user die zei dat Minteh absoluut geen kans van slagen had in de Premier League.

Leuke rubriek
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218649555
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Het komt van dezelfde user die zei dat Minteh absoluut geen kans van slagen had in de Premier League.

Leuke rubriek
En Schouten de vervanger van Kroos noemde.
  maandag 1 september 2025 @ 11:12:12 #181
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_218649567
twitter
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  maandag 1 september 2025 @ 11:13:38 #182
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218649575
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2025 11:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ x ]
Ben wel blij dat dit waarschijnlijk een huur + koop constructie wordt, want ziet er wel weer uit als een behoorlijke gok. Had wel iets meer zekerheid verwacht op die positie (voor zover dat kan). Anderzijds schijnen ze hem al lang te volgen, dus wellicht is het wel wat…
pi_218649589
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:13 schreef fetX het volgende:

[..]
Ben wel blij dat dit waarschijnlijk een huur + koop constructie wordt, want ziet er wel weer uit als een behoorlijke gok. Had wel iets meer zekerheid verwacht op die positie (voor zover dat kan). Anderzijds schijnen ze hem al lang te volgen, dus wellicht is het wel wat…
Het lijkt ook niet echt de hoofdprijs te zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  maandag 1 september 2025 @ 11:42:57 #184
124676 RobertoCarlos
pi_218650044
Ik mis toch echt wel een beetje langetermijn beleid... Al die huur-contracten enzo... :{
pi_218650245
Hwang en Timber blijven zo goed als. Prima dus. Een verkoop van Timber had nog gekund zeker met Valente die het prima doet, maar voldoende kwaliteit in de selectie is nooit verkeerd. Zeker met het drukke programma gaat iedereen genoeg minuten maken.

Timber moet wel een jaartje bijtekenen nu.
  maandag 1 september 2025 @ 11:54:46 #186
124676 RobertoCarlos
pi_218650261
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:53 schreef alopio het volgende:
Hwang en Timber blijven zo goed als. Prima dus. Een verkoop van Timber had nog gekund zeker met Valente die het prima doet, maar voldoende kwaliteit in de selectie is nooit verkeerd. Zeker met het drukke programma gaat iedereen genoeg minuten maken.

Timber moet wel een jaartje bijtekenen nu.
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?
pi_218650299
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Echt gemotiveerd zal Timber niet zijn denk ik met Semmie als aanvoerder, terwijl hij dat in feite is. Hij kan trouwens toch ook nog gewoon in de winter weg?
Timbel komt tot nu toe gewoon gemotiveerd en professioneel over. Ik zie daar geen problemen in. Buiten dat is hij natuurlijk gewoon nog (een van) de leiders van het team.

Uiteraard kan die weg in de winterstop, maar ik verwacht gewoon 1 jaar verlenging
pi_218650309
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2025 11:54 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]
Jij merkt dat die minder gemotiveerd is?

Daarnaast levert die in de winter helemaal weinig op, dus dan is behouden (afhankelijk van hoe Feyenoord er voor staat) vaak slimmer.
pi_218650341
Was er laatst ook niet een bericht dat Timber eerst de transferperiode wilde afwachten, maar dat hij vrijwel zeker zal bijtekenen als hij op 2 september nog Feyenoorder blijkt te zijn? Of kwam dat van ZKA?
  maandag 1 september 2025 @ 12:07:12 #190
124676 RobertoCarlos
pi_218650422
Ik zie weinig spelvreugde bij Timber, kijk maar eens naar zijn reactie bij zijn goal gister..

Maar los daarvan, niemand weet natuurlijk wat hij echt denkt. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet vrolijker van wordt als je zo genaaid wordt doordat er tegen je gezegd wordt dat je een voorbeeld moet nemen aan een nieuw jochie met veel minder (europese) ervaring dan jij, terwijl je de afgelopen seizoenen toch veel gedaan hebt voor Feyenoord (zoals de europese wedstrijden).

Hoe moet dat praktisch in het veld? Als Timber ziet dat Semmie zit te kloten, gaat Timber dan de aanvoerder corrigeren? Ik heb, als tob-amateur-psycholoog, het idee dat Timber niet de persoon is die dat dan gaat doen.. wat ik ook wel kan begrijpen...

Enzovoorts...

Maar goed ik ben benieuwd hoe RvP dit gaat managen
  maandag 1 september 2025 @ 12:08:46 #191
124676 RobertoCarlos
pi_218650432
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 11:58 schreef CR7 het volgende:

[..]
Daarnaast levert die in de winter helemaal weinig op, dus dan is behouden (afhankelijk van hoe Feyenoord er voor staat) vaak slimmer.
Voor Feyenoord wel, maar voor Timber niet..... tenzij hij een gelimiteerde afkoopclausule in zijn contract zet...
pi_218650435
'Feyenoord hoopt nog steeds op twee versterkingen; Hwang mag niet vertrekken'

Voor Feyenoord staat er in de laatste twee dagen van de transfermarkt nog wat te gebeuren. Het gaat daarbij naar verwachting niet om grote uitgaande of inkomende transfers. De club wil nog enkele spelers die buiten de boot vallen laten vertrekken en hoopt nog altijd op een aanvallende en defensieve versterking. Voetbal International zette op een rijtje wat er in de laatste 48 uur van de markt nog staat te gebeuren.

Te beginnen met de twee inkomende transfers. Waar het defensieve centrum met Tsuyoshi Watanabe en Anel Ahmedhodzich nu goed staat, leeft wel nog altijd de wens om een linkspoot aan de selectie toe te voegen. Malcolm Jeng meldt zich vandaag nog in De Kuip om zijn huurtransfer met koopoptie af te ronden. Stade Reims is bereid de Zweed te laten gaan, nadat de club degradeerde en de speler, die vorig jaar voor 3 miljoen euro overkwam van IK Sirius, door de taalbarričre moeite heeft zich aan te passen in Frankrijk. De 20-jarige verdediger krijgt in Rotterdam de kans om zijn potentie te laten zien.

Ook is Feyenoord nog altijd op zoek naar een spits, al hoeven supporters geen miljoenentransfer meer te verwachten. "Deze aanvaller moet op huurbasis komen, of voor een bescheiden transfersom", aldus het voetbalblad. Het is dus maar zeer de vraag of het om een beoogde eerste spits zal gaan. De kans lijkt groter dat Ayase Ueda voorlopig die rol behoudt.
Feyenoord laat Hwang niet vertrekken

Ook uitgaand verwacht Feyenoord geen grote transfers meer. Zondagavond verscheen het bericht dat Fulham interesse zou hebben in In-Beom Hwang, maar de club zelf is duidelijk: de Zuid-Koreaan - momenteel licht geblesseerd - mag niet vertrekken. "Hij is te belangrijk voor de club en hard nodig voor de komende weken waarin Feyenoord een dubbel programma zal gaan draaien", zo wordt dat uitgelegd. Tegelijkertijd is er ook geen concrete interesse meer voor Quinten Timber, waardoor de verwachting momenteel is dat ook hij na de deadline nog steeds Feyenoorder zal zijn.
Nadje naar Excelsior

De spelers die nog wel mogen vertrekken, zijn spelers die sowieso al buiten de boot vallen in de huidige selectie. Voor Calvin Stengs (Pisa) en Julian Carranza (Leicester City) vond Feyenoord al een oplossing: in beide gevallen huur met koopoptie. Een soortgelijke oplossing zoekt de club nog voor Chris-Kévin Nadje, Jeyland Mitchell, Neraysho Kasanwirjo en Shiloh 't Zand. Een huurtransfer van Nadje naar Excelsior zou zelfs al nagenoeg rond zijn.
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 1 september 2025 @ 12:10:03 #193
124676 RobertoCarlos
pi_218650448
Wanneer sluit die transfermarkt dan in hemelsnaam? Dat was gister toch?? :?
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 12:12:03 #194
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_218650471
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2025 12:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wanneer sluit die transfermarkt dan in hemelsnaam? Dat was gister toch?? :?
Anders lees je het bericht hierboven wat beter. Morgen 23:59.
pi_218650512
quote:
2s.gif Op maandag 1 september 2025 12:07 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zie weinig spelvreugde bij Timber, kijk maar eens naar zijn reactie bij zijn goal gister..

Maar los daarvan, niemand weet natuurlijk wat hij echt denkt. Maar ik kan me goed voorstellen dat je er niet vrolijker van wordt als je zo genaaid wordt doordat er tegen je gezegd wordt dat je een voorbeeld moet nemen aan een nieuw jochie met veel minder (europese) ervaring dan jij, terwijl je de afgelopen seizoenen toch veel gedaan hebt voor Feyenoord (zoals de europese wedstrijden).

Hoe moet dat praktisch in het veld? Als Timber ziet dat Semmie zit te kloten, gaat Timber dan de aanvoerder corrigeren? Ik heb, als tob-amateur-psycholoog, het idee dat Timber niet de persoon is die dat dan gaat doen.. wat ik ook wel kan begrijpen...

Enzovoorts...

Maar goed ik ben benieuwd hoe RvP dit gaat managen
Zonnetje in huis jij.

Daarbij verklaarde hij in zijn interview gisteren ook wel een hoop. Hij had zijn zinnen gezet op een transfer. Hij noemde ook iets van dat RvP zei dat Timber moest laten weten als die er niet 100% bij was met zijn hoofd. Dus mogelijk heeft dat Van Persie doen laten denken.
pi_218650517
twitter

Vind deze oprecht jammer, zie echt voldoende potentie. Jammer dat die geen eerlijke kans krijgt -O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 1 september 2025 @ 12:28:38 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218650667
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]

Vind deze oprecht jammer, zie echt voldoende potentie. Jammer dat die geen eerlijke kans krijgt -O-
Allemaal huur, dus die troep krijgen we volgend seizoen gewoon weer terug.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218650718
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]
Allemaal huur, dus die troep krijgen we volgend seizoen gewoon weer terug.
Mitchel had wel iets. Beetje ruw en ongepolijst nog. Aan de andere kant ook niet erg als je hem wegdoet
  maandag 1 september 2025 @ 12:34:20 #199
124676 RobertoCarlos
pi_218650727
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 12:12 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Anders lees je het bericht hierboven wat beter. Morgen 23:59.
Nou doe ff relaxt zeg... :P
  maandag 1 september 2025 @ 12:35:08 #200
124676 RobertoCarlos
pi_218650737
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 12:14 schreef CR7 het volgende:

[..]
Zonnetje in huis jij.

Ja goed he! :D Nee gewoon realisties :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')