abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218647335
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 07:16 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Daar moet je toch eem abonnement voor het hele seizoen kopen? Of heb ik een ander zwembad in m'n hoofd?
De prijzen gaan per maand, en 1x in de week banenzwemmen is ¤104 per maand.
  Moderator maandag 1 september 2025 @ 07:30:53 #62
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_218647470
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
:o
Wat voor zwembad is dat, volgens mij kost hier ¤7/¤8
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_218647777
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 07:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zeker? Op de site staat september t/m dec 2025 = 104 euro en september t/m april = 188. En daarbij:
"De prijzen van de abonnementen gelden voor de genoemde periode en gaan in op de eerste dag van de maand en eindigen op de laatste dag van de maand"

Dat suggereert toch voor de hele periode? In mijn tijd was dat in ieder geval wel zo.

[ Bericht 8% gewijzigd door Clubsoda op 01-09-2025 08:02:43 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218647788
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 07:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
:o
Wat voor zwembad is dat, volgens mij kost hier ¤7/¤8
Het is een openluchtzwembad dat in de winter wordt overdekt en ze willen graag dat mensen zicht voor het hele winterseizoen committeren, dus verkopen ze alleen abonnementen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_218648052
Goedemorgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_218648356
Mogge!

Wat een zwembad prijzen :o

Elin doet het weer *O* werd om 6.30 wakker gemaakt door een hongerige kat die flink heeft gegeten en (nog) niet heeft overgegeven. En ze is veel alerter. Ik verdenk dat ze beroerd is geworden van een klimopplantje dat ik had verplaatst. Dacht dat ze daar niet bij kon maar toch zag ik haar er zaterdag van eten. Plantje meteen verplaatst waar ze echt niet bij kan
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 september 2025 @ 09:07:25 #67
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218648387
1x Zwemmen kost in Haarlem 7,20... (of 72 voor twaalfbadenkaart)
Zie nu wel dat er een kwartaalabonnement is voor 128,20.
Zwembad is echter niet open op voor mij goede tijden. Zou het wel weer willen toevoegen aan mn sportmix, maar ja. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_218648570
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:07 schreef borisz het volgende:
1x Zwemmen kost in Haarlem 7,20... (of 72 voor twaalfbadenkaart)
Zie nu wel dat er een kwartaalabonnement is voor 128,20.
Zwembad is echter niet open op voor mij goede tijden. Zou het wel weer willen toevoegen aan mn sportmix, maar ja. :s)
IJmuiden vond ik ook wel prijzig.
Ik zwem niet meer, nu ik NiB 4x in de week doe en elke dag een half uur lopen (en veel fietsen tussendoor).
Is genoeg beweging :+

En op werk :W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218648573
Coll vind het gehaakte varkentje helemaal geweldig _O_ O+
pi_218648606
Succes met “mens erger je nieten” @blues.

Bij Elin is alles binnengebleven dus ik vertrek ook zo naar het werk
pi_218648651
Wat een bedragen zeg! Ging gelijk even kijken: ¤ 7,90 voor baantje zwemmen.
Is blijkbaar ook al een landelijke keten: https://www.optisport.nl/(...)bad-de-braak#locatie

Ben er nooit geweest.🤓

Benauwd nachtje zeg! Bezweet wakker worden. En ik lag alleen maar.

Gut, nou misschien valt het dan wel mee met Elin.
Heb je doktersbezoek afgezegd?
Edit: werk ze.
pi_218648668
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2025 09:27 schreef Blues het volgende:
Coll vind het gehaakte varkentje helemaal geweldig _O_ O+
Hoe veel collega’s heb je om te gaan haken? De wol moet op hè!?
pi_218648841
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 07:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zeker? Op de site staat september t/m dec 2025 = 104 euro en september t/m april = 188. En daarbij:
"De prijzen van de abonnementen gelden voor de genoemde periode en gaan in op de eerste dag van de maand en eindigen op de laatste dag van de maand"

Dat suggereert toch voor de hele periode? In mijn tijd was dat in ieder geval wel zo.
Oh dan had ik het verkeerd begrepen. :@

Ik zie wel dat het bad 's middags dicht is in dit seizoen. We gingen nu meestal in de lunchpauze maar dat kan niet als het bad na 12:30 dicht is.

