abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218627329
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:18 schreef Cruzinats het volgende:
Migra... mannenprobleem!
Treinprobleem
pi_218627454
Wees een zieke crimineel en win een eeuwig verblijf in een westers land, met kosten en inwoning en 3 maaltijden per dag!!!!

Zo gaat het tegenwoordig
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218627577
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Correctie: in Beuningen hadden ze in 2016 een vieze Chinees.
Was veroordeeld voor een aantal aanrandingen.
Tsja dat je voorbeeld van 10 jaar terug moet aanhalen zegt ook al wel wat. Chinezen zijn bijvoorbeeld zelfs minder vaak verdacht van misdrijven dan autochtone Nederlanders (46 vs 61) en dat tegenover Syriërs (190) relatief gezien.

Waarbij ik verwacht dat bij de ernstige geweldsmisdrijven Syriërs relatief nog meer betrokken zijn.

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED

Integratie kan dus wel, maar niet voor iedereen. Het is niet alsof Chinezen hier meer kregen, gewoon een andere cultuur en andere mensen.
pi_218627584
Links kijkt niet verder dan hun neus lang is, dat zie je aan de bevers uitzetten, de wolven, de zonnepanelen, asielbeleid en als het uit de hand loopt weten ze weer van niks.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218627618
Het is jammer en een eeuwige schande dat onze meisjes en vrouwen en ook tig mannen dagelijks worden opgeofferd.

Voordat het spectaculair veranderd met enorm veel geweld.

Vergeet niet wie daar verantwoordelijk voor waren.
pi_218627624
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Goed verwoord, het is tijd voor een grote schoonmaak in Europa willen de generaties na ons nog een beetje fatsoenlijk kunnen leven hier. Dit gaat alleen maar erger worden.
Het komt erop neer dat het steeds ergere vormen aan neemt met de agressie. Er een politieke stroming komt die niet over zich heen laat lopen en radicaler wordt. Dan worden er weer nieuwe kampen en gaskamers gebouwd (of tegenwoordig nieuwe technologie) en worden die buitenlanders massaal afgemaakt door de Europeanen. Dat is bijna onafwendbaar.

Daarom pleit ik voor nu stappen nemen, uit verdragen, humaan deporteren middels diplomatie.
Maar wel 200% strenger dan nu.
Want door nu streng te zijn voorkom je genocide in de toekomst.
Vakman pur sang
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 08:52:12 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218627686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is jammer en een eeuwige schande dat onze meisjes en vrouwen en ook tig mannen dagelijks worden opgeofferd.

Voordat het spectaculair veranderd met enorm veel geweld.

Vergeet niet wie daar verantwoordelijk voor waren.
Europa heeft (weer) een grote fout gemaakt door zo massaal die Syriers hierheen te halen. Ook in deze groep zitten procentueel weer veel te veel rotte appels en mensen met achterhaald religieus gedachtegoed waar we hier niks aan hebben.

Veel te weinig screening ook, in Duitsland waren ook ineens heel veel 'vluchtelingen' zomaar verdwenen nadat ze eenmaal binnen waren.
pi_218627915
Ik denk iemand die zei dat ze het wel aan kan. Misschien moeten we haar terughalen om het probleem op te lossen!

Ooowww wacht, laten we dat beter niet doen
Cindy De Vuyst
pi_218627926
En dan krijg je van die Nederlanders die dat gespuis lopen te verdedigen door te zeggen dat wel als witte persoon privileges hebben die zij niet hebben. Dat we daar beter ook eens bij stil staan!

[ Bericht 13% gewijzigd door yvonne op 30-08-2025 10:07:30 ]
Cindy De Vuyst
pi_218628004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het zijn vooral mensen uit gebieden met stammen, en met denkwijze en opvoeding gelijkwaardig aan mensen uit onze vroege middeleeuwen.

En ik ben ervan overtuigd dat deze daders er in hun thuisland ook op los geslagen, verkracht en gemoord hebben. Te dom waren om überhaupt te leren lezen en schrijven. Wij stoppen onze gekken in TBS klinieken en proberen ze humaan te helpen.

De landen waar deze stammen leven, flikkeren ze ipv in klinieken zo de grens over richting Europa.
In marokko zijn ze naar wat blij dat het rifvolk opgeboerd is.
1947-2016
pi_218628012
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
:{

Sinds dat voor de trein duwen een aantal jaren geleden voor het eerst in het nieuws was, of mij in ieder geval opviel, sta ik op het perron altijd met m'n rug tegen een muurtje als ik vrij dicht bij de rails sta. Inmiddels eigenlijk onbewust/automatisch. Is toch te triest voor woorden :{
:')

Dramaqueen.
blablablabla
pi_218628022
Oorverdovend weer de stilte van de complete hoek migratiefans.
1947-2016
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 09:55:39 #103
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218628103
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:46 schreef Red_85 het volgende:
Wie?
Huilen dan.
pi_218628114
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:46 schreef Red_85 het volgende:
Moeten die dan iedere dag 24/7 blijven herhalen, dat ze het erg vinden dat ze het niet konden voorkomen? En ook niet weten hoe dat te voorkomen is doordat de maatschappij al een tijdje aan het individualiseren is.
pi_218628139
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 06:31 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Treinprobleem
Schuld van mannen die stations ontwerpen!
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:00:26 #106
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218628140
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:44 schreef Elan het volgende:

[..]
:')

