Was vroeger een van de weinige plekken waar daadwerkelijk vrijheid van meningsuiting was. Helaas geīnfiltreerd en verkocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het ooit leuk geweest is
Er was ook iemand die vond dat de Efteling gender neutrale toiletten moest hebben want die persoon was non binair en kon nergens naar de wc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel ingewikkeld verhaal wordenGewoon wc's maken die voor iedereen zijn en pissoirs ook in een hokje. Klaar.
EINDELIJK GERECHTIGHEID.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi niet, als je ziet wat voor een rijen er altijd bij vrouwen wc's staan.
Als je nadenkt over wat artsen tegenwoordig allemaal kunnen doen, is toch ook bizar eigenlijk. Gewoon een werkende penis maken uit 'niks'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar te pissen met je gloednieuwe piel
En net als Imgur aan de commercie en de adverteeerders verkocht en kapot gegaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger een van de weinige plekken waar daadwerkelijk vrijheid van meningsuiting was. Helaas geīnfiltreerd en verkocht.
Was interessant voor mensen die graag anime keken, manga lazen. De grootste westerse site waar je dit kon bespreken met anderen.
Nu nog afschroefbaar, kun je per dag kiezen of je kunt inparkeren of niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nadenkt over wat artsen tegenwoordig allemaal kunnen doen, is toch ook bizar eigenlijk. Gewoon een werkende penis maken uit 'niks'.
Dat is ook geen probleem, leven en laten leven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met mensen die een dagje zich verkleden en daarin plezier hebben.
Als ze dat leuk vinden?
Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat als je daar met een jong dochtertje loopt dat je het niet prettig vindt tussen de volwassen kerelsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel ingewikkeld verhaal wordenGewoon wc's maken die voor iedereen zijn en pissoirs ook in een hokje. Klaar.
Straks nog een werkende baarmoederquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nadenkt over wat artsen tegenwoordig allemaal kunnen doen, is toch ook bizar eigenlijk. Gewoon een werkende penis maken uit 'niks'.
Dan zou ik bij een festival als vrouw even de opschroefpenis erbij pakken. Staand plassenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog afschroefbaar, kun je per dag kiezen of je kunt inparkeren of niet.
"Ik ben genderfluid, de ene dag parkeer ik als een baasje, de andere als iemand die een parkeerkaartje van Fles verdient"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog afschroefbaar, kun je per dag kiezen of je kunt inparkeren of niet.
Maar er zijn toch hokjes dan voor iedereen? En mannen hebben toch vaak ook kinderen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat als je daar met een jong dochtertje loopt dat je het niet prettig vindt tussen de volwassen kerels
Oh FFSquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben genderfluid, de ene dag parkeer ik als een baasje, de andere als iemand die een parkeerkaartje van Fles verdient"
Halverwege de seks, surprise motherfucker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou ik bij een festival als vrouw even de opschroefpenis erbij pakken. Staand plassen
Volgens mij komt daar iets meer bij kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks nog een werkende baarmoeder
Daarom ook 'straks'quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij komt daar iets meer bij kijken.
Parkingfluidquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben genderfluid, de ene dag parkeer ik als een baasje, de andere als iemand die een parkeerkaartje van Fles verdient"
Whut?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
En mannen hebben toch vaak ook kinderen?
Materminator?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze hebben nu toch een robot die een baarmoeder heeft?
Ik heb niet zo'n beeld bij furriesquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem, leven en laten leven.
Zelfs als ik er problemen mee heb, moeten ze dat gewoon doen. Dan kom ik daar niet.
Mijn problemen zijn met furries die daar zijn. Dat is een fetisj, en heeft geen plek op een openbare plek gericht op kinderen en jongeren.
Ja het is dus heel dubbel. Zelf heb ik er geen problemen mee als het toch allemaal hokjes zijn.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar er zijn toch hokjes dan voor iedereen? En mannen hebben toch vaak ook kinderen?
Nouja, ik snap dat een site onderhouden geld kost, en dat dit ergens vandaan moet komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En net als Imgur aan de commercie en de adverteeerders verkocht en kapot gegaan?
Nee gewoon een hele grote wc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn momenteel 61 verschillende genders, allemaal maar een aparte wc dan.
Ieder een eigen pleehokje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Dat je eerst in een keuze rij terecht komt, waar je vervolgens na het invullen van een vragenlijst d.m.v. lichtjes in de vloer naar de juiste wc gewezen wordtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:01 schreef UitStraling het volgende:
Terug naar de natuur dan maar, jagen we meteen die kutwolven weg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon een hele grote wc.
Ook vaak genoeg gedaan toen ik naar de handwerkbeurs gingquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was op de handwerk dagen en natuurlijke en giga rij voor de dames. Ik ben naar de heren gegaan. Keek er alleen mij scheef aan toen ik uit het hokje kwam en langs de urinoirs moest lopen.
Tja ach.
Overigens was er in de mannenplee ruimte dat 20 mannen tegelijkertijd konden piesen, bij de vrouwen was er plek voor 10
Amsterdam bestaat al. Opgelost.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sta ja daar naast een enorme neger in een kort rokje met twee lullen, kut.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je eerst in een keuze rij terecht komt, waar je vervolgens na het invullen van een vragenlijst d.m.v. lichtjes in de vloer naar de juiste wc gewezen wordt
Ik denk dat ik de gender uitkies waar ik zo snel mogelijk naar de wc magquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je eerst in een keuze rij terecht komt, waar je vervolgens na het invullen van een vragenlijst d.m.v. lichtjes in de vloer naar de juiste wc gewezen wordt
Gewoon een soort enorme douchekabine met 61 gaten in de grond, Franse stijl. Of Frans-Duitse stijlquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan ineens iemand anders erin aantreffen.quote:
Het is ook maar een bewering van US. In werkelijkheid zijn er 3 of 4.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
61 genders... de mensheid is echt kapot.
Ja oke maar bij de handwerkbeurs lopen maar 3 mannen ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ook vaak genoeg gedaan toen ik naar de handwerkbeurs ging
Dan de dixi omduwen. Zal ze leren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan ineens iemand anders erin aantreffen.
2. Er zijn er 2.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is ook maar een bewering van US. In werkelijkheid zijn er 3 of 4.
Allemaal hurken in groepsverband, handjes vast en ontspannen maar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En flink laten rollen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan de dixi omduwen. Zal ze leren.
Waarvan 2 homo en eentje nog in de kast, dus maakt sowieso niks uit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja oke maar bij de handwerkbeurs lopen maar 3 mannen ofzo
Lekker in de kast naar de wcquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarvan 2 homo en eentje nog in de kast, dus maakt sowieso niks uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |