SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
\\\waar natuurlijk, maar bedenk ook even waarom ik dit post enzo. tis niet om een statement te maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als iedereen met een opmerking niks bedoelt dan kunnen we wel alles zeggenZo werkt het helaas niet in het leven.
Wel dat ik dacht eigenlijk zingen ze met dat lied wel een punt na daar.
Daarom.Do what you love, love what you do!![]()
ik mss ook wel beetje onderhand hoor? maar oke tis nog weekend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jah, maar zou best kunnen slapen
Moet zeggen en hoop echt he dat jullie me er niet op aankijken hoe de fuck ik weer verschillende muzieksmaken heb en etc.
anders laat gaan dit is dingetje van muziek die ik dus wel oke vind en net niet erg genoeg om het niet leuk te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn opmerking ging niet over een diepere betekening maar over het woord "niggers" dat jij gebruikte. Of dat kan of niet is niet aan mij. Al heb ik mijn bedenkingen bij dat woord om een ander mens zo te noemen. Ik ben echt niet vies van een beetje roering, maar dit woord gaat mij te verquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
\\\waar natuurlijk, maar bedenk ook even waarom ik dit post enzo. tis niet om een statement te maken.
Wel dat ik dacht eigenlijk zingen ze met dat lied wel een punt na daar.
Daarom.
Lach met een schone bips![]()
haha ja snap ik. ik denk mag het gewoon zeggen. nigger. omdat ze het zelf letterlijk noemen in het liedje. Maargoed mss in NY Harlem zou ik mes tussen me ribben hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opmerking ging niet over een diepere betekening maar over het woord "niggers" dat jij gebruikte. Of dat kan of niet is niet aan mij. Al heb ik mijn bedenkingen bij dat woord om een ander mens zo te noemen. Ik ben echt niet vies van een beetje roering, maar dit woord gaat mij te ver
Do what you love, love what you do!![]()
Ook een goeiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hey meissie en fluit dan zachtjes in haar oor voor ze wegrent.![]()
ben niet zo fan van die hele rap enzo dit. maargoed die bodycount vond ik dan nog oke muziek maken.Do what you love, love what you do!![]()
Kaal of kammen weet je welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
D'n rapper met de zachte G is geniaal![]()
Have funquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu de markt op hier, dik folklore festival hier. Laterssssslaters broeder
![]()
![]()
Laters!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu de markt op hier, dik folklore festival hier. Latersssss
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
lol hier ergens achter, naja tis zaterdag. maakt mij het uit dat ze wat herrie maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoe moeten wij dat nou weer weten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef kree het volgende:
hmmms er is ergens feestje hier achter ofzo?![]()
Jij hebt de agenda toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
hoe moeten wij dat nou weer weten?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: