In welk land woon jij dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Al bijna donker buiten. Nog steeds geen zomer gehad.
Sta je daar te pissen met je gloednieuwe pielquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrouwenwc ja.
Daarom is het zo'n mooie backfire
Ja tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij zegt kaneel ook niet dat ie er last van heeft. Hij heeft er alleen een mening over. En dat mag natuurlijk.
Ik heb thuis maar 1 WC. Daar zit van alles op. Hoor er nooit wat over.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrouwenwc ja.
Daarom is het zo'n mooie backfire
Ik vind dit een heel ingewikkeld verhaal wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zouden in Schotland naar de vrouwen-wc moeten.
Zeg, doe eens niet zo pragmatischquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel ingewikkeld verhaal wordenGewoon wc's maken die voor iedereen zijn en pissoirs ook in een hokje. Klaar.
Zie je ook steeds vaker. Veel makkelijker ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vind dit een heel ingewikkeld verhaal wordenGewoon wc's maken die voor iedereen zijn en pissoirs ook in een hokje. Klaar.
Mooi niet, als je ziet wat voor een rijen er altijd bij vrouwen wc's staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er twee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb thuis maar 1 WC. Daar zit van alles op. Hoor er nooit wat over.
Was vroeger een van de weinige plekken waar daadwerkelijk vrijheid van meningsuiting was. Helaas geīnfiltreerd en verkocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof het ooit leuk geweest is
Er was ook iemand die vond dat de Efteling gender neutrale toiletten moest hebben want die persoon was non binair en kon nergens naar de wc.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
EINDELIJK GERECHTIGHEID.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi niet, als je ziet wat voor een rijen er altijd bij vrouwen wc's staan.
Als je nadenkt over wat artsen tegenwoordig allemaal kunnen doen, is toch ook bizar eigenlijk. Gewoon een werkende penis maken uit 'niks'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je daar te pissen met je gloednieuwe piel
En net als Imgur aan de commercie en de adverteeerders verkocht en kapot gegaan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was vroeger een van de weinige plekken waar daadwerkelijk vrijheid van meningsuiting was. Helaas geīnfiltreerd en verkocht.
Was interessant voor mensen die graag anime keken, manga lazen. De grootste westerse site waar je dit kon bespreken met anderen.
Nu nog afschroefbaar, kun je per dag kiezen of je kunt inparkeren of niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nadenkt over wat artsen tegenwoordig allemaal kunnen doen, is toch ook bizar eigenlijk. Gewoon een werkende penis maken uit 'niks'.
Dat is ook geen probleem, leven en laten leven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:52 schreef essnhills het volgende:
Ik zie het probleem niet zo met mensen die een dagje zich verkleden en daarin plezier hebben.
Als ze dat leuk vinden?
Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat als je daar met een jong dochtertje loopt dat je het niet prettig vindt tussen de volwassen kerelsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Straks nog een werkende baarmoederquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je nadenkt over wat artsen tegenwoordig allemaal kunnen doen, is toch ook bizar eigenlijk. Gewoon een werkende penis maken uit 'niks'.
Dan zou ik bij een festival als vrouw even de opschroefpenis erbij pakken. Staand plassenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog afschroefbaar, kun je per dag kiezen of je kunt inparkeren of niet.
"Ik ben genderfluid, de ene dag parkeer ik als een baasje, de andere als iemand die een parkeerkaartje van Fles verdient"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu nog afschroefbaar, kun je per dag kiezen of je kunt inparkeren of niet.
Maar er zijn toch hokjes dan voor iedereen? En mannen hebben toch vaak ook kinderen?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan me op zich ook wel voorstellen dat als je daar met een jong dochtertje loopt dat je het niet prettig vindt tussen de volwassen kerels
Oh FFSquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Ik ben genderfluid, de ene dag parkeer ik als een baasje, de andere als iemand die een parkeerkaartje van Fles verdient"
Halverwege de seks, surprise motherfucker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou ik bij een festival als vrouw even de opschroefpenis erbij pakken. Staand plassen
Volgens mij komt daar iets meer bij kijken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Straks nog een werkende baarmoeder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |