Krijg ook niet de kans hoor. Halve team is verkocht, wat verwachten ze dan.quote:Op maandag 1 september 2025 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zelfs in een land waar hij de taal deels machtig is binnen een maand al door niemand serieus zou worden genomen.
Als je zo snel ontslagen wordt ligt het vaak niet alleen aan het sportieve (en al helemaal niet bij Leverkusen).quote:Op maandag 1 september 2025 10:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Krijg ook niet de kans hoor. Halve team is verkocht, wat verwachten ze dan.
Resultaten! 8-0 overwinningen en 15 punten na 5 wedstrijden. Zie ook het PSV topic.quote:Op maandag 1 september 2025 10:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Krijg ook niet de kans hoor. Halve team is verkocht, wat verwachten ze dan.
wel eens op een smartphone snel proberen te typen. je bent voortdurend domme tekst suggesties aan het corrigerenquote:Op maandag 1 september 2025 10:09 schreef bbuddybb het volgende:
deet
Hoe krijg je dat voor elkaar joh
Dat is precies waarom ik mij ook zo afzet tegen de belachelijke negativiteit. Sjon is niet mijn droom trainer, absoluut niet.quote:Op maandag 1 september 2025 10:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Resultaten! 8-0 overwinningen en 15 punten na 5 wedstrijden. Zie ook het PSV topic.
Ik gok geen spits extra. Misschien aankijken met deze groep en in de winter verder kijken.quote:Op maandag 1 september 2025 10:19 schreef Black-Death het volgende:
Ten Hag mag wat mij betreft direct terugkomen, domme Sjon eruit.
Maar Kroes zal dit nooit doen, want het legt zijn eigen onvermogen bloot.
Overigens ben ik benieuwd of Brobbey vertrekt - en vooral wat er dan evt terugkomt.
Pfoe...quote:Op maandag 1 september 2025 10:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gok geen spits extra. Misschien aankijken met deze groep en in de winter verder kijken.
Valt mee toch, veel spelers zitten er al jaren. Gaat voornamelijk om het verkeerd opstellen van spelers en vertrouwen blijven geven aan spelers die het niet verdienen. Ik had echt niet verwacht dat we even elke tegenstander van de mat zouden spelen. Maar je start verdomme tegen Telstar, GAE, Heracles en Volendam.quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik mij ook zo afzet tegen de belachelijke negativiteit. Sjon is niet mijn droom trainer, absoluut niet.
Maar ehhh toch wel wat mensen kwijt geraakt, nieuwe buitenlandse jongens die nog aan alles moeten wennen. Dat gaat niet zomaar. Nieuw land, nieuwe stad, nieuwe ploeg, nieuw systeem, nieuwe taal.
Niet dat Heitinga hier ook maar positief zal aan bijdragen getuige dat die Moro en Glouch al onder de bus gooide. Maar enige nuance mag wel.
Zelfde voor PSV, Feyenoord, Ten Hag.
Blind heeft toch nog gewoon een contract?quote:Op maandag 1 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik gok op nog een spits en Blind.
Vincent Jansen?quote:Op maandag 1 september 2025 10:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Blind heeft toch nog gewoon een contract?
En betwijfel of we echt nog een spit kunnen halen. Tenzij ze al wat contacten warm hebben gehouden zal dat toch heel moeilijk worden binnen 24 uur.
Volgens mij sluit de markt in Nederland een dag later, maar gaat sowieso erg lastig worden ja.quote:Op maandag 1 september 2025 10:41 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Blind heeft toch nog gewoon een contract?
En betwijfel of we echt nog een spit kunnen halen. Tenzij ze al wat contacten warm hebben gehouden zal dat toch heel moeilijk worden binnen 24 uur.
Morgennacht ja, dus 36 uur ofzo? Als je dan nog moet gaan onderhandelen met een club, én de speler, en tegenwoordig zijn 48 familieleden. Dan gaat het moeilijk worden.quote:Op maandag 1 september 2025 10:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Volgens mij sluit de markt in Nederland een dag later, maar gaat sowieso erg lastig worden ja.
hoeveel oude spelers wil je nog gaan terughalenquote:Op maandag 1 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik gok op nog een spits en Blind.
nog 1 jaarquote:Op maandag 1 september 2025 10:44 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Die heeft ook nog gewoon een doorlopend contract, toch?
wellicht 1 voor 1 je ma een bezoekje geven?quote:Op maandag 1 september 2025 10:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wat doet jullie fukking scouting heel de dag
Hmm dat is misschien nog wel te doen, lijkt me ook niet iemand die er elke cent uit wilt persen. Maar Marc gaat natuurlijk 10 miljoen ofzo roepen. Ouwe viespeukquote:
Wat?quote:Op maandag 1 september 2025 10:51 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Hmm dat is misschien nog wel te doen, lijkt me ook niet iemand die er elke cent uit wilt persen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |