zijn dat van die eikelbijtersquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:13 schreef Managarm het volgende:
Wij hebben deze in Portugal:
[ afbeelding ]
Die zijn best fors, we noemen ze allemaal Fred.
Fred kan de tering krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:13 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
Wacht watquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zijn dat van die eikelbijters
bepaalde spinnen hebben de voorkeur iemand in de eikel te bijtenquote:
Meer knieënquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zijn dat van die eikelbijters
Vond ik een coole film, wel. Was bedoeld als lichte komedie, was voor mij een spannende horror. De game was ook bloedstollend.quote:
Mijn kat vangt ze en eet ze op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik zal het meteen toegeven, ik ben licht arachnafobisch. Een klein kutspinnetje plet ik nog wel met de blote handjes, maar zodra het goed te onderscheiden lichaamsdelen heeft, haak ik af.
Ik heb een tijdje in het Caribisch gebied gewoond en daar heb ik een spin in mijn huis gehad die er zo monsterlijk uitzag dat ik twee nachten ergens anders heb geslapen. Dat was een enorm traumatische ervaring waar ik soms nog steeds van wakker lig.
Het daadwerkelijke probleem is de schaamte. Ik heb nooit iemand verteld dat ik bang ben voor spinnen. Soms moet ik er thuis eentje van het toilet halen omdat er een kind anders niet durft te plassen, en dan ga ik in hoge snelheid door de hel en terug om dit te regelen zonder te laten zien dat ik vijf EMDR sessies er aan moet plakken om te herstellen.
Zojuist zat er weer een ouderwetse huisspin in de keuken en heb ik al mijn angsten weer onder ogen moeten zien om deze vlot te verwijderen zonder dat iemand er lucht van krijgt dat ik met zo'n geheim rondloop. Ik heb 'm gedood met een schoen (spinnenliefhebbers kunnen doodvallen) en nu ligt die schoen in de tuin en durf ik niet meer naar buiten.
Ik ga echt ten onder aan mijn geheimen. Ik heb er nog wel meer, maar voor deze schaam ik mij het meest.
Ik wil niet als een grote dierenhater overkomen maar ik houd niet zo van het hebben van huisdieren, buiten mijn kippen om. Ik vind het vies, die haren in huis, en ik heb geen tijd om nog een ziel in huis liefde te geven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 15:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Mijn kat vangt ze en eet ze op.
(ja, ze krijgt brokjes en nat voer)
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vangen met een glas, stuk papier eronder schuiven en dan buiten in de natuur vrijlaten. Dat kan je toch wel?
Dacht al, waarom noemt je zus mij steeds getijgerde lijmspuiter als ik haar een facial geef, maar nu snap ik 'm.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zag laatst deze boii bij op de overloop boven tegen de muur zitten chillen.
Hij is wel een stuk kleiner dan dat hij hier lijkt, maar ik vond het een bizarre en best wel enge verschijning dus ik had er een foto gemaakt en het bleek een Getijgerde Lijmspuiter te zijn volgens mijn planten en dieren herkennings-app.
Dus toen ging ik beetje zoeken wat dat inhoudt en ipv van een web besluipt deze spin insecten om ze vervolgens compleet onder te spuiten met z'n lijmpistool. Waardoor ze vastplakken en hij ze op kan vreten.
Ik was diep onder de indruk en kreeg daardoor ineens respect voor het beestje. Ik heb hem mooi laten zitten.
Nooit meer tegengekomen.
[ afbeelding ]
Pfffff….quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Vangen met een glas, stuk papier eronder schuiven en dan buiten in de natuur vrijlaten. Dat kan je toch wel?
Maar wel alleen als je eikel goed gewassen is. Dus altijd een washandje voor het slapen gaan om de boel op te poetsen voor Fred.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
bepaalde spinnen hebben de voorkeur iemand in de eikel te bijten
Wonderlijk dier, maar alles wat zijn eten onderspuit kan ik niet vertrouwenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:06 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik zag laatst deze boii bij op de overloop boven tegen de muur zitten chillen.
Hij is wel een stuk kleiner dan dat hij hier lijkt, maar ik vond het een bizarre en best wel enge verschijning dus ik had er een foto gemaakt en het bleek een Getijgerde Lijmspuiter te zijn volgens mijn planten en dieren herkennings-app.
Dus toen ging ik beetje zoeken wat dat inhoudt en ipv van een web besluipt deze spin insecten om ze vervolgens compleet onder te spuiten met z'n lijmpistool. Waardoor ze vastplakken en hij ze op kan vreten.
Ik was diep onder de indruk en kreeg daardoor ineens respect voor het beestje. Ik heb hem mooi laten zitten.
Nooit meer tegengekomen.
[ afbeelding ]
droog washandje die buiten heeft mogen drogen uit de wasquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar wel alleen als je eikel goed gewassen is. Dus altijd een washandje voor het slapen gaan om de boel op te poetsen voor Fred.
Spinnen plettenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:45 schreef Marsenal het volgende:
Ik zal het meteen toegeven, ik ben licht arachnafobisch. Een klein kutspinnetje plet ik nog wel met de blote handjes, maar zodra het goed te onderscheiden lichaamsdelen heeft, haak ik af.
Ik heb een tijdje in het Caribisch gebied gewoond en daar heb ik een spin in mijn huis gehad die er zo monsterlijk uitzag dat ik twee nachten ergens anders heb geslapen. Dat was een enorm traumatische ervaring waar ik soms nog steeds van wakker lig.
Het daadwerkelijke probleem is de schaamte. Ik heb nooit iemand verteld dat ik bang ben voor spinnen. Soms moet ik er thuis eentje van het toilet halen omdat er een kind anders niet durft te plassen, en dan ga ik in hoge snelheid door de hel en terug om dit te regelen zonder te laten zien dat ik vijf EMDR sessies er aan moet plakken om te herstellen.
Zojuist zat er weer een ouderwetse huisspin in de keuken en heb ik al mijn angsten weer onder ogen moeten zien om deze vlot te verwijderen zonder dat iemand er lucht van krijgt dat ik met zo'n geheim rondloop. Ik heb 'm gedood met een schoen (spinnenliefhebbers kunnen doodvallen) en nu ligt die schoen in de tuin en durf ik niet meer naar buiten.
Ik ga echt ten onder aan mijn geheimen. Ik heb er nog wel meer, maar voor deze schaam ik mij het meest.
Nee joh, ben je gek! Alles moet dood!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:33 schreef Flitsbezorger het volgende:
Zo'n joekel had ik ook ooit in huis tijdens een potje zombies. De spin deed alsof hij/zij Tjarda was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:13 schreef Managarm het volgende:
[ afbeelding ]
Dat doen de meeste mensen die te dom zijn om te begrijpen hoe belangrijk deze dieren voor het ecosysteem zijn.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:26 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Spinnen en wespen, I don't care. Lekker dood.
Die 20 spinnen die ik per jaar doodmaak, ik twijfel nog over de impact op ons ecosysteem.quote:Op zondag 31 augustus 2025 21:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dat doen de meeste mensen die te dom zijn om te begrijpen hoe belangrijk deze dieren voor het ecosysteem zijn.
Helaas voor jou heeft deze knapperd maar 4 poten en is het dus geen spin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:18 schreef DjVero het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet ze af met een BFG! Dus niet met wapen 6!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |