Ja echt he, en als ik zie hoe vol de slaapkamers met speelgoed staan, denk ik ook dat ze best veel tussendoor krijgen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:16 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zegt op Threads dat ze ook moest huilen om de zoekgeraakte poppetjes🤪
Gelukkig heeft ze voor 45¤ nieuwe besteld. Daar vliegt het geld ook de deur uit (alweer nieuwe kleren/pyjama's en iedere week wel zooi van wibra/action/zeeman)en volgens mij hebben zij het absoluut niet breed.
Ook al was het warm, dan vind ik die korte broekjes die ze vaak dragen (in de post van gisteren?) vaak echt te kortquote:Op maandag 1 september 2025 08:36 schreef IlseMarije het volgende:
Is het bij HVK nog steeds een hittegolf of zo? Vind de meiden wel erg koel gekleed zo op de vroege ochtend.
Heb je ook weer gelijk in, ik werk maar 2 dagen, dus tijd zat om het om de schooltijden heen te plannen 😅quote:Op maandag 1 september 2025 08:58 schreef Fenne het volgende:
[..]
Oh liever niet hoor, dan kan ik als werkende het lekker laat op de dag plannen met kinderen ipv midden op de dag. Hoef ik geen vrije uren op te nemen.
Nee dat idee heb ik ook en dan denk ik meid; je hebt beide kids naar school. Zoek een klein baantje voor de extraatjes! En miss ook wel goed als deze vrouw wat meer sociale contacten heeft, gewoon om te relativeren ook ofzoquote:Op maandag 1 september 2025 09:16 schreef opwegnaar het volgende:
DBM zegt op Threads dat ze ook moest huilen om de zoekgeraakte poppetjes🤪
Gelukkig heeft ze voor 45¤ nieuwe besteld. Daar vliegt het geld ook de deur uit (alweer nieuwe kleren/pyjama's en iedere week wel zooi van wibra/action/zeeman)en volgens mij hebben zij het absoluut niet breed.
Maar dan moet ze werken op karakter. Waar haalt ze dan de tijd vandaan om met gewichten te gooien?quote:Op maandag 1 september 2025 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik ook en dan denk ik meid; je hebt beide kids naar school. Zoek een klein baantje voor de extraatjes! En miss ook wel goed als deze vrouw wat meer sociale contacten heeft, gewoon om te relativeren ook ofzo
Misschien wil de ex van jvp niet meer dat de kids in beeld komen met Michelle, kan ook hèquote:Op maandag 1 september 2025 09:13 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Omdat het wss Michelle haar bonuskids niet meer zijn en de kids van Koen en Michelle nog wel haar bonuskids zijn? Zo maar een hersen spinseltje 😬
En weer tijd om maximaal de focus te leggen op haar ziek zijn.quote:Op maandag 1 september 2025 09:28 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in, ik werk maar 2 dagen, dus tijd zat om het om de schooltijden heen te plannen 😅
Maar DBM moet weer een excuus zoeken om t druk te hebben.
Ze heeft wel eens gedreigd dat ze in de kinderopvang wilde werken. Nou serieus...echt geen dag gaat dat goed.quote:Op maandag 1 september 2025 09:29 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Nee dat idee heb ik ook en dan denk ik meid; je hebt beide kids naar school. Zoek een klein baantje voor de extraatjes! En miss ook wel goed als deze vrouw wat meer sociale contacten heeft, gewoon om te relativeren ook ofzo
😂😂quote:Op maandag 1 september 2025 10:07 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Ze heeft wel eens gedreigd dat ze in de kinderopvang wilde werken. Nou serieus...echt geen dag gaat dat goed.
En waarom dan wel met Koen ?quote:Op maandag 1 september 2025 09:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Misschien wil de ex van jvp niet meer dat de kids in beeld komen met Michelle, kan ook hè
Ach al die speculaties, vele proberen het gewoon spannend te maken/te houden🙈quote:
Ja die gaat continue de ouders bellen dat ze echt direct naar de huisarts, liefst spoedarts moeten. Iedereen heeft namelijk ongeveer een snottebel😆 spierpijn van het tillen, migraine van het geluid van huilen en schreeuwen enz enz. Nee hoor die houdt het geen dag uitquote:Op maandag 1 september 2025 10:12 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
😂😂
Zie je het voor je? Om iedere scheet ziek en die kinderen gaan met een effing vocabulaire naar huis 🙈
Ze zou toch naar Lapland gaan?quote:Op maandag 1 september 2025 10:07 schreef Shuri het volgende:
Ik zie IJsland staan in de agenda van Annemarie. Ze zal dus in december wel weer naar IJsland gaan.
Ik zie al regelmatig mensen in een winterjas. (Met 22 graden) Ik heb het nooit koud en heb ook geen winterjas want nooit echt koud in NL. Ik heb ook geen truien, wel een paar vesten. Van april tm sept draag ik never een jas. Ik vraag me altijd af wat die mensen die nu al een winterjas aan doen dan aantrekken als het "winter" is?quote:Op maandag 1 september 2025 09:21 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Ik ben een koukleum hoor maar als ik naar buiten kijk zie ik dat het donker en triest is, ik heb geen idee hoe warm het is vandaar dat ik dacht dat het koel buiten is.
Ze meld zichzelf al ziek omdat ze bang is om een snotneus te krijgen waardoor ze flap aan kan steken.quote:Op maandag 1 september 2025 10:19 schreef Lampje88 het volgende:
[..]
Ja die gaat continue de ouders bellen dat ze echt direct naar de huisarts, liefst spoedarts moeten. Iedereen heeft namelijk ongeveer een snottebel😆 spierpijn van het tillen, migraine van het geluid van huilen en schreeuwen enz enz. Nee hoor die houdt het geen dag uit
Ik kan me niet herinneren of dat er letterlijk stond. Iets met noorderlicht etc. Kan hoor, maar ik zie nu bij de to do lijst IJsland staan.quote:Op maandag 1 september 2025 10:20 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zou toch naar Lapland gaan?
Ja omdat ze in theorie niks meer met die kids te maken heeft, kan ook he... Of ben jij nog steeds in de veronderstelling dat de poly nog up and running is?quote:Op maandag 1 september 2025 09:46 schreef Henrike het volgende:
[..]
Misschien wil de ex van jvp niet meer dat de kids in beeld komen met Michelle, kan ook hè
Ooh ja, ze gaat natuurlijk met Jim naar IJsland!quote:Op maandag 1 september 2025 10:21 schreef Rimboequeen het volgende:
Iemand maakte die aanname dat ze naar Lapland gaat. Kan ook zijn dat ze IJsland in planner heeft staan ivm haar reisje met Jim over een jaar.
Maar dat is niet in december, en georganiseerd door een offroad motor organisatie. Zelf vlucht en een hotel er voor en na boeken. Al zal ze dat ook wel door de reismevrouw laten doen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:23 schreef Shuri het volgende:
[..]
Ooh ja, ze gaat natuurlijk met Jim naar IJsland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |