SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
(knuffel voor Mutske)
![]()
Want?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:43 schreef kree het volgende:
jammer dat ik net niet optijd was met TTWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De plakkers op de snelweg?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:44 schreef kree het volgende:
[..]
had een wat meer andere, LOL over die plakkers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het wel eens nodig gehad?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:45 schreef kree het volgende:
[..]
ontheffing maar gebruiken als ie nodig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet zo eigenlijk. naja op vliuchtroken komen wel trouwens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het wel eens nodig gehad?
maar oke heb hem niet voor niks natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is ook zo zeker el handig met spoedklussenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:47 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo eigenlijk. naja op vliuchtroken komen wel trouwens.
maar oke heb hem niet voor niks natuurlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof je wel hoor, heb geen foto nodig. Kijk ook maar uit misschien staan er wel gegevens op die wij niet hoeven te weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 07:49 schreef kree het volgende:
zal ff foto doen btw want jullie geloven me niet, maar waarvoor ik ontheffing krijg voor werk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: