abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218625932
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:25 schreef Digi2 het volgende:
Are we heading for a civil war?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

Ik dacht de laatste jaren dat het mijn tijd wel zou duren voor het zo uit de hand zou lopen,
maar ben nu toch bang dat we het mee gaan maken gezien de stroomversnelling aan 'incidenten'.
pi_218625943
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:35 schreef tesssssssss het volgende:
Dit is het meisje wat voor de trein is geduwd.

[ x ]
"Moeder smeekt om hulp" lees ik dat goed? Dus de autoriteiten hadden het liever allemaal wat vager gehouden ofzo?

Ik weet niet wat ik lees de afgelopen week. :{
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:31:36 #53
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_218625945
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:25 schreef Digi2 het volgende:
Are we heading for a civil war?
[..]

Niet ondenkbaar de "vluchtelingen" zijn immers al op de vlucht voor allerlei sektarisch geweld en oorlog.

Maar hier in het westen hebben "wij" de illusie dat verschillende culturen en bevolkingsgroepen opeens wel vredelievend gaan samenleven :')
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:31:51 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218625946
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:29 schreef Specularium het volgende:

[..]
Ik dacht de laatste jaren dat het mijn tijd wel zou duren voor het zo uit de hand zou lopen,
maar ben nu toch bang dat we het mee gaan maken gezien de stroomversnelling aan 'incidenten'.
1 dooie scooterjatter in je stad en je binnenstad staat letterlijk in de fik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_218626022
Lijkt op dit verhaal.
Die moeder is woedend en ten einde raad.
Uit inderzoek kunnen ze concluderen dat haar dochter is aangereden, in de berm geflikkerd.
En dat de daders (4 Irakezen) zijn doorgereden.

https://www.linkedin.com/posts/activity-7366731426953580545-TLmf

Laten ze haar helpen en die Irakees die reed ontzettend hard straffen.
Vakman pur sang
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 22:57:41 #56
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218626125
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:59 schreef TwenteFC het volgende:
Nu.nl is wel weer heel snel met het dicht gooien van de reacties :')
Nu.nl heeft een proasielagenda.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:00:58 #57
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218626138
zucht
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218626143
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
zucht
Zeg dat wel.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:16:21 #59
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218626259
De tragiek van links in heel Europa is dat het zelf beoefent, met verve, waar het zegt tegen de strijden en wat het anderen graag verwijt: racisme.

ZIJ denkt in kleur en ras; het idee dat men kritiek zou kunnen hebben op veranderlijke, aangeleerde zaken als cultuur, religie en filosofische opvattingen en ideeën (zoals doorheen het Westen vanaf de jaren '60 geschiedde zonder dat iemand 'racisme' of 'christofobie' krijste) en dat dat dus niets te maken heeft met iets totaal irrelevant en onveranderlijk als huidskeur (of geslacht, of seksuele voorkeur) bestaat niet in die gietijzeren betonbunkerbubbel waar angst, lafheid en een misplaatst soort morele verhevenheid al jaren de boventoon voeren. Komt die cultuur met een andere kleur en van buiten, kán het niet bekritiseerd worden, mag het niet bekritiseerd worden en moet men vooral heel erg voorzichtig zijn.

Waarmee zij steeds opnieuw aantonen niet voorbij ras en huidskleur te kunnen kijken; wat heet: gedrag en karakter doen er niet eens toe.

Dat verklaart de bijna krampachtige houding van links overal in Europa waar het dit thema aangaat. Wellicht wil men het eigen racistische monster in zichzelf zo te lijf gaan?

Overigens wordt het zelfs tragikomisch wanneer, in ieder geval in Nederland, datzelfde links, dat altijd zo ageert tegen veralgemeniseren en het scheren van mensen over één kam, nu ineens volmondig en met eenzelfde passie spreekt over een 'mannenprobleem'. Niet alleen is het onbestaanbaar hypocriet dat thans het wegzetten van mensen op basis van onveranderlijke eigenschappen - in dit geval geslacht - geen enkel probleem is, als we logisch doorredeneren weet de goede verstaander welke mannen links hiermee wel, en absoluut niet bedoelt.

Denk je niet zo achterlijk 'intersectioneel' en in hokjes, maar trek je op tegen bepaalde culturele opvattingen, ideeën en denkbeelden - die te veranderen zijn - en koppel je die ook aan lieden die dat daadwerkelijk belijden i.p.v. aan hele groepen, kom je ook niet in die onmogelijke en tenenkrommende spagaat terecht waar links-progressivisme zich continu bevindt.

Gratis tip voor de verkiezingen. Opdat links weer links wordt en er normaal en zonder superlatieven over zorgen omtrent migratie gesproken kan worden.

[ Bericht 14% gewijzigd door EttovanBelgie op 29-08-2025 23:27:13 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218626347
Tijd dat het recht wordt aangepast om effectiever dit soort verwardiërs aan te pakken, in plaats van ze jarenlang in hechtenis te nemen op kosten van de belastingbetaler.
pi_218626442
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:10 schreef PieterDeRijcke het volgende:
In Duitsland zijn ze momenteel ook flink in shock.

Een uitgeprocedeerde Irakese asielzoeker heeft een 16 jarig meisje vanuit het niets voor de trein gegooid. Meisje is overleden.
De man is nu opgenomen in een psychiatrische instelling.

Dat is toch afschuwelijk.
Compleet failliet van het Europese asielsysteem.

Hier een vertaling van een stuk van het Duitse artikel, ik ga kijken of ik een Nederlandstalig stuk kan vinden. Zal de OP dan aanvullen.
[..]
https://www.spiegel.de/pa(...)08-99e4-03dc738bb350

Hoe kunnen we dit faalbeleid stoppen?

Edit:
Nederlandstalig artikel gevonden:
[..]
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fwww.google.com%2F
Tja nu heeft hij hulp nodig.
En toch in Duitsland zijn leven verder leven.

Ze geven geen zak om hoe of waar .
En als ze paar jaar zitten en vervolgens niet uit gezet worden is hun doel bereikt.

Zijn gewoon egoïstisch eerste klas
Te kosten van alles zo lang hun het maar goed hebben.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 23:50:56 #62
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218626474
Syriërs zijn nog niet zo lang in Europa.
Sinds de burgeroorlog eigenlijk, in 2015 kwamen er miljoenen binnen, dus nu ongeveer 10 jaar.

Toch is deze groep behoorlijk vaak betrokken bij mes en steekincidenten door heel Europa, Zweden, Duitsland, Oostenrijk, en ga zo maar door. Waarom is precies deze groep nou zo vaak in staat om te steken?

Duitsland heeft ook miljoenen Turken, maar je hoort eigenlijk nauwelijks dat er wekelijks Turken betrokken zijn bij dit soort incidenten, die lijken toch wat 'rustiger' te zijn dan Syriërs, irakezen, Marokkanen etc.

Hier in de buurt zit nu een 'Syrische shoarma' maar in de avond zie je echt alleen maar mannen binnen. Het is schijnbaar echt een mannen cultuur net zoals bij Marokkanen.

Alle teksten op de muur staan in het Arabisch, mij niet gezien.
pi_218626531
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:50 schreef BMW1993 het volgende:
Sinds de burgeroorlog eigenlijk, in 2015 kwamen er miljoenen binnen, dus nu ongeveer 10 jaar.

Toch is deze groep behoorlijk vaak betrokken bij mes en steekincidenten door heel Europa, Zweden, Duitsland, Oostenrijk, en ga zo maar door. Waarom is precies deze groep nou zo vaak in staat om te steken?

Duitsland heeft ook miljoenen Turken, maar je hoort eigenlijk nauwelijks dat er wekelijks Turken betrokken zijn bij dit soort incidenten, die lijken toch wat 'rustiger' te zijn dan Syriërs, irakezen, Marokkanen etc.

Hier in de buurt zit nu een 'Syrische shoarma' maar in de avond zie je echt alleen maar mannen binnen. Het is schijnbaar echt een mannen cultuur net zoals bij Marokkanen.

Er zijn al veel langer Syriërs in Nederland, voornamelijk Christelijke Syriërs. Maar inderdaad, zo rond 2014/15 zijn er ontzettend veel Syriërs hierheen gekomen vanwege het geweld in Syrië en ik heb ook zo mijn vraagtekens bij die messen en waarom het voornamelijk mannen waren die hier massaal heen zijn gekomen. Hoe zit het met de oma's en de opa's van die mensen?
pi_218626562
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:03 schreef Nattekat het volgende:
En de politiek blijft maar wegkijken.

Wil je een grote PVV? Want zo krijg je een grote PVV. En ik heb daar totaal geen zin in.
Ik hoor je maat. Een nóg grotere PVV, daar heb ik ook geen zin in.

Maar weet je waar ik al helemaal ''geen zin in heb''?

Hier nog meer onschuldige doden (en homo's, vrouwen, vrijdenkers met een grote mond en afvalligen* die hun leven niet meer zeker zijn) ten gevolge van een schijnbaar ongelimiteerde toename van mensen die afkomstig zijn uit culturen waar homohaat + ongelijkheid man/vrouw de norm is en waar religieuze vrijheid een no-go is, afkomstig uit onderontwikkelde conflict gebieden waarbij barbaarse wreedheden geen uitzondering zijn en waarbij reactionair geweld kan rekenen op respect.

*U mag welgeteld één keer raden waar deze mensen ''afvallig'' van zijn.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 00:04:03 #65
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218626563
^ Ja precies. Schijnbaar is het voor vrouwen veilig genoeg om in Syrië te blijven.

Uiteindelijk komt een groot deel om economische redenen naar West Europa.
Anders waren ze wel in Libanon / Turkije of Jordanië gebleven.
pi_218626581
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:18 schreef kwiwi het volgende:
:{

Sinds dat voor de trein duwen een aantal jaren geleden voor het eerst in het nieuws was, of mij in ieder geval opviel, sta ik op het perron altijd met m'n rug tegen een muurtje als ik vrij dicht bij de rails sta. Inmiddels eigenlijk onbewust/automatisch. Is toch te triest voor woorden :{
Dat is inderdaad nogal triest ja.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218626611
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
De tragiek van links in heel Europa is dat het zelf beoefent, met verve, waar het zegt tegen de strijden en wat het anderen graag verwijt: racisme.

ZIJ denkt in kleur en ras; het idee dat men kritiek zou kunnen hebben op veranderlijke, aangeleerde zaken als cultuur, religie en filosofische opvattingen en ideeën (zoals doorheen het Westen vanaf de jaren '60 geschiedde zonder dat iemand 'racisme' of 'christofobie' krijste) en dat dat dus niets te maken heeft met iets totaal irrelevant en onveranderlijk als huidskeur (of geslacht, of seksuele voorkeur) bestaat niet in die gietijzeren betonbunkerbubbel waar angst, lafheid en een misplaatst soort morele verhevenheid al jaren de boventoon voeren. Komt die cultuur met een andere kleur en van buiten, kán het niet bekritiseerd worden, mag het niet bekritiseerd worden en moet men vooral heel erg voorzichtig zijn.

Waarmee zij steeds opnieuw aantonen niet voorbij ras en huidskleur te kunnen kijken; wat heet: gedrag en karakter doen er niet eens toe.

Dat verklaart de bijna krampachtige houding van links overal in Europa waar het dit thema aangaat. Wellicht wil men het eigen racistische monster in zichzelf zo te lijf gaan?

Overigens wordt het zelfs tragikomisch wanneer, in ieder geval in Nederland, datzelfde links, dat altijd zo ageert tegen veralgemeniseren en het scheren van mensen over één kam, nu ineens volmondig en met eenzelfde passie spreekt over een 'mannenprobleem'. Niet alleen is het onbestaanbaar hypocriet dat thans het wegzetten van mensen op basis van onveranderlijke eigenschappen - in dit geval geslacht - geen enkel probleem is, als we logisch doorredeneren weet de goede verstaander welke mannen links hiermee wel, en absoluut niet bedoelt.

Denk je niet zo achterlijk 'intersectioneel' en in hokjes, maar trek je op tegen bepaalde culturele opvattingen, ideeën en denkbeelden - die te veranderen zijn - en koppel je die ook aan lieden die dat daadwerkelijk belijden i.p.v. aan hele groepen, kom je ook niet in die onmogelijke en tenenkrommende spagaat terecht waar links-progressivisme zich continu bevindt.

Gratis tip voor de verkiezingen. Opdat links weer links wordt en er normaal en zonder superlatieven over zorgen omtrent migratie gesproken kan worden.
Ga de politiek in, ik zou op je stemmen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_218626617
Wat een kutverhaal weer, ik ga nu mijn fiets pakken en versieren met kerstverlichting en een rondje fietsen.
Dat zal ze leren!
pi_218626625
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Wat een kutverhaal weer, ik ga nu mijn fiets pakken en versieren met kerstverlichting en een rondje fietsen.
Dat zal ze leren!
Neem ook wat engelenhaar mee voor zelfbescherming.
pi_218626629
[quote]0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:14 schreef Swango het volgende:

[..]

.
pi_218626664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:14 schreef Swango het volgende:

[..]
Neem ook wat engelenhaar mee voor zelfbescherming.
Ik heb ook de piek meegenomen!
pi_218626672
En verbaast zijn dat rechts meer terrein wint.
Corporate translator
pi_218626675
had ook meisje voor de bus kunnen gooien
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_218626687
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 23:50 schreef BMW1993 het volgende:

Als we verder kijken.... we hebben zoveel mensen met verschillende afkomsten in Nederland, Chinezen, Japanners, Koreanen, Amerikanen, Spanjaarden, Fransen, Polen, Oekraïners, Duitsers, Cambodjanen, mensen uit Zuid-Amerika, Indiërs en Iran en daar is (bijna) nooit gedoe mee.
Corporate translator
pi_218626696
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Als we verder kijken.... we hebben zoveel mensen met verschillende afkomsten in Nederland, Chinezen, Japanners, Koreanen, Amerikanen, Spanjaarden, Fransen, Polen, Oekraïners, Duitsers, Cambodjanen, mensen uit Zuid-Amerika, Indiërs en Iran en daar is (bijna) nooit gedoe mee.
Zitten weinig moslims in jouw lijstje. Vast toeval.
pi_218626707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:29 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Zitten weinig moslims in jouw lijstje. Vast toeval.
Want in die landen wonen natuurlijk geen moslims.
Corporate translator
pi_218626738
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Correctie: in Beuningen hadden ze in 2016 een vieze Chinees.
Was veroordeeld voor een aantal aanrandingen.
pi_218626748
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Daarom staat ook "(bijna) nooit..."
Corporate translator
pi_218626753
Het zoveelste slachtoffer in Europa door toedoen van een niet-westerling.

Eruit met dat kutvolk. Niet alleen in Nederland, maar ook in de rest van Europa waar ze geen fuck te zoeken hebben.

Echte vluchtelingen, zoals mensen uit Oekraïne, die hoor je niet in het nieuws. Die zijn blij dat ze die imbeciele gek van een Poetin zijn ontvlucht. En ik ben blij dat wij zulke mensen kunnen helpen en opvangen.Ook over Aziaten hoor je nooit iets over. Het is enkel en alleen dat gore zandbakvolk wat hier voor problemen zorgt.
pi_218626807
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:36 schreef Saekerhett het volgende:

Eruit met dat kutvolk. Niet alleen in Nederland, maar ook in de rest van Europa waar ze geen fuck te zoeken hebben.

Echte vluchtelingen, zoals mensen uit Oekraïne, die hoor je niet in het nieuws. Die zijn blij dat ze die imbeciele gek van een Poetin zijn ontvlucht. En ik ben blij dat wij zulke mensen kunnen helpen en opvangen.Ook over Aziaten hoor je nooit iets over. Het is enkel en alleen dat gore zandbakvolk wat hier voor problemen zorgt.
Ik vraag me af hoeveel slachtoffers, doden en verkrachtingen het gescheeld zou hebben als dit soort migranten niet in grote getale tot Europa waren toegelaten.
pi_218626811
quote:

Het zijn vooral mensen uit gebieden met stammen, en met denkwijze en opvoeding gelijkwaardig aan mensen uit onze vroege middeleeuwen.

En ik ben ervan overtuigd dat deze daders er in hun thuisland ook op los geslagen, verkracht en gemoord hebben. Te dom waren om überhaupt te leren lezen en schrijven. Wij stoppen onze gekken in TBS klinieken en proberen ze humaan te helpen.

De landen waar deze stammen leven, flikkeren ze ipv in klinieken zo de grens over richting Europa.
pi_218626819
quote:

Goed verwoord, het is tijd voor een grote schoonmaak in Europa willen de generaties na ons nog een beetje fatsoenlijk kunnen leven hier. Dit gaat alleen maar erger worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_218626828
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:44 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Ik vraag me af hoeveel slachtoffers, doden en verkrachtingen het gescheeld zou hebben als dit soort migranten niet in grote getale tot Europa waren toegelaten.
We zouden collectief het COA moeten aanklagen.
pi_218626886
quote:

De messentrekker in Amsterdam was een Oekraïner en er was nog eentje, net zo gek en gevaarlijk en dan is er nog de Chinese maffia die voornamelijk uithaalt naar eigen volk in Nederland en zich bezig houdt met drugshandel. Daar hoor je inderdaad weinig over.
pi_218626896
nou wat een week wel zeg
pi_218626935
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 01:01 schreef gwn_een_user het volgende:
nou wat een week wel zeg
Voor veel Nederlanders is dit gewoon dagelijkse shit. Na al het gekut van de PVV staan ze nog steeds op 33 zetels.

Voor mensen in witte wijken en witte dorpen is dat misschien onvoorstelbaar, wij zijn om die reden vertrokken uit Rotterdam naar een gebied in Zeeland waar het COA niet eens een centrum wil neerzetten. *O*
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 01:51:30 #87
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_218627065
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
We zouden collectief het COA moeten aanklagen.
Andrea Speyerbach wil de staat aanklagen voor migratieschade
pi_218627259
quote:

Mweh, Oekraïners, echte vluchtelingen?
Daar zijn de meningen over verdeeld hoor...
pi_218627265
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:24 schreef Nober het volgende:

[..]
Hij mag blijven, missie geslaagd.
En op kosten van de staat...
Tering zeg, die Merkel zal trots zijn met haar uitspraken...
pi_218627276
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Goed verwoord, het is tijd voor een grote schoonmaak in Europa willen de generaties na ons nog een beetje fatsoenlijk kunnen leven hier. Dit gaat alleen maar erger worden.
Gaat nooit gebeuren tenzij derde wereldoorlog
U MAD?
pi_218627329
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:18 schreef Cruzinats het volgende:
Migra... mannenprobleem!
Treinprobleem
pi_218627454
Wees een zieke crimineel en win een eeuwig verblijf in een westers land, met kosten en inwoning en 3 maaltijden per dag!!!!

Zo gaat het tegenwoordig
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218627577
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Tsja dat je voorbeeld van 10 jaar terug moet aanhalen zegt ook al wel wat. Chinezen zijn bijvoorbeeld zelfs minder vaak verdacht van misdrijven dan autochtone Nederlanders (46 vs 61) en dat tegenover Syriërs (190) relatief gezien.

Waarbij ik verwacht dat bij de ernstige geweldsmisdrijven Syriërs relatief nog meer betrokken zijn.

https://www.cbs.nl/nl-nl/cijfers/detail/81959NED

Integratie kan dus wel, maar niet voor iedereen. Het is niet alsof Chinezen hier meer kregen, gewoon een andere cultuur en andere mensen.
pi_218627584
Links kijkt niet verder dan hun neus lang is, dat zie je aan de bevers uitzetten, de wolven, de zonnepanelen, asielbeleid en als het uit de hand loopt weten ze weer van niks.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_218627618
Het is jammer en een eeuwige schande dat onze meisjes en vrouwen en ook tig mannen dagelijks worden opgeofferd.

Voordat het spectaculair veranderd met enorm veel geweld.

Vergeet niet wie daar verantwoordelijk voor waren.
pi_218627624
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Het komt erop neer dat het steeds ergere vormen aan neemt met de agressie. Er een politieke stroming komt die niet over zich heen laat lopen en radicaler wordt. Dan worden er weer nieuwe kampen en gaskamers gebouwd (of tegenwoordig nieuwe technologie) en worden die buitenlanders massaal afgemaakt door de Europeanen. Dat is bijna onafwendbaar.

Daarom pleit ik voor nu stappen nemen, uit verdragen, humaan deporteren middels diplomatie.
Maar wel 200% strenger dan nu.
Want door nu streng te zijn voorkom je genocide in de toekomst.
Vakman pur sang
  zaterdag 30 augustus 2025 @ 08:52:12 #97
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218627686
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 08:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is jammer en een eeuwige schande dat onze meisjes en vrouwen en ook tig mannen dagelijks worden opgeofferd.

Voordat het spectaculair veranderd met enorm veel geweld.

Vergeet niet wie daar verantwoordelijk voor waren.
Europa heeft (weer) een grote fout gemaakt door zo massaal die Syriers hierheen te halen. Ook in deze groep zitten procentueel weer veel te veel rotte appels en mensen met achterhaald religieus gedachtegoed waar we hier niks aan hebben.

Veel te weinig screening ook, in Duitsland waren ook ineens heel veel 'vluchtelingen' zomaar verdwenen nadat ze eenmaal binnen waren.
pi_218627915
Ik denk iemand die zei dat ze het wel aan kan. Misschien moeten we haar terughalen om het probleem op te lossen!

Ooowww wacht, laten we dat beter niet doen
Cindy De Vuyst
pi_218627926
En dan krijg je van die Nederlanders die dat gespuis lopen te verdedigen door te zeggen dat wel als witte persoon privileges hebben die zij niet hebben. Dat we daar beter ook eens bij stil staan!

[ Bericht 13% gewijzigd door yvonne op 30-08-2025 10:07:30 ]
Cindy De Vuyst
pi_218628004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het zijn vooral mensen uit gebieden met stammen, en met denkwijze en opvoeding gelijkwaardig aan mensen uit onze vroege middeleeuwen.

En ik ben ervan overtuigd dat deze daders er in hun thuisland ook op los geslagen, verkracht en gemoord hebben. Te dom waren om überhaupt te leren lezen en schrijven. Wij stoppen onze gekken in TBS klinieken en proberen ze humaan te helpen.

De landen waar deze stammen leven, flikkeren ze ipv in klinieken zo de grens over richting Europa.
In marokko zijn ze naar wat blij dat het rifvolk opgeboerd is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')