Maak dan een houten hoorn of zo, en ga wedstrijdje hoorn blazen met oud en nieuwquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:12 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet toch wat, als vuurwerk niet meer mag.
Af-fabriek -> Nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat is dat voor sneue trend onder types van laag allooi? Tegenwoordig hoor ik heel de dag paupers knallen met hun uitlaat.
Je moet toch wel een uitzonderlijk klein plassertje hebben of zuurstofgebrek bij de geboorte, wil je plezier ontlenen aan deze vervelende schooiertrend.
Ik heb een dikke pijp in je moeder hangen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:42 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Ik heb zo’n dikke pijp onder mijn aygo hangen
Hangt een beetje van de auto af. Lawaai maken met een prul 4 cilindertje die met moeite bergafwaarts, wind in de rug, hoerentent in zicht, maffia achter je aan 200 km/u gaat… ja.quote:
Een v8 helemaal. Alleen zoals de toeterturken het bijvoorbeeld doen, is overlast veroorzakenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de auto af. Lawaai maken met een prul 4 cilindertje die met moeite bergafwaarts, wind in de rug, hoerentent in zicht, maffia achter je aan 200 km/u gaat… ja.
Maar een V10 oid mag gehoord worden.
Dubbele kleppen in de uitlaten van mijn LS460 staan altijd open.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een v8 helemaal. Alleen zoals de toeterturken het bijvoorbeeld doen, is overlast veroorzaken
Persoonlijk vind ik een V10 of V12 stukken mooier dan een V8 roffel. Maar het is inderdaad ook wel een beetje de manier waarop.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een v8 helemaal. Alleen zoals de toeterturken het bijvoorbeeld doen, is overlast veroorzaken
Ook vooral de intentie die een rol speelt. Ik draai ook wel luide muziek in de auto, maar niet om ergens stil te gaan staan en aandacht te zoeken, want shtoerrquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:46 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik een V10 of V12 stukken mooier dan een V8 roffel. Maar het is inderdaad ook wel een beetje de manier waarop.
Het is ook persoonlijk: als iemand in de auto luide muziek draait en het is Hazes of arabische zenuwmuziek… overlast. Maar als het goede muziek is, dan haal ik mijn schouders op.
motorgeluid <> uitlaatgeluidquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de auto af. Lawaai maken met een prul 4 cilindertje die met moeite bergafwaarts, wind in de rug, hoerentent in zicht, maffia achter je aan 200 km/u gaat… ja.
Maar een V10 oid mag gehoord worden.
Ik gebruik muziek in een gebied met voetgangers altijd om te zorgen dat men mij aan hoort komen (ik heb een auto zonder uitlaat…).quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 09:42 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ook vooral de intentie die een rol speelt. Ik draai ook wel luide muziek in de auto, maar niet om ergens stil te gaan staan en aandacht te zoeken, want shtoerr
Tegenwoordig laten ze hun auto tunen zodat hij zo'n geluid maakt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 08:39 schreef zevenmijlslaars het volgende:
Is dit iets van de laatste tijd? Mijn oud-buurman had twintig jaar geleden al zo'n sneu ding onder zijn auto hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |