Is Allah's wil.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:22 schreef peaceman het volgende:
Godts kan er ook geen pepernoot meer van hè?
Het zou mij verbazen als we meer dan 3 punten halen in de CLquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef The-BFG het volgende:
Dan hebben we nog geluk dat onze keeper geen koekenbakker is..
Tweede seizoenshelft van afgelopen seizoen was al niet best.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat 2 maanden Sjon met een voetballer doet.
Maar waar baseer jij je mening op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zie ook dat er veel niet klopt, maar ik denk wel dat ze dan in elk geval met meer inzet beginnen. Daar kunnen we van mening over verschillen toch?
Net als de afgelopen jaren dusquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:25 schreef William_Papadin het volgende:
Dit wordt echt een hilarisch lollerseizoen, vooral voor iedereen die geen fan van Ajax is.
glory fucking hunterquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kan ik me dit seizoen lekker focussen op Katwijk en Rijnsburgse Boys.
Ik heb West Ham nog, niet dat die veel beter gaan..quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kan ik me dit seizoen lekker focussen op Katwijk en Rijnsburgse Boys.
Maar dat gaan ze helaas wel doen, nog 3 maanden wachten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nou Beuker Kroes je kan nog 3 maanden wachten maar dat verandert niets aan het komende ontslag van domme Sjon.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke UI.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:28 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik heb West Ham nog, niet dat die veel beter gaan..
Ik krijg steeds meer het idee dat die er niet veel van kan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:29 schreef Buitendam het volgende:
Nu al zin in de Grote Wout Weghorst Show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |