Zelfs geen 6 in de categorie Rugani en Kuffour?quote:Op maandag 1 september 2025 09:23 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zal jullie vast teleurstellen er komt niemand bij zeker geen spits.
Telstar heeft wel laten zien hoe je PSV in Eindhoven kunt bespelen, maar ik vraag me af of Heitinga daar nog iets mee gaat doen voor 21 september.quote:Op maandag 1 september 2025 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is zeker niet zo slecht maar tegelijk zie je heel weinig lijn in spel van Heitinga. Het is elke wedstrijd husselen in de opstelling; al helpt al die blessures niet mee. Bij Ten Hag en Farioli zag ik wel tactische omzettingen om het beetje op rails te krijgen in begin.
Het blijft schrijnend om te zien hoe sommige kleine clubs wel lijn in hun spel weten te krijgen en Ajax nog altijd als kip zonder kop rondloopt.
Ik sluit niet uit dat Blind nog komtquote:Op maandag 1 september 2025 09:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Zelfs geen 6 in de categorie Rugani en Kuffour?
Dan is het trage veteranen elftal wel compleet. Een as met Blind, Klaassen Berghuis en Weghorst genot. Eventueel Pasveer erbij als Jaros uitvalt.quote:Op maandag 1 september 2025 09:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Blind nog komt
Eens hoor, maar een nieuwe spits halen terwijl Brobbey nog rond loopt is ook onverantwoordquote:Op maandag 1 september 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Selectie is zonder een nieuwe spits wel uit balans
Mag ik even terug komen op de post van @Da_Sandman, 9 punten voorsprong!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Kan niet herinneren dat we vorig jaar in paniek waren, je zag dat er een plan was en met de week zag je patronen ontstaan.
Er gaat letterlijk NIETS goed momenteel. Het middenveld wordt overlopen, spelers worden constant op verkeerde posities geplaatst, verkeerde wissels, alle fitheid van vorig jaar lijkt weg en ik kan nog wel even zo doorgaan.
Brobbey en GeertGod in één team, dat kan niet anders dan genieten worden.quote:Op maandag 1 september 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Kijk nu al erg uit naar een nieuw seizoen Sunderland til i die met Brobbey
Ondertiteling hebben ze wel bij Netflixquote:Op maandag 1 september 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey en GeertGod in één team, dat kan niet anders dan genieten worden.
Deetquote:Op maandag 1 september 2025 09:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Denk dat weghorst het best doet als ouderwetse mid voor, twee vleugels ernaast en als hij ze er alleen maar moet intikken zoals een bas dost dat deet in portugal, weghorst moet je geen meters laten sprinten
Hou op hoor met je patronen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Kan niet herinneren dat we vorig jaar in paniek waren, je zag dat er een plan was en met de week zag je patronen ontstaan.
Er gaat letterlijk NIETS goed momenteel. Het middenveld wordt overlopen, spelers worden constant op verkeerde posities geplaatst, verkeerde wissels, alle fitheid van vorig jaar lijkt weg en ik kan nog wel even zo doorgaan.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zelfs in een land waar hij de taal deels machtig is binnen een maand al door niemand serieus zou worden genomen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:13 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)snel-uit-elkaar.html
Ben benieuwd of Ajax het aandurft Heitinga ook meteen te ontslaan mocht er een kans zijn om ten Hag aan te trekken.
Krijg ook niet de kans hoor. Halve team is verkocht, wat verwachten ze dan.quote:Op maandag 1 september 2025 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zelfs in een land waar hij de taal deels machtig is binnen een maand al door niemand serieus zou worden genomen.
Als je zo snel ontslagen wordt ligt het vaak niet alleen aan het sportieve (en al helemaal niet bij Leverkusen).quote:Op maandag 1 september 2025 10:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Krijg ook niet de kans hoor. Halve team is verkocht, wat verwachten ze dan.
Resultaten! 8-0 overwinningen en 15 punten na 5 wedstrijden. Zie ook het PSV topic.quote:Op maandag 1 september 2025 10:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Krijg ook niet de kans hoor. Halve team is verkocht, wat verwachten ze dan.
wel eens op een smartphone snel proberen te typen. je bent voortdurend domme tekst suggesties aan het corrigerenquote:Op maandag 1 september 2025 10:09 schreef bbuddybb het volgende:
deet
Hoe krijg je dat voor elkaar joh
Dat is precies waarom ik mij ook zo afzet tegen de belachelijke negativiteit. Sjon is niet mijn droom trainer, absoluut niet.quote:Op maandag 1 september 2025 10:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Resultaten! 8-0 overwinningen en 15 punten na 5 wedstrijden. Zie ook het PSV topic.
Ik gok geen spits extra. Misschien aankijken met deze groep en in de winter verder kijken.quote:Op maandag 1 september 2025 10:19 schreef Black-Death het volgende:
Ten Hag mag wat mij betreft direct terugkomen, domme Sjon eruit.
Maar Kroes zal dit nooit doen, want het legt zijn eigen onvermogen bloot.
Overigens ben ik benieuwd of Brobbey vertrekt - en vooral wat er dan evt terugkomt.
Pfoe...quote:Op maandag 1 september 2025 10:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gok geen spits extra. Misschien aankijken met deze groep en in de winter verder kijken.
Valt mee toch, veel spelers zitten er al jaren. Gaat voornamelijk om het verkeerd opstellen van spelers en vertrouwen blijven geven aan spelers die het niet verdienen. Ik had echt niet verwacht dat we even elke tegenstander van de mat zouden spelen. Maar je start verdomme tegen Telstar, GAE, Heracles en Volendam.quote:Op maandag 1 september 2025 10:28 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik mij ook zo afzet tegen de belachelijke negativiteit. Sjon is niet mijn droom trainer, absoluut niet.
Maar ehhh toch wel wat mensen kwijt geraakt, nieuwe buitenlandse jongens die nog aan alles moeten wennen. Dat gaat niet zomaar. Nieuw land, nieuwe stad, nieuwe ploeg, nieuw systeem, nieuwe taal.
Niet dat Heitinga hier ook maar positief zal aan bijdragen getuige dat die Moro en Glouch al onder de bus gooide. Maar enige nuance mag wel.
Zelfde voor PSV, Feyenoord, Ten Hag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |