Ik zag inderdaad ook de naam van Guus staan. Zou leuk zijn als ze een dagje met hem weg is!quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, dat was vluchtig in de plannert te lezen.
Ja die snap ik ook niet. Ik vertik het om bij anderen op linkjes te klikkenquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:55 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dat blijkbaar toch steeds doen.
Ik zeg niets over koorts etc. als je goed leest. Graag goed lezen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:50 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ik heb ook geregeld verhoging, al heb ik nu al weken niet meer gemeten maar ik voel het wel. Maar ben daar ook niet met therapeuten mee bezig hoor, want naar mijn inziens heeft dat weinig nut. Als ik puur zou leven of geen verhoging mogen krijgen dan lig ik alleen nog maar in bed of op de bank en dat vertik ik. Beter word ik daar ook niet van.
Ja dat gevoel krijg ik ook. Je krijgt er extra volgers bij en je hebt wat om te laten zien.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:27 schreef Shuri het volgende:
[..]
Maar dit is een beetje het probleem, vrees ik: Debby wil niet vooruit gaan. Ze heeft meer baat bij ziek zijn, op wat voor manier dan ook.
Op zichzelf is dat natuurlijk ook ziek zijn en daar zijn ook hulpverleners voor, maar dat ziet ze ook niet onder ogen.
Mogelijk hetzelfde principe waarom iemand bij een alcoholist blijft of een mishandelaar? Vaak is zoiets een heel (gezins)systeem.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:33 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Miss begint dat ook bij de omgeving/partner. Je hebt toch na een aantal artsen/internisten hele chebang ook wel eens vraagtekens?
Oh pardon je hoeft me niet de les te lezen. Ik reageer in het algemeen wie zegt dat ik op jou reageer!!quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:05 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ik zeg niets over koorts etc. als je goed leest. Graag goed lezen.
Ik heb het alleen over Debby (dus niet over andere mensen) die niet beter wil worden of vooruit wil komen en gewoon baat heeft bij 'ziek zijn'. Dat is een psychologische baat die ze er van heeft.
Ik ben geblokkeerd door haar, ik kijk wel eens via mollygram. Dat ze die dingen voor elkaar krijgt is enorm frustrerend inderdaad.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:06 schreef Madre_tigre het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik ook. Je krijgt er extra volgers bij en je hebt wat om te laten zien.
Maar het is zo onwijs slopend en ik denk dat er niemand is die zo ziek zou willen zijn.
Het is echt erger dan hel.
En ja ik volg haar wel omdat ik toch nieuwsgierig ben naar hoe zij alles voor elkaar krijgt. Maar tegelijkertijd stoort het ook omdat ik weet dat ik er erger aan toe ben. En al die extra hulp niet krijg.
Oh nee joh! Sorry als je het zo opgevat hebt. Ik lees je helemaal niet de les, echt absoluut de bedoeling niet!quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:20 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Oh pardon je hoeft me niet de les te lezen. Ik reageer in het algemeen wie zegt dat ik op jou reageer!!
Waar ik me tegenwoordig extra aan erger is dat Debbie bij dat laatste stukje zou zeggen "je bent dus gewoon jaloers" (zeg ik niet he.. ik snap de frustratie totaal)quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:06 schreef Madre_tigre het volgende:
[..]
Ja dat gevoel krijg ik ook. Je krijgt er extra volgers bij en je hebt wat om te laten zien.
Maar het is zo onwijs slopend en ik denk dat er niemand is die zo ziek zou willen zijn.
En ja ik volg haar wel omdat ik toch nieuwsgierig ben naar hoe zij alles voor elkaar krijgt. Maar tegelijkertijd stoort het ook omdat ik weet dat ik er erger aan toe ben. En al die extra hulp niet krijg.
Ik quote jou omdat jij reageerde op iemand die het over verhoging had en wel hulp/therapie daarbij heeft, daarop reageerde ik, weet zo niet meer wie dat was had beter haar kunnen quoten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:24 schreef Shuri het volgende:
[..]
Oh nee joh! Sorry als je het zo opgevat hebt. Ik lees je helemaal niet de les, echt absoluut de bedoeling niet!
Je had me wel gequote (en daarom denk ik dus dat je op mij reageert) en ik dacht dat je bedoelde dat ik iedereen die zich enkele keren temperatuurt op een dag naar een psycholoog wil hebben. Dat heb ik dan weer verkeerd begrepen/gelezen. Want dat is niet zo.
Ik hoop het ook. Vind het wel vreemd dat ze er bijna geheimzinnig over doet.quote:
Als je bij bv de Familie Jelies of Nagelkerke (een huis vol) een afwijkende mening hebt krijg je ook meteen te horen dat je jaloers bent. Als je geen ja knikker bent, ben je tegenwoordig jaloers.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Waar ik me tegenwoordig extra aan erger is dat Debbie bij dat laatste stukje zou zeggen "je bent dus gewoon jaloers" (zeg ik niet he.. ik snap de frustratie totaal)
Debbie beweert ook dat ze over haar ziek zijn deelt om het bespreekbaar te maken enzo... maar als iemand die ziek is (vaak zieker dan haar) aangeeft niet te begrijpen waarom zij het wel krijgt reageert ze kinderachtig en zelfvoldaan...
Ze wilt dus niks bespreekbaar of zoiets maken maar enkel laten zien hoe goed ze in de boel oplichten is
Aandacht. Dat mensen haar berichten gaan sturen. Ze filmt ook niet voor niets haar planner.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Vind het wel vreemd dat ze er bijna geheimzinnig over doet.
Waarom het melden als je er eigenlijk niks over wil vertellen?
Ik heb van de week nog een dm naar een fluflu gestuurd omdat ze een link deelde met daarbij een ‘aantrekkelijk’ verhaaltje. Ze ‘vergat’ in dit verhaaltje echter essentiële info. M.i. dus misleiding.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:56 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja die snap ik ook niet. Ik vertik het om bij anderen op linkjes te klikken
Dat is een beetje hoe ik mensen in mijn omgeving zie leven.. Niet officieel samenwonen en dan KGB trekken en dan zeggen ja ik heb daar recht op omdat jij meer verdient. Nee je hebt er eigenlijk geen rechtop maar woont niet samen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:32 schreef papierentas het volgende:
En Sanneke zeurt over de Efteling. Als je de prijzen vergelijkt kun je in maart 3 dagen naar de efteling voor dezelfde prijs als Disney davey crocket. Alleen niet in het nieuwe hotel, maar in Bosrijk. Efteling is dichterbij huis dus minder bezinekosten (en tol, geen idee ik kom nooit in frankrijk). Ze zeurt om te zeuren en wil het gratis. Als je even een reisje Efteling/ Disney kan doen, heb je het prima. Maar ze willen alles, maar geen prioriteiten stellen.
Ik heb helaas dit soort mensen in mijn eigen omgeving. Maandelijks uitjes naar pretparken, dierentuinen, 2 weken weg in de zomervakantie en daar elke dag uitjes en uit eten. Wekelijks naar de stad voor nieuwe kleren en schoenen, heel Shein en Temu leegkopen. Maar dan piepen dat er geen geld is en ze niks hebben en kunnen, als er iets kapot is, de auto kuren heeft of wat dan ook. Als je zegt dat ze minder uit moeten geven aan troep en prioriteiten moeten stellen, dan heb jij het gedaan.
Niemand die dit echt heeft wil inderdaad zo ziek zijn. Daar sla je de spijker mee op de kop. Het punt is dat Debby dus totaal niet heeft wat ze zegt te hebben. En ze wil wel heel graag doen alsof ze ziek is. Voor een bepaalde soort aandacht denk ik.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:06 schreef Madre_tigre het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin (en tijd) om elke keer op van die links te klikken. En daarmee ook nog eens mn eigen cookies te verpesten 😅quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:55 schreef Clavis het volgende:
[..]
Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen dat blijkbaar toch steeds doen.
Dat Molenwaard komt hij iedereen en z’n moeder voorbij, voor mij een reden om daar niet heen te gaan, als ze het aan flu’s gratis weg te gevenquote:Op zondag 31 augustus 2025 12:50 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hoe ik mensen in mijn omgeving zie leven.. Niet officieel samenwonen en dan KGB trekken en dan zeggen ja ik heb daar recht op omdat jij meer verdient. Nee je hebt er eigenlijk geen rechtop maar woont niet samen.
Altijd uiteten, kleding.. Soms denk ik wat doe ik verkeerd dat ik niet leef als een god in Frankrijk.
Als je ook iedereen op insta ziet met gesponsorde weekendjes weg zoals nu Lieke en Sarah naar de Molenwaard baal ik ook echt.
Is hartstikke duur en hun krijgen het even....
Samenwonen betekent niet direct dat er geen recht is op KGB😉. Er zit wel een verschil tussen KGB voor een alleenstaande ouder en KGB voor iemand met een toeslagpartner.quote:Op zondag 31 augustus 2025 12:50 schreef huisjehier121 het volgende:
[..]
Dat is een beetje hoe ik mensen in mijn omgeving zie leven.. Niet officieel samenwonen en dan KGB trekken en dan zeggen ja ik heb daar recht op omdat jij meer verdient. Nee je hebt er eigenlijk geen rechtop maar woont niet samen.
Altijd uiteten, kleding.. Soms denk ik wat doe ik verkeerd dat ik niet leef als een god in Frankrijk.
Als je ook iedereen op insta ziet met gesponsorde weekendjes weg zoals nu Lieke en Sarah naar de Molenwaard baal ik ook echt.
Is hartstikke duur en hun krijgen het even....
Neeeee! 😳quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Guus mag eindelijk een dagje sauna doen met z'n mammie wat al jaaaaren geleden door AM werd uitgelegd 😂😂😂
Ik ging als puber ook regelmatig met mijn ouders naar de sauna, maar misschien is het als jonge vrouw/meisje makkelijker dan wanneer je een jongen bent?quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:07 schreef Rimboequeen het volgende:
Guus mag eindelijk een dagje sauna doen met z'n mammie wat al jaaaaren geleden door AM werd uitgelegd 😂😂😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |