abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218662243
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Is er nog wat betaalbaars te vinden? Las al dat het al heel populair is.
Dat valt me (tot dusver) nog best mee. Drie nachten voor 300 euro gemiddeld.
Binnenland wat goedkoper, strand wat duurder.

Ik denk dat nog niet alle aanbieders het door hebben. Heb ook al hotels gezien die 1000 euro vragen en niet veel extraas bieden. Daarom wil ik nu al boeken.

Aangezien vriendin toch niet mee wil heb ik nu het plan om op Reus te vliegen en daar een paar dagen bij het strand te boeken. Evt autootje erbij huren zodat ik ter plekke wat mobieler ben.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218662284
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer thuis. Ze is helemaal binnenstebuiten gekeerd, bloeddruk, bloedonderzoeken etc. Wel te hoge bloeddruk en te mager maar lever, nieren, rode en witte bloedlichaampjes etc was allemaal in orde. Er geen rare dingen te voelen en te zien. Wat medicatie mee (ook eetlust opwekker) en over 6 weken kijken hoe het ermee staat.
Nadat ze vorige keer de DA had aangevallen waarschuwde ik natuurlijk de mensen hier. Maar Elin gedroeg zich voorbeeldig, bleef rustig op de tafel, of op de bank naast me of op schoot, zowel de arts als de paraveterinairs waren er blij mee en de vriend die mee was (kattenbezitter) was ook onder de indruk.
Nu even m’n bankrekening aan het infuus leggen
Nou wel goed nieuws! O+
(Niet voor je bankrekening)
pi_218662336
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik denk dat nog niet alle aanbieders het door hebben. Heb ook al hotels gezien die 1000 euro vragen en niet veel extraas bieden. Daarom wil ik nu al boeken.

Aangezien vriendin toch niet mee wil heb ik nu het plan om op Reus te vliegen en daar een paar dagen bij het strand te boeken. Evt autootje erbij huren zodat ik ter plekke wat mobieler ben.
Ik vond Tarragona verrassend mooi (dat is dus niet aan het strand, maar wel aan Reus).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218662342
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Broertje heeft het hoogste bod op een HUIS :o
Zo dan. Wat een grotemensending :o
Spoilers!
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 18:35:24 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218662440
*O* voor Telebroer, Kaatjekat en Bluesman

Gecondoleerd voor Pinnemutkse.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218662538
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:20 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik vond Tarragona verrassend mooi (dat is dus niet aan het strand, maar wel aan Reus).
In die buurt ben ik ook aan het kijken :Y

Mocht je nog accomodatie tips hebben dan houd ik me aanbevolen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218662594
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo dan. Wat een grotemensending :o
Ja joh. Ik wist wel dat hij er vorige week ging kijken en dat hij ging bieden, maar dat heeft hij wel vaker gedaan en eerder werd hij het nooit.

Er moet wel superveel aan het huis gebeuren. Alle ramen en kozijnen, de elektra, CV en radiatoren. De vloer beneden is opkrullend laminaat over bruine tegels. De wc is door een beunhaas opgeknapt en de tegeltjes komen al los van de wand. De keukenapparatuur is compleet versleten. En alles is smerig. Maar broertje is er heel enthousiast over - hij is erg blij met een dak en muren. (Veel van de huizen in de omringende wijken hebben platte daken die enorm gaan lekken en doorhangen, maar dit huis heeft een pannendak)
  Moderator dinsdag 2 september 2025 @ 19:14:36 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218662707
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja joh. Ik wist wel dat hij er vorige week ging kijken en dat hij ging bieden, maar dat heeft hij wel vaker gedaan en eerder werd hij het nooit.

Er moet wel superveel aan het huis gebeuren. Alle ramen en kozijnen, de elektra, CV en radiatoren. De vloer beneden is opkrullend laminaat over bruine tegels. De wc is door een beunhaas opgeknapt en de tegeltjes komen al los van de wand. De keukenapparatuur is compleet versleten. En alles is smerig. Maar broertje is er heel enthousiast over - hij is erg blij met een dak en muren. (Veel van de huizen in de omringende wijken hebben platte daken die enorm gaan lekken en doorhangen, maar dit huis heeft een pannendak)
Met een old huus en een jonge vrouw he'j altied wat te knooien.