Misschien ooit als ik verhuisd ben. Dit is veel betaalbaarder dan ik tot zover begrepen had _O-
pi_218649130
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 09:37 schreef AnneX het volgende:

[..]
Hoe veel collega’s heb je om te gaan haken? De wol moet op hè!?
Nee hoor volgende project is weer een familie ding
pi_218652151
Ik zat al 5 minuten vóórdat ik mijn afspraak had al bij de verpleegkundige :D
Daarna ruim drie kwartier gewacht op oogarts. Ik ‘snap’ het systeem nu, denk ik. Per afspraak wordt tien minuten ingepland. Meteen daarna de volgende. Maar om een (ongetwijfeld goede) reden wordt de volgende patiënt niet meteen, maar pas 10 minuten later binnen geroepen. Middagspreekuur start om 13.00 uur, en mijn afspraak was om 14.00 uur, dus in theorie had ik zes patiënten voor me. Waardoor het best kloppend was dat ik bijna een uur later binnen mocht :')

Anywho: de medicijnen hebben Sauron goed gedaan, hij is bijna weer in het gareel. Lens mag weer in en ik mag weer zwemmen *O*
Ik moest de oogarts er wel even op wijzen dat ik niet de medicatie heb meegekregen die zij had voorgeschreven. Vorige week maar even zelf onderzoek gedaan toen ik een andere naam in mijn behandelverslag las dan ik in mijn badkamer had staan en oogarts2 ook wat andere dingen zei.
Er zitten conserveringsmiddelen in en damagnie met lens. Dus ze moest even mopperen op de apotheek ‘omdat die gewoon moeten meegeven wat zij voorschrijft’. Geen idee waar dat misging/gaat want toen ik me met mijn verse recept meldde kreeg ik wéér bijna het verkeerde mee 8)7 Medunkt dat je naast werkzame stoffen toch ook ergens de soortnaam duidelijk kunt neerzetten?
Gaat interessant worden als ik aan een herhaalrecept toe ben.

Maar *O* zwemmen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218652265
Goed bericht 👍🏼 @Cat-astrophe Vermoeiend hoor: altijd opletten.

@Lonaa of je (grill)worst lust? https://archive.ph/rtOaE uit een Amsterdamse krant.

Ook leuk: de kleine scootmobiel van een eerdere bewoner in de hall is verkocht.
En nu staat er de kinderwagen van de nieuwe baby in huis. “ men begint mobiel en eindigt mobiel”…

Gelukkig nu de zon erdoor is, is het minder benauwd.
#boodschappen sjouwend.
pi_218652835
:W druk gehad op t werk. Nieuwe stagiaire begon vandaag. Leuke knul en lijkt best slim (bij de vorige was ik daar niet van overtuigd).

Dat zijn de betere berichten @Cat-astrophe vwb het oog, maar apotheek is dan weer minder. Goed dat jij zo oplettend bent.

Elin doet het toch weer minder. De “jam ik wil ze allemaal” snoepjes wil ze nu niet meer. Dus voor morgenmiddag een afspraak gemaakt bij een andere locatie van de dierenartsen (op de eigen was geen plek meer). Evidensia had vorige week ook het verslag naar deze locatie gestuurd dus ze hebben alle informatie
pi_218652964
Goed nieuws over Sauron *O*

Wat minder nieuws van Elin -O- Hopelijk kan de dierenarts morgen helpen.
pi_218653366
Net de goedkeuring binnen voor de nieuwe auto *O*

Over 1 maand begint mijn man bij zijn nieuwe baan dus dan moeten we ook afscheid nemen van de Tesla. Een voordeel de nieuwe auto heeft een stuk meer laadruimte *O* wel handig met alle festivals.
pi_218653576
quote:
1s.gif Op maandag 1 september 2025 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zat al 5 minuten vóórdat ik mijn afspraak had al bij de verpleegkundige :D
Daarna ruim drie kwartier gewacht op oogarts. Ik ‘snap’ het systeem nu, denk ik. Per afspraak wordt tien minuten ingepland. Meteen daarna de volgende. Maar om een (ongetwijfeld goede) reden wordt de volgende patiënt niet meteen, maar pas 10 minuten later binnen geroepen. Middagspreekuur start om 13.00 uur, en mijn afspraak was om 14.00 uur, dus in theorie had ik zes patiënten voor me. Waardoor het best kloppend was dat ik bijna een uur later binnen mocht :')

Anywho: de medicijnen hebben Sauron goed gedaan, hij is bijna weer in het gareel. Lens mag weer in en ik mag weer zwemmen *O*
Ik moest de oogarts er wel even op wijzen dat ik niet de medicatie heb meegekregen die zij had voorgeschreven. Vorige week maar even zelf onderzoek gedaan toen ik een andere naam in mijn behandelverslag las dan ik in mijn badkamer had staan en oogarts2 ook wat andere dingen zei.
Er zitten conserveringsmiddelen in en damagnie met lens. Dus ze moest even mopperen op de apotheek ‘omdat die gewoon moeten meegeven wat zij voorschrijft’. Geen idee waar dat misging/gaat want toen ik me met mijn verse recept meldde kreeg ik wéér bijna het verkeerde mee 8)7 Medunkt dat je naast werkzame stoffen toch ook ergens de soortnaam duidelijk kunt neerzetten?
Gaat interessant worden als ik aan een herhaalrecept toe ben.

Maar *O* zwemmen *O*
Zwemmen *O*
Verkeerde meds }:|
pi_218653701
Een mix van goed nieuws en matig nieuws.
:* & *O* voor Sauron, leasebak & slimme stagair (en wat ik vergeten mocht zijn)
:* & :* voor Elin & polipolitiek
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218653775
Ik heb nu een duuuuuuuur sportschoolabonnement (gelukkig betaalt de baas flink mee). Maar als dit half jaar afgelopen is stap ik over op een credit-abonnement waarmee ik elke maand een handvol krediet krijg wat ik bij verschillende sportscholen én zwembaden kan inzetten. Dan ga ik misschien ook wel weer eens zwemmen.
Meer uit jeugdsentiment dan voor het gezwam.

Ik heb hier veel gezwommen in mijn jeugd en het is erg mooi

Het gebouw is ook erg mooi, maar er is een puist tegenaan gebouwd. Vroeger, in de tijd dat mijn moeder er zwom, was het mooier.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218653825
Elin :( ;(
@Kaatje1 nu laat je de afspraak toch zeker wel staan, ook al gaat ze weer beter eten?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_218653886
Oh wat een mooi zwembad O+
pi_218653988
Wat een mooi gebouw @sigme

Ik had nog geen afspraak gemaakt voor vandaag, was van plan om vanochtend te bellen maar toen was ze heel tierig en wilde ik haar niet in het mandje stoppen. Maar hoe ze morgen ook is, de diva gaat naar de dierenarts.
pi_218654066
Elin, doet eens niet zo gek }:| :*

Dat is wel zwemmen in stijl @sigme O+

Ik ben trots op mezelf. Ik heb vanmiddag de leidinggevende gemaild dat ik wil babbelen over mijn functie. Want ik vind ‘paraveterinair algemeen’ mijn taken/verantwoordelijkheden tekort doen. Ik ben een ‘paraveterinair senior’ 8-)

(Het helpt mogelijk wel dat ik nog van de weinigen ‘algemene’ ben. En al helemaal als je kijkt naar mijn leeftijdsgenoten. Zelfs 10 jaar jonger zijn er al zat senior. Ik heb alleen heel slecht niet heronderhandeld bij overstap )
pi_218654082
quote:
7s.gif Op maandag 1 september 2025 18:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben trots op mezelf.
Ik ben fier op u :Y ^O^
pi_218654462
Goed zo @Candaasje :*

Hier sneuvelt net het 3e glas in een week tijd -O- Ik ben altijd al wat onhandig maar dit is wel een record.
pi_218654636
Wat vervelend van Elin, @Kaatje1! Wat een zorgen kun je dan hebben. Hopelijk kunnen ze op vrij simpele wijze iets voor haar doen zodat ze zich weer beter voelt!

Mooi gebouw @sigme!

@Sarabi meh voor het glas -O- hopelijk was dit het voorlopig!

@Candaasje ^O^ well done!

Mijn werkdag duurde voor mn gevoel zo lang dat ik steeds denk dat het al dinsdag is :+ ook al was het gewoon 9-17.30 met een halfuurtje pauze. Maar wel van 13-17.30 achter elkaar door in 4 verschillende telefoontjes/meetings zonder enige pauze. Dat vind ik altijd vrij vermoeiend, dat schakelen tussen totaal verschillende gesprekken enzo. Wel vrij productief geweest vandaag dus dat was fijn. En morgen vrijwel geen meetings *O* 8u fysio, om 10u een online meeting met student, en daarna gaan de mail en teams uit en heb ik tot 16.30 volledig vrij gehouden voor het schrijven van een stuk voor onderzoek. En dan in avond lekker hockeyen *O* en tegenwoordig trainen we vroeg dus dan kan ik als het goed is op een redelijk normale tijd slapen *O* . Wat de komende 7 weken extra fijn is, want woensdag moet ik om 7.30 de deur uit om van 9-10.45 en 11-12.45 werkgroepen te geven. En dan in middag nog even naar huisarts.
  Moderator / Redactie Sport maandag 1 september 2025 @ 20:27:01 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_218654938
Volgende week vrij, maar ben toch op kantoor één dag. Heb ja gezegd voor de sollicitatiecommissie voor mn nieuwe opperhoofd. Immers hij of zij krijgt veel met mij van doen :P.
Mag ook ruim compenseren. :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')