abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218636359
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218636366
Ah shit, had toch het nummer niet moeten wijzigen. Kan dat worden aangepast?
pi_218636400
Mb is al een tijd met een samenwerking bezig met Iris, ik denk een eigen zonnebrillen lijn.
Daarom kon ze ook niet shooten vanwege haar oog denk ik.
pi_218636470
Ja blijf idd van het topicnummer af. 😝Staat er ook bij als je een nieuw deel opent.
pi_218636497
Als Milou zich afvraagt waarom haar kinderen zo stuiteren.. ik begin bijna te stuiteren van alleen de beelden van al die zoete vreterij op dat evenement waar ze waren. Zie die jongste een suikerspin eten en afsluiten met een ijsje. Geen idee of hij daar tussen ook nog wat gegeten heeft, maar bizar hoeveel ellende die kinderen naar binnen werken.
pi_218636520
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:07 schreef morningsunshine het volgende:

[..]
Nouja, we weten allemaal dat MB ook op vrouwen valt dus dat verliefde zou natuurlijk zomaar eens kunnen…
Ik heb serieus nav deze story opgezocht wat de relatiestatus van die Iris is omdat ik ineens dacht Jacqueline werd destijds ook geïntroduceerd als een van de besties waar ze maximaal klef mee deed.
pi_218636600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef Moondance het volgende:

[..]
Ik heb serieus nav deze story opgezocht wat de relatiestatus van die Iris is omdat ik ineens dacht Jacqueline werd destijds ook geïntroduceerd als een van de besties waar ze maximaal klef mee deed.
Iris is getrouwd met een wat oudere man en heeft drie kinderen en woont afwisselend in Amsterdam en Moraira. MB wil denk ik net als Iris zijn. Maar het lijkt haar een beetje boven het hoofd te groeien.

Ze werken samen aan een project, zie de stories vandaag van Iris.

[ Bericht 4% gewijzigd door lila01 op 30-08-2025 23:48:03 ]
pi_218636697
MB oogt ook niet helemaal fris. Behalve alcohol en sigaretten lijkt ze ook niet vies te zijn van een lijntje….
pi_218636792
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:49 schreef Kletsdoos165 het volgende:
MB oogt ook niet helemaal fris. Behalve alcohol en sigaretten lijkt ze ook niet vies te zijn van een lijntje….
O ja? En waar baseer je dat op? Vind dat nogal een aanname

[ Bericht 4% gewijzigd door Henrike op 31-08-2025 00:14:00 ]
pi_218636802
quote:
Waar haal je die info vandaan?
pi_218636820
quote:
Huh? Hoe kom je daar nou bij?
pi_218636838
quote:
Dit heb ik echt nog nooit over haar gelezen. Best een uitspraak om zomaar te doen of heb je bronnen hiervoor?
pi_218636846
Minibelle; Lotus is druk in haar hoofd omdat school weer begint.
In de vakantie ging het goed.
Zal ze zelf nu niet begrijpen dat het kind nu alweer geprikkeld raakt omdat ze zoveel moet?
Ik las net alles wat op dat meisje haar programma staat en denk dan echt ; waarom doe je dat meisje dit aan?
Die kids moeten daar zoveel, logisch dat ze overprikkeld zijn.
pi_218636850
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 23:29 schreef Maremare het volgende:
Als Milou zich afvraagt waarom haar kinderen zo stuiteren.. ik begin bijna te stuiteren van alleen de beelden van al die zoete vreterij op dat evenement waar ze waren. Zie die jongste een suikerspin eten en afsluiten met een ijsje. Geen idee of hij daar tussen ook nog wat gegeten heeft, maar bizar hoeveel ellende die kinderen naar binnen werken.
Die hebben alleen maar uitjes waarbij ze troep kunnen eten of troep kunnen kopen. Ik kijk daar echt met verbazing naar.
pi_218636869
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:08 schreef Henrike het volgende:
Minibelle; Lotus is druk in haar hoofd omdat school weer begint.
In de vakantie ging het goed.
Zal ze zelf nu niet begrijpen dat het kind nu alweer geprikkeld raakt omdat ze zoveel moet?
Ik las net alles wat op dat meisje haar programma staat en denk dan echt ; waarom doe je dat meisje dit aan?
Die kids moeten daar zoveel, logisch dat ze overprikkeld zijn.
Volgens moeder willen ze het zelf allemaal. Dat kan natuurlijk best, mijn bijna 7 jarige wil het liefst ook de hele week een vol programma met 3 sporten, spelen met en bij vriendjes, naar de speeltuin etc. Maar als ouder kun je daar best wat in sturen en zorgen dat er ook voldoende momenten zijn om tot rust te komen (ontprikkelen). Maar moeder vindt het allemaal maar wat interessant om op te scheppen en vervolgens te klagen dat ze het halve land door moet rijden en zo'n bomvolle agenda heeft.
pi_218636872
MB en Jvp gingen dus eerst samen op inkoop in Amsterdam. Jvp reed terug naar gezin/kinderen/Koen en MB ging nog een dag feesten in Amsterdam (volgens haar schrijven 2 dagen werken in A'dam)

Deze vrouw heeft echt een probleem met relaties hoor. Alles draait om haar eigen (eigenwijze) ik. Inmiddels staan haar 'allesjes' op nummer weet ik veel? Ze is zo veel en zo vaak weg voor diners, feestjes enz. Mens je hebt vier kinderen op de wereld gezet....die nog hartstikke jong zijn. Wees er voor ze (en niet alleen parttime)

Ik merk dat ik er inmiddels echt kwaad om kan worden. Alles voor de views, wanhopig naar de 200 k willen omdat je dan een macro influencer bent?

Bah bah
pi_218636882
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:12 schreef Maremare het volgende:

[..]
Volgens moeder willen ze het zelf allemaal. Dat kan natuurlijk best, mijn bijna 7 jarige wil het liefst ook de hele week een vol programma met 3 sporten, spelen met en bij vriendjes, naar de speeltuin etc. Maar als ouder kun je daar best wat in sturen en zorgen dat er ook voldoende momenten zijn om tot rust te komen (ontprikkelen). Maar moeder vindt het allemaal maar wat interessant om op te scheppen en vervolgens te klagen dat ze het halve land door moet rijden en zo'n bomvolle agenda heeft.
Precies,
Je kunt ze ook een beetje afremmen en beschermen.
Dat geren en gevlieg .
Kind kan niet op 7 plaatsen tegelijk zijn
pi_218636884
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:08 schreef Clavis het volgende:

[..]
Die hebben alleen maar uitjes waarbij ze troep kunnen eten of troep kunnen kopen. Ik kijk daar echt met verbazing naar.
Nou inderdaad. Het lijkt wel altijd ongezond te zijn. Van de week zag ik dat ze met een van de kinderen in de speelgoedwinkel stond, omdat hij daar heen wilde. Ze heeft erna niets gepost over een aankoop, maar er wordt daar echt veel tussendoor gekocht terwijl er geen verjaardag is ofzo. Of zou ze haar kind alleen maar laten kijken en met niks de winkel uit gaan?
pi_218636902
quote:
Dat is nogal een heftige beschuldiging 😱
(Maar dat zou wel gewichtsverlies kunnen verklaren?)
pi_218636947
Debbie steekt continu die speer in haar Arie maar waarom?

Ik had (wel 14 jaar geleden) als ik bijvoorbeeld even ging stofzuigen naderhand 38.8 ipv 36.8. reactie internist: o joh mensen die een marathon lopen hebben soms wel 40 graden koorts. Die was echt 0 onder de indruk hiervan.

Maar ik voelde al zelf dat de temperatuur opliep en voelde mij dan slechter daarvoor was temperaturen echt niet nodig.
Ik denk dat volgende stap een luier wordt aangezien ze dan incontinent is door het vele tempen 🤡
pi_218637233
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:43 schreef Lampje88 het volgende:
Debbie steekt continu die speer in haar Arie maar waarom?

Ik had (wel 14 jaar geleden) als ik bijvoorbeeld even ging stofzuigen naderhand 38.8 ipv 36.8. reactie internist: o joh mensen die een marathon lopen hebben soms wel 40 graden koorts. Die was echt 0 onder de indruk hiervan.

Maar ik voelde al zelf dat de temperatuur opliep en voelde mij dan slechter daarvoor was temperaturen echt niet nodig.
Ik denk dat volgende stap een luier wordt aangezien ze dan incontinent is door het vele tempen 🤡
Ik snap dit ook echt niet helemaal.
Ik ben eerlijk, ik word soms door de LC helemaal badend in het zweet wakker en helemaal oververhit in de ochtend en als ik dan m'n oorthermometer gebruik ( ik ga echt niet elke keer een temperatuur meter steken waar het licht niet schijnt, ben daar niet zo van en ik vind dat heel onnodig ) dan heb ik ook vaak rond de 38, 38,8 Ter referentie: op goede momenten meet ik tussen de 36 en 36,8. Maar ik doe dit zelf niet veel vaker dan maximaal een enkele keer per week, als ik echt ziek ben natuurlijk vaker.
Ik voel zelf prima aan wanneer mijn lichaam oververhit is en wanneer het teveel is geweest.
Alleen dit kan wel letterlijk een ding zijn van LC.
Alleen ik krijg het juist als ik geslapen heb of niet heb kunnen slapen. Het is in ieder geval bij mij niet dat ik ga slapen en dat ik dan afkoel ofzo... :') verre van.

Ik heb nu een verjaardagsfeestje van mijn oma gehad die een mooie leeftijd heeft bereikt. Vond het zelf de moeite waard om dan toch gewoon te gaan. Ik ben 3 uur van huis weggeweest.

En om je toch een voorbeeld te geven hoe dat nu gaat: mijn lichaam is te overprikkelt ( jeuk over mijn hele lichaam, oververhit ontzettende dorst, "aan" stand, hoofdpijn, misselijkheid ) om te gaan slapen, heel de prikkels zijn in mijn hoofd letterlijk teveel. Ik ga dan lopen malen omdat mijn hoofd letterlijk niet uit wilt gaan. Ik lig al vanaf 11 uur in bed, maar geen enkele seconde kunnen slapen.

Ik vind het dan ook letterlijk knap dat Debbie zoveel slaapt, want ik krijg het niet voor elkaar en zeker niet als ik teveel doe. Dan kan ik juist vrijwel helemaal niet slapen en weigert mijn lichaam totaal. Daarom is het voor mij persoonlijk juist zo slopend om teveel te doen, teveel te willen. En triest genoeg is het dus al een etentje met 10 familieleden, 3 uurtjes.

Als Debbie dit trouwens ook allemaal ineens gaat hebben, heb ik er alle vertrouwen in dat ze vooral kopier gedrag vertoont. Kijken waar andere lotgenoten last van hebben, en doen alsof zij dat ook zo heeft. En dan leest ze hier ook overduidelijk mee.

Ik blijf alleen de versie van Debbie haar LC soms wel bizar vinden. Iemand kan achteruit gaan he, en élke dag kan voor een chronisch zieke er anders uit zien. Misschien kan de ene wel de ene dag auto rijden en de andere dag helemaal niet. De ene keer wel een boodschap doen en de andere keer niet.

Maar ik weet niet, soms heb je bij bepaalde mensen gewoon een gevoel dat het niet klopt. En bij Debbie heb ik dat gewoon. Het klopt gewoon niet. Heel die tijdlijn klopt niet, ze liegt over dingen en verdraait dingen in haar voordeel. Net zoals met het fietsen op haar fiets. Ik snap dat ze dat deed, want electrisch fietsen kan veel minder inspannend zijn dan bijvoorbeeld een stukje lopen. Voor mij in ieder geval wel. Fiets liever 300 meter op de electrische fiets op turbo als dat ik 300 meter zou moeten lopen.

Maar dan liegen, dat je al meer dan een jaar niet gefietst hebt. Terwijl je gewoon een halfjaar daarvoor stories post op de fiets.
En dit is gewoon alleen al een klein voorbeeld waarom ik persoonlijk denk dat vele mensen Debbie niet geloven. En laten we vooral niet vergeten dat ze wel eens in de comments bij haar reacties heeft gezegd dat ze geen uitkering ontving. Maar hoe kan je dan een WIA aanvraag doen?
Achja. Jullie begrijpen het wel.

Dit was mijn nachtelijke inzicht. :')
pi_218637359
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 00:16 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nou inderdaad. Het lijkt wel altijd ongezond te zijn. Van de week zag ik dat ze met een van de kinderen in de speelgoedwinkel stond, omdat hij daar heen wilde. Ze heeft erna niets gepost over een aankoop, maar er wordt daar echt veel tussendoor gekocht terwijl er geen verjaardag is ofzo. Of zou ze haar kind alleen maar laten kijken en met niks de winkel uit gaan?
Dat laatste kan toch ook gewoon? Mijn 5jarige vind het altijd erg leuk als ze in de stad naar de speelgoedwinkel mag en mag kijken. Ze weet dat ze niks mag kopen, maar vind kijken gewoon leuk.
  zondag 31 augustus 2025 @ 07:23:38 #23
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_218637360
Sanneke is weer terug op Insta, blijkbaar is/was er iets met haar moeder. Wat natuurlijk heel sneu is, maar vlak daarvoor post ze een story dat ze aan het kijken is voor (weer) een nachtje weg. Dit keer voor haar verjaardag. Dus ik dacht, ze is volgende maand jarig ofzo. Nee mensen, haar verjaardag is pas over 5 maanden… Iets met prioriteiten.
pi_218637573
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 07:23 schreef LALAA het volgende:
Sanneke is weer terug op Insta, blijkbaar is/was er iets met haar moeder. Wat natuurlijk heel sneu is, maar vlak daarvoor post ze een story dat ze aan het kijken is voor (weer) een nachtje weg. Dit keer voor haar verjaardag. Dus ik dacht, ze is volgende maand jarig ofzo. Nee mensen, haar verjaardag is pas over 5 maanden… Iets met prioriteiten.
Sowieso weer bijzonder dat ze daar zoveel geld voor over heeft terwijl ze altijd zeurt over geld.
pi_218637643
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 08:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Sowieso weer bijzonder dat ze daar zoveel geld voor over heeft terwijl ze altijd zeurt over geld.
Maar als ze straks een huis krijgen, opent ze gewoon huilend een tikkie voor van alles. Want waarom zou je sparen voor iets waarvan je weet dat het er aan zit te komen he?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')