Ook zonder jonge vrouw trouwens. Ik dacht dat de douchekraan kapot was, nieuwe gekocht. Blijkt dat op een of andere manier er helemaal geen koud water komt 8)7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:17:15 #159
63722 z80
I fink you freaky
pi_218662730
Gecondoleerd Pinnenmutske.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:19:38 #160
63722 z80
I fink you freaky
pi_218662750
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 12:04 schreef fietsie het volgende:
Damn, besef ik me zojuist dat ik bijna zo erg ben als een flat-earther.

Ik las iets over een inslagkrater in Antarctica, en mijn brein maakte daarvan "toch wel bijzonder, iets wat inslaat aan de onderkant van de planeet".

Maar vanuit zeg grofweg de helft van de direct omliggende heelal-volumes is dat natuurlijk gewoon "een kant van de planeet" en niet noodzakelijkerwijs onder of boven....
Een platte aarde is wel handig als je een uitdaging hebt met ruimtelijk inzicht.
Boven, onder en verder geen gezeur.
  dinsdag 2 september 2025 @ 19:34:00 #161
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_218662861
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tof *O*
pi_218662925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:02 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Fijn voor je broertje. 👍🏼
Enne…kun jij goed klussen?
pi_218662967
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 18:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
In die buurt ben ik ook aan het kijken :Y

Mocht je nog accomodatie tips hebben dan houd ik me aanbevolen.
In Tarragona heb ik een weekje in dit appartementje gezeten: https://www.booking.com/Share-ccUcxVp
Niks speciaals maar het ligt fantastisch

Meer in de buurt van het strand zat ik eens een paar nachtjes hier: https://www.booking.com/Share-s3lqGM
Ook alweer niks speciaals maar ik vond het een aangenaam durp
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218663033
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef sigme het volgende:

[..]
In Tarragona heb ik een weekje in dit appartementje gezeten: https://www.booking.com/Share-ccUcxVp
Niks speciaals maar het ligt fantastisch

Meer in de buurt van het strand zat ik eens een paar nachtjes hier: https://www.booking.com/Share-s3lqGM
Ook alweer niks speciaals maar ik vond het een aangenaam durp
Dank! Ze hebben beiden die data nog niet vrijgegeven maar ik ga ze in de gaten houden.
pi_218663097
Eerste keer zalfje bij Elin is goed gegaan. En ze heeft sinds we thuis zijn zowaar een blikje eten op. Zou het “troostvoer” zijn :D

Geen koud water bij douchen is niet heel fijn @derLudolf, alleen daar of op meerdere plekken in het huis?

Oef wat een huis @Tele6 om wanhopig van te worden. Maar als broer daar op uit was kan hij lekker losgaan.
We have far more in common than that which devides us..
pi_218663568
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 september 2025 19:39 schreef AnneX het volgende:

[..]
Fijn voor je broertje. 👍🏼
Enne…kun jij goed klussen?
Ik ben een oké klusser. Ik kan schilderen en ik kan vloeren leggen. Ik mag toch hopen dat hij de elektra en de ramen en kozijnen door een professional laat doen.

En wat keuken betreft, toen we keukenkastjes in mijn berging gingen hangen kwamen we erachter dat de muur daar in 2 richtingen scheef was en het zit nu best mooi maar alleen omdat we het aanrechtblad bijgezaagd hebben. Een hele (niet berging formaat) keuken klinkt ook als een taak voor een professional of een bak frustratie van hier tot Tokio.

Dit is het huis dat broertje zich kan veroorloven dus hier doen we het mee *G*

Hij had het er laatst over dat hij 2 huurders in huis wil nemen (als hospita) om wat bij te verdienen zodat hij geld heeft om te verbouwen... Ben benieuwd of dat wel gaat lukken, want met veel hypotheken mag dat helemaal niet. En de slaapkamers zijn 12 m² dus je huurder heeft het ook niet echt luxe. Plus de huurder zit dan middenin jouw stapsgewijze verbouwing... elke keer dat de huur binnenkomt kan je weer een klus doen.
pi_218663617
Ik voelde me vandaag mega zielig, dus heb even een zelftest gedaan. Vooralsnog geen covid *G*
pi_218663625
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:33 schreef Tele6 het volgende:
Ik voelde me vandaag mega zielig, dus heb even een zelftest gedaan. Vooralsnog geen covid *G*
1 ding afgevinkt, maar tis rottig als je je ziek voelt :*
pi_218664014
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 20:29 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ben een oké klusser. Ik kan schilderen en ik kan vloeren leggen. Ik mag toch hopen dat hij de elektra en de ramen en kozijnen door een professional laat doen.

En wat keuken betreft, toen we keukenkastjes in mijn berging gingen hangen kwamen we erachter dat de muur daar in 2 richtingen scheef was en het zit nu best mooi maar alleen omdat we het aanrechtblad bijgezaagd hebben. Een hele (niet berging formaat) keuken klinkt ook als een taak voor een professional of een bak frustratie van hier tot Tokio.

Dit is het huis dat broertje zich kan veroorloven dus hier doen we het mee *G*

Hij had het er laatst over dat hij 2 huurders in huis wil nemen (als hospita) om wat bij te verdienen zodat hij geld heeft om te verbouwen... Ben benieuwd of dat wel gaat lukken, want met veel hypotheken mag dat helemaal niet. En de slaapkamers zijn 12 m² dus je huurder heeft het ook niet echt luxe. Plus de huurder zit dan middenin jouw stapsgewijze verbouwing... elke keer dat de huur binnenkomt kan je weer een klus doen.
Hospita-verhuur ligt juridisch heel anders dan andere verhuurconstructies, en ligt voor hypotheeknemers dus ook erg anders. Veel minder problematisch, doordat de huurder minder woonrecht heeft. Maar het combineert niet met NHG.

Qua klussen: er is echt niks wat je niet kan leren. Zeker elektra kan een mens gewoon zelf. Een ikea-keuken ook.
pi_218664152
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 06:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heel eerlijk? Het was een rollercoaster dit weekend

Papa is overleden op 29 augustus en wat er komt kijken bij een dienst.

Gelukkig regelt mijn zus die dingen.
Gecondoleerd, meis. Ja, dat is dan wel een rollercoaster, maar geen aangename. Veel sterkte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 2 september 2025 @ 21:27:14 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_218664165
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Hospita-verhuur ligt juridisch heel anders dan andere verhuurconstructies, en ligt voor hypotheeknemers dus ook erg anders. Veel minder problematisch, doordat de huurder minder woonrecht heeft. Maar het combineert niet met NHG.

Qua klussen: er is echt niks wat je niet kan leren. Zeker elektra kan een mens gewoon zelf. Een ikea-keuken ook.
Stroombeestjes temmen is wel een vak, en deze stroombeestjes temperamentvol met een kort lontje. Het puur vervangen van randapparatuur, lees wcd en lampen is geen probleem. Vervanging van lassen is al meer opletten. Het compleet vernieuwen en aanpassen van de stroomvoorziening is een heel ander verhaal.
pi_218664174
@Blues en @golfer van harte met jullie jubileum ^) Wat ontzettend fijn dat jullie dat samen mochten vieren O+ O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_218664268
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:27 schreef z80 het volgende:

[..]
Stroombeestjes temmen is wel een vak, en deze stroombeestjes temperamentvol met een kort lontje. Het puur vervangen van randapparatuur, lees wcd en lampen is geen probleem. Vervanging van lassen is al meer opletten. Het compleet vernieuwen en aanpassen van de stroomvoorziening is een heel ander verhaal.
Broertje zei dat de stoppenkast oud is en dat er amateuristisch dingen aan toegevoegd zijn. Er lopen allerlei extra kabels door het huis. Ik zou het nogal eng vinden om daarmee te moeten leren werken.
pi_218664269
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 september 2025 21:27 schreef z80 het volgende:

[..]
Joh, als mensen niet debiel zijn is stroom echt geen hogere wiskunde.
pi_218664270
Er stond een bijna leeg blikje op het kleine aanrecht. Madam sprong vanaf de krabpaal en at de rest. Hierna wilde en kreeg ze nog meer eten. Zalf werkt dus *O*
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')