Dramaqueen.
Sorry dat ik liever heb dat iemand anders voor een trein geduwd wordt, als er dan toch ergens een gekkie rondloopt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_218628147
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Moeten die dan iedere dag 24/7 blijven herhalen, dat ze het erg vinden dat ze het niet konden voorkomen? En ook niet weten hoe dat te voorkomen is doordat de maatschappij al een tijdje aan het individualiseren is.
Heeft niks met individualisering te maken, maar met rotte appels niet tijdig herkennen en uitzetten. Deze Irakees was verward en allang uitgeproduceerd dus waarom was hij überhaupt nog in Duitsland?
blablablabla
pi_218628179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 09:56 schreef torentje het volgende:

[..]
Erg vinden? Whahaha
Medeplichtigheid eerder. Linkse naïeve paden aangelegd waarop deze verkrachtende moordenaars naar binnen kwamen.
1947-2016
  Admin zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:10:28 #109
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_218628276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 07:49 schreef Red_85 het volgende:
Wees een zieke crimineel en win een eeuwig verblijf in een westers land, met kosten en inwoning en 3 maaltijden per dag!!!!

Zo gaat het tegenwoordig
Nieuwe RTLshow.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_218628330
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Sorry dat ik liever heb dat iemand anders voor een trein geduwd wordt, als er dan toch ergens een gekkie rondloopt.
Ja want er worden jaarlijks zoveel mensen voor de trein gegooid dat die kans echt enorm groot is.
Jij neemt zeker ook een parachute mee in je handbagage op een commerciële vlucht? Je weet maar nooooooit
blablablabla
pi_218628384
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:01 schreef Elan het volgende:

[..]
Heeft niks met individualisering te maken, maar met rotte appels niet tijdig herkennen en uitzetten. Deze Irakees was verward en allang uitgeproduceerd dus waarom was hij überhaupt nog in Duitsland?
Heeft wel met individualisering te maken, want een individu kan bij verdenking nooit alleen een krachtigere man arresteren.
pi_218628395
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Schuld van mannen die stations ontwerpen!
Zou humor zijn als het niet zo bloedserieus gezegd zou zijn.

Downright cynical.
1947-2016
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:19:38 #113
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218628405
De mensen die bewust dit systeem steunen dat dergelijke asielzoekers hier gehouden kunnen worden, ik hoop dat wij over een periode daar net zo op terug kijken - en sanctioneren - als ooit NSB'er die actief hebben gecollaboreerd.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:19:53 #114
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_218628412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:14 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja want er worden jaarlijks zoveel mensen voor de trein gegooid dat die kans echt enorm groot is.
Jij neemt zeker ook een parachute mee in je handbagage op een commerciële vlucht? Je weet maar nooooooit
Veiligheidsmaatregelen die ik eenvoudig kan nemen, neem ik. Het spijt me dat je dat blijkbaar zo stoort.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_218628433
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef phpmystyle het volgende:
De mensen die bewust dit systeem steunen dat dergelijke asielzoekers hier gehouden kunnen worden, ik hoop dat wij over een periode daar net zo op terug kijken - en sanctioneren - als ooit NSB'er die actief hebben gecollaboreerd.
Hoe kan je op ukraine gebied zo fout zitten qua migratie het wel snappen...
1947-2016
  Admin zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:21:12 #116
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_218628449
quote:

[..]
Ik sta al jaren tegen de muur als ik met de trein ga, ik ga al jaren als ik in Londen ben (zoon woont daar, dus vaak) de metro coupé uit als daar een idioot zenuwachtig aan een rugzak staat te frommelen.

En dat voor de trein gooien heb ik toch echt vaker gelezen, en meisjes/vrouwen een duw van trap geven etc etc etc is toch echt al een jaartje of 5 in het nieuws, vaak niet, dan meldt men het nieteens meer.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:21:14 #117
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218628451
quote:

[..]
Nu gaat het over een meisje voor de trein gooien. Maar het zijn per 1000 capita een behoorlijk aantal misdaden die er gepleegd worden - niet zelden tegen vrouwen - en je kan dit "incident" niet geïsoleerd benaderen.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:23:20 #118
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218628490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hoe kan je op ukraine gebied zo fout zitten qua migratie het wel snappen...
Omdat ik de Russen begrijp waarom zij doen wat zij doen. Alle misdaden die de Russen plegen heb ik overigens altijd veroordeeld.
Ik vind de casus Rusland dezelfde misstap (of nog groter) als Iraq of Vietnam.
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 10:24:44 #119
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218628510
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 10:21 schreef yvonne het volgende:

[..]
.

En dat voor de trein gooien heb ik toch echt vaker gelezen, en meisjes/vrouwen een duw van trap geven etc etc etc is toch echt al een jaartje of 5 in het nieuws, vaak niet, dan meldt men het nieteens meer.
Zijn dat random incidenten of zijn dat vaak gevallen dat allochtoon een autochtoon een zet geeft?
pi_218628576
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:22 schreef LaDaDiDa het volgende:
Integratie kan dus wel, maar niet voor iedereen. Het is niet alsof Chinezen hier meer kregen, gewoon een andere cultuur en andere mensen.
Cultuur is uiteindelijk ook gewoon de beslissende factor voor welke vorm een samenleving aanneemt. Het is niet voor niets dat China een stuk beter functioneert dan Syrië of Irak. Wat dat betreft integreren Chinezen niet per definitie beter, het is gewoon een andere cultuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')