De prijzen gaan per maand, en 1x in de week banenzwemmen is ¤104 per maand.quote:Op maandag 1 september 2025 07:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Daar moet je toch eem abonnement voor het hele seizoen kopen? Of heb ik een ander zwembad in m'n hoofd?
quote:Op maandag 1 september 2025 07:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De prijzen gaan per maand, en 1x in de week banenzwemmen is ¤104 per maand.
Zeker? Op de site staat september t/m dec 2025 = 104 euro en september t/m april = 188. En daarbij:quote:Op maandag 1 september 2025 07:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De prijzen gaan per maand, en 1x in de week banenzwemmen is ¤104 per maand.
Het is een openluchtzwembad dat in de winter wordt overdekt en ze willen graag dat mensen zicht voor het hele winterseizoen committeren, dus verkopen ze alleen abonnementen.quote:Op maandag 1 september 2025 07:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Wat voor zwembad is dat, volgens mij kost hier ¤7/¤8
IJmuiden vond ik ook wel prijzig.quote:Op maandag 1 september 2025 09:07 schreef borisz het volgende:
1x Zwemmen kost in Haarlem 7,20... (of 72 voor twaalfbadenkaart)
Zie nu wel dat er een kwartaalabonnement is voor 128,20.
Zwembad is echter niet open op voor mij goede tijden. Zou het wel weer willen toevoegen aan mn sportmix, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe veel collega’s heb je om te gaan haken? De wol moet op hè!?quote:Op maandag 1 september 2025 09:27 schreef Blues het volgende:
Coll vind het gehaakte varkentje helemaal geweldig![]()
Oh dan had ik het verkeerd begrepen.quote:Op maandag 1 september 2025 07:57 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker? Op de site staat september t/m dec 2025 = 104 euro en september t/m april = 188. En daarbij:
"De prijzen van de abonnementen gelden voor de genoemde periode en gaan in op de eerste dag van de maand en eindigen op de laatste dag van de maand"
Dat suggereert toch voor de hele periode? In mijn tijd was dat in ieder geval wel zo.
Nee hoor volgende project is weer een familie dingquote:Op maandag 1 september 2025 09:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hoe veel collega’s heb je om te gaan haken? De wol moet op hè!?
Zwemmenquote:Op maandag 1 september 2025 15:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zat al 5 minuten vóórdat ik mijn afspraak had al bij de verpleegkundige
Daarna ruim drie kwartier gewacht op oogarts. Ik ‘snap’ het systeem nu, denk ik. Per afspraak wordt tien minuten ingepland. Meteen daarna de volgende. Maar om een (ongetwijfeld goede) reden wordt de volgende patiënt niet meteen, maar pas 10 minuten later binnen geroepen. Middagspreekuur start om 13.00 uur, en mijn afspraak was om 14.00 uur, dus in theorie had ik zes patiënten voor me. Waardoor het best kloppend was dat ik bijna een uur later binnen mocht![]()
Anywho: de medicijnen hebben Sauron goed gedaan, hij is bijna weer in het gareel. Lens mag weer in en ik mag weer zwemmen![]()
Ik moest de oogarts er wel even op wijzen dat ik niet de medicatie heb meegekregen die zij had voorgeschreven. Vorige week maar even zelf onderzoek gedaan toen ik een andere naam in mijn behandelverslag las dan ik in mijn badkamer had staan en oogarts2 ook wat andere dingen zei.
Er zitten conserveringsmiddelen in en damagnie met lens. Dus ze moest even mopperen op de apotheek ‘omdat die gewoon moeten meegeven wat zij voorschrijft’. Geen idee waar dat misging/gaat want toen ik me met mijn verse recept meldde kreeg ik wéér bijna het verkeerde meeMedunkt dat je naast werkzame stoffen toch ook ergens de soortnaam duidelijk kunt neerzetten?
Gaat interessant worden als ik aan een herhaalrecept toe ben.
Maarzwemmen
Ik ben fier op uquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |