quote:
Op zondag 31 augustus 2025 00:43 schreef Lampje88 het volgende:Debbie steekt continu die speer in haar Arie maar waarom?
Ik had (wel 14 jaar geleden) als ik bijvoorbeeld even ging stofzuigen naderhand 38.8 ipv 36.8. reactie internist: o joh mensen die een marathon lopen hebben soms wel 40 graden koorts. Die was echt 0 onder de indruk hiervan.
Maar ik voelde al zelf dat de temperatuur opliep en voelde mij dan slechter daarvoor was temperaturen echt niet nodig.
Ik denk dat volgende stap een luier wordt aangezien ze dan incontinent is door het vele tempen 🤡
Ik snap dit ook echt niet helemaal.
Ik ben eerlijk, ik word soms door de LC helemaal badend in het zweet wakker en helemaal oververhit in de ochtend en als ik dan m'n oorthermometer gebruik ( ik ga echt niet elke keer een temperatuur meter steken waar het licht niet schijnt, ben daar niet zo van en ik vind dat heel onnodig ) dan heb ik ook vaak rond de 38, 38,8 Ter referentie: op goede momenten meet ik tussen de 36 en 36,8. Maar ik doe dit zelf niet veel vaker dan maximaal een enkele keer per week, als ik echt ziek ben natuurlijk vaker.
Ik voel zelf prima aan wanneer mijn lichaam oververhit is en wanneer het teveel is geweest.
Alleen dit kan wel letterlijk een ding zijn van LC.
Alleen ik krijg het juist als ik geslapen heb of niet heb kunnen slapen. Het is in ieder geval bij mij niet dat ik ga slapen en dat ik dan afkoel ofzo...

verre van.
Ik heb nu een verjaardagsfeestje van mijn oma gehad die een mooie leeftijd heeft bereikt. Vond het zelf de moeite waard om dan toch gewoon te gaan. Ik ben 3 uur van huis weggeweest.
En om je toch een voorbeeld te geven hoe dat nu gaat: mijn lichaam is te overprikkelt ( jeuk over mijn hele lichaam, oververhit ontzettende dorst, "aan" stand, hoofdpijn, misselijkheid ) om te gaan slapen, heel de prikkels zijn in mijn hoofd letterlijk teveel. Ik ga dan lopen malen omdat mijn hoofd letterlijk niet uit wilt gaan. Ik lig al vanaf 11 uur in bed, maar geen enkele seconde kunnen slapen.
Ik vind het dan ook letterlijk knap dat Debbie zoveel slaapt, want ik krijg het niet voor elkaar en zeker niet als ik teveel doe. Dan kan ik juist vrijwel helemaal niet slapen en weigert mijn lichaam totaal. Daarom is het voor mij persoonlijk juist zo slopend om teveel te doen, teveel te willen. En triest genoeg is het dus al een etentje met 10 familieleden, 3 uurtjes.
Als Debbie dit trouwens ook allemaal ineens gaat hebben, heb ik er alle vertrouwen in dat ze vooral kopier gedrag vertoont. Kijken waar andere lotgenoten last van hebben, en doen alsof zij dat ook zo heeft. En dan leest ze hier ook overduidelijk mee.
Ik blijf alleen de versie van Debbie haar LC soms wel bizar vinden. Iemand kan achteruit gaan he, en élke dag kan voor een chronisch zieke er anders uit zien. Misschien kan de ene wel de ene dag auto rijden en de andere dag helemaal niet. De ene keer wel een boodschap doen en de andere keer niet.
Maar ik weet niet, soms heb je bij bepaalde mensen gewoon een gevoel dat het niet klopt. En bij Debbie heb ik dat gewoon. Het klopt gewoon niet. Heel die tijdlijn klopt niet, ze liegt over dingen en verdraait dingen in haar voordeel. Net zoals met het fietsen op haar fiets. Ik snap dat ze dat deed, want electrisch fietsen kan veel minder inspannend zijn dan bijvoorbeeld een stukje lopen. Voor mij in ieder geval wel. Fiets liever 300 meter op de electrische fiets op turbo als dat ik 300 meter zou moeten lopen.
Maar dan liegen, dat je al meer dan een jaar niet gefietst hebt. Terwijl je gewoon een halfjaar daarvoor stories post op de fiets.
En dit is gewoon alleen al een klein voorbeeld waarom ik persoonlijk denk dat vele mensen Debbie niet geloven. En laten we vooral niet vergeten dat ze wel eens in de comments bij haar reacties heeft gezegd dat ze geen uitkering ontving. Maar hoe kan je dan een WIA aanvraag doen?
Achja. Jullie begrijpen het wel.
Dit was mijn nachtelijke inzicht.