Soort chinees toilet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal hurken in groepsverband, handjes vast en ontspannen maar.
Dat genderneutrale wc moest ik ook aan wennen toen ik 2 weken terug in Utrechts museum was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Was eens naar een museum met genderneutrale toiletten, daar had je twee toiletten vrij dicht bij elkaar in dezelfde gang dus ze waren ooit gescheiden. En toch zag je bij het ene toilet een rij met alleen vrouwen en bij het andere toilet alleen mannen. Ik stond op het damestoilet toen er ineens een kerel binnenkwam en iedereen was stil en stond hem aan te kijkenen toen pas op de deur gekeken. "O wacht het is genderneutraal, nevermind." Het zit toch helemaal ingebakken.
Mannen hebben vaak hun piel al in de hand als ze een herentoilet binnen komen lopen, dat scheelt weer tijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef CherryLips het volgende:
Was eens naar een museum met genderneutrale toiletten, daar had je twee toiletten vrij dicht bij elkaar in dezelfde gang dus ze waren ooit gescheiden. En toch zag je bij het ene toilet een rij met alleen vrouwen en bij het andere toilet alleen mannen. Ik stond op het damestoilet toen er ineens een kerel binnenkwam en iedereen was stil en stond hem aan te kijkenen toen pas op de deur gekeken. "O wacht het is genderneutraal, nevermind." Het zit toch helemaal ingebakken.
Die ik daar heb gezien waren boomermannen die met jun vrouw daar waren en met name mee waren op de tassen te dragenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarvan 2 homo en eentje nog in de kast, dus maakt sowieso niks uit.
Umu? Is dat leuk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat genderneutrale wc moest ik ook aan wennen toen ik 2 weken terug in Utrechts museum was.
Een Engelse raaf.quote:
Daar heb ik echt medelijden mee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelvaak lopen er ook mannen op de handwerkbeurs die de chauffeur en tasjesdrager zijn van de vrouw
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Heelvaak lopen er ook mannen op de handwerkbeurs die de chauffeur en tasjesdrager zijn van de vrouw
Allejezus wat een treurnisquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ik daar heb gezien waren boomermannen die met jun vrouw daar waren en met name mee waren op de tassen te dragen
Ho ho, je vergeet die ene die anders pikstraf krijgt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarvan 2 homo en eentje nog in de kast, dus maakt sowieso niks uit.
Dik onder de plakquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar heb ik echt medelijden mee.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar heb ik echt medelijden mee.
Ze krijgen koffie!quote:
Toch je eigen hokje dan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker in de kast naar de wc
Dat wel!quote:
Gewoon neutraal.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen (of enbies) op een mannentoilet is nooit een probleem geweest. Ook vroeger bij het uitgaan gingen vrouwen daar omdat ze niet een kwartier wilden wachten. Niemand deed moeilijk.
Dus gewoon 2 toiletten. Vrouwen, en openbaar.
Ze willen bier.quote:
Ik ben weleens per ongeluk het mannentoilet binnengelopenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrouwen (of enbies) op een mannentoilet is nooit een probleem geweest. Ook vroeger bij het uitgaan gingen vrouwen daar omdat ze niet een kwartier wilden wachten. Niemand deed moeilijk.
Homokroeg in Den Bosch had een enorme spiegelwand achter de pisbak om elkaars lulletje te kunnen bekijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
jun ja?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die ik daar heb gezien waren boomermannen die met jun vrouw daar waren en met name mee waren op de tassen te dragen
Zoiets postte muis net ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben weleens per ongeluk het mannentoilet binnengelopenDe pisbakken stonden om het hoekje van de hokjes, die zag ik pas toen ik m'n handen ging wassen. Damestoilet zat aan de overkant, met een lange rij
Oh ja @Ama wanneer gingen wij naar de Huishoudbeurs eigenlijk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |