SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk en weet ik, dat de beste van mijn generatie he. een huis konden kopen omdat de ouders garant stonden voor die hypotheek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Als je een ton overbiedt, dan kan je voor die ton geen hypotheek nemen, he. Je mag maximaal 100% van de WOZ/Taxatie waarde lenen.
Overbieden is vrijwel altijd met spaargeld of geld van familie. Of het huis staat te laag in de markt omdat ze er snel vanaf moeten.
De HRA-aftrek gaat hier geen verschil in maken.
oke ik heb die niet dus kom van niks en was huren sociaal en toen kon dat net omdat ik gewoon geen geld had.
Ik snap allen he dat beter is om dan keer te kopen. maar op dit moment heb ik te weinig spaargeld van mezelf om te doen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is bullshit, want je hebt een prima loon, je verdient meer dan ik verdien. En ouders kunnen niet garant staan voor een hypotheek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en weet ik, dat de beste van mijn generatie he. een huis konden kopen omdat de ouders garant stonden voor die hypotheek.
oke ik heb die niet dus kom van niks en was huren sociaal en toen kon dat net omdat ik gewoon geen geld had.
Ik snap allen he dat beter is om dan keer te kopen. maar op dit moment heb ik te weinig spaargeld van mezelf om te doen.![]()
Hey Nijnquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Op het moment dat je de woning toegewezen kreeg voldeed je aan de eisen. Je hebt toch niets verkeerds gedaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk en weet ik, dat de beste van mijn generatie he. een huis konden kopen omdat de ouders garant stonden voor die hypotheek.
Ik snap allen he dat beter is om dan keer te kopen. maar op dit moment heb ik te weinig spaargeld van mezelf om te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou wat zou ik kunnen lenen hypotheek met mij salaris dan en met spaargeld?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is bullshit, want je hebt een prima loon, je verdient meer dan ik verdien. En ouders kunnen niet garant staan voor een hypotheek.
wat beter is als ik wat nu heb?Do what you love, love what you do!![]()
Ook niet als je ouders al een eigen vermogen hebben uit iets als een grotendeels afbetaalde hypotheek of aandelen of andere eigendommen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is bullshit, want je hebt een prima loon, je verdient meer dan ik verdien. En ouders kunnen niet garant staan voor een hypotheek.
Oprechte vraag trouwens.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker weekend, ga je nog naar Zandvoort?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
precies en is ook zo. ik snap dat dat gewoon scheerhuur is... nu he. maar wist ik toen niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op het moment dat je de woning toegewezen kreeg voldeed je aan de eisen. Je hebt toch niets verkeerds gedaanDo what you love, love what you do!![]()
Dat was het toen ook niet, anders had je het zeker niet gekregenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:35 schreef kree het volgende:
[..]
precies en is ook zo. ik snap dat dat gewoon scheerhuur is... nu he. maar wist ik toen niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder spaargeld kun je al meer dan 3 ton lenenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat zou ik kunnen lenen hypotheek met mij salaris dan en met spaargeld?
wat beter is als ik wat nu heb?![]()
Dat is niet aan jou.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:06 schreef kree het volgende:
[..]
is het ook niet? en denk als je de wil hebt om aan jezelf te werken dat je kansen krijgt.
ben beetje tegen om te geven aan mensen die zeg maar niet de moeite ervoor willen doen.![]()
Heb vandaag al 2e dag op Zandvoort achter de rug, maar wel vroeg weg gegaan van het circuit vanwege de druktequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weekend, ga je nog naar Zandvoort?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb je het gelezen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
wat beter is als ik wat nu heb?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben geen Hypotheker. Ik zeg alleen dat je meer verdient, goed salaris hebt. En dat ouders niet garant kunnen staan voor een hypotheek. Je had wel zoiets als de jubelton, maar dat bestaat volgens mij niet meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
wat beter is als ik wat nu heb?![]()
A kijk, was het wel mooi dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb vandaag al 2e dag op Zandvoort achter de rug, maar wel vroeg weg gegaan van het circuit vanwege de drukteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jazeker....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben geen Hypotheker. Ik zeg alleen dat je meer verdient, goed salaris hebt. En dat ouders niet garant kunnen staan voor een hypotheek. Je had wel zoiets als de jubelton, maar dat bestaat volgens mij niet meer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:32 schreef devzero het volgende:
Gepast cadeau terug gestuurd aan @:mooietop6Bedankt man
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ja is wel mooi daar, maar qua infrastructuur nog altijd ruk. Je moet altijd heel vroeg weg of heel laat weg anders sta je in de file. En het is dat ik er voor werk moet zijn, anders was ik waarschijnlijk niet eens gegaanquote:![]()
Hoe is het met jou?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gecondoleerd en aan je naasten en sterkte!quote:
Gecondoleerd en heel veel sterkte.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wandelbolk.
Begint wel steeds kutter weer te worden met de regen. Maargoed wel ff lekker buitenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Oh wat verdrietig. Gecondoleerd @Pinnenmutske en veel sterkte om met dit grote verlies om te gaan.quote:![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Je kan minimaal 3 ton lenen. En dan je spaargeld nog, maar dit is al in het vorige topic gezegd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:34 schreef kree het volgende:
[..]
wat beter is als ik wat nu heb?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
natte bolk zometeenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:41 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Wandelbolk.
Begint wel steeds kutter weer te worden met de regen. Maargoed wel ff lekker buiten
Lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:41 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Wandelbolk.
Begint wel steeds kutter weer te worden met de regen. Maargoed wel ff lekker buiten![]()
![]()
Volgens mij wel hoor, mijn ouders hebben toen hun huis als 'borg' gezet op mijn hypotheek zodat ik net wat meer kon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben geen Hypotheker. Ik zeg alleen dat je meer verdient, goed salaris hebt. En dat ouders niet garant kunnen staan voor een hypotheek. Je had wel zoiets als de jubelton, maar dat bestaat volgens mij niet meer.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat ergquote:
Gecondoleerd PinnieVeel sterkte!
lenen ja mss nu wel, toen niet, de vraag die je stelt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonder spaargeld kun je al meer dan 3 ton lenen
kan dat nu mss wel? of kopen of huren?
ik denk kom ik er aardig niet voordeliger uit.Do what you love, love what you do!![]()
Garant staan kan nog steeds alleen niet meer bij een hypotheek met NHG. Ligt ook aan de geldverstrekker maar kan wel nog.Smile, it's free therapy.![]()
Ach...quote:![]()
Heel veel sterkte.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hey Birdiequote:
al met al haken en ogen aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben geen Hypotheker. Ik zeg alleen dat je meer verdient, goed salaris hebt. En dat ouders niet garant kunnen staan voor een hypotheek. Je had wel zoiets als de jubelton, maar dat bestaat volgens mij niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Jammer wel he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja is wel mooi daar, maar qua infrastructuur nog altijd ruk. Je moet altijd heel vroeg weg of heel laat weg anders sta je in de file. En het is dat ik er voor werk moet zijn, anders was ik waarschijnlijk niet eens gegaan![]()
Hoe is het met jou?
Hier wel goed, bij jullie ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach lieffie toch, gecondoleerd, dikkequote:
technisch gezien geeft dat problemen en meer onzekerheid voor mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je kan minimaal 3 ton lenen. En dan je spaargeld nog, maar dit is al in het vorige topic gezegd.
denk je hebt deels gelijk wel. maar niet genoeg om me te overtuigen om anders te doen als. nu.Do what you love, love what you do!![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
Ik hou er van @FreshFruitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vakantie bij jullie ook al voorbij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
De geur van pas gemaaid gras....
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja al 2 weken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vakantie bij jullie ook al voorbij?Smile, it's free therapy.![]()
weet je. denk het is soms goed wel eens te bedenken dat dit topic niet alleen allemaal gelull is van mensen?
en nouja zie je ook weer net even terug. tis mss ook wel mensen vertellen best hoop van hun leven. en denk daar moet je beetje respect voor hebben ook.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker is dat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O, waren jullie een van de eerste die vakantie haddenquote:
Hier gaan ze maandag weer naar schoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vakantie nog te goed.Weet alleen nog niet wanneer...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
Ik hou er van @:freshfruit![]()
![]()
![]()
![]()
Waar ga je heen? Als je weggaat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:52 schreef Bargehassus het volgende:
quote:
Mag je zelf bepalen toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:52 schreef Bargehassus het volgende:
![]()
Geen idee... Eerst maar eens de vrije dagen plannen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Als je weggaat?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
![]()
ik 4 oktober.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:52 schreef Bargehassus het volgende:
Do what you love, love what you do!![]()
Respect voor mensen die veel willen delen, maar ook respect voor mensen die niets delen. Dat is hoe ik het zie. Meeleven met iemand is heel mooi en fijn en kan hier voor iemand heel troostend zijn, maar als iemand niets over zichzelf vertelt, ook prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:51 schreef kree het volgende:
weet je. denk het is soms goed wel eens te bedenken dat dit topic niet alleen allemaal gelull is van mensen?
en nouja zie je ook weer net even terug. tis mss ook wel mensen vertellen best hoop van hun leven. en denk daar moet je beetje respect voor hebben ook.![]()
![]()
Zo eentje heb ik niet. Ik moet 'm zelf duwenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu deze gif in mijn hoofd![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
In principe ja. Wel in overleg natuurlijk.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik vind het nog altijd discutabel dat Zandvoort een F1 circuit is geworden. Naar mijn mening is het circuit voor een gedeelte zijn charme verloren door de verbouwingen terwijl de infrastructuur F1 aantallen qua publiek nog steeds maar slecht tot zeer matig aan kan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer wel he.
Hier wel goed, bij jullie ook?
Maar goed, genoeg over mijn ongenoegen des levens
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:54 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
In principe ja. Wel in overleg natuurlijk.
waar maar ik ben altijd beetje voor medelevend enzo..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Respect voor mensen die veel willen delen, maar ook respect voor mensen die niets delen. Dat is hoe ik het zie. Meeleven met iemand is heel mooi en fijn en kan hier voor iemand heel troostend zijn, maar als iemand niets over zichzelf vertelt, ook prima.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
En zo is hetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Respect voor mensen die veel willen delen, maar ook respect voor mensen die niets delen. Dat is hoe ik het zie. Meeleven met iemand is heel mooi en fijn en kan hier voor iemand heel troostend zijn, maar als iemand niets over zichzelf vertelt, ook prima.
Nog een jaar toch dan is het toch voorbij de F1 in Zandvoort?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd discutabel dat Zandvoort een F1 circuit is geworden. Naar mijn mening is het circuit voor een gedeelte zijn charme verloren door de verbouwingen terwijl de infrastructuur F1 aantallen qua publiek nog steeds maar slecht tot zeer matig aan kan.
Maar goed, genoeg over mijn ongenoegen des levensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je nou dat artikel gelezen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ik ben altijd beetje voor medelevend enzo..
Dat is ook lief, maar soms heeft iemand niet de behoefte het te delen. Maar medeleven kan heel fijn zijn dus vooral prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:54 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar ik ben altijd beetje voor medelevend enzo..![]()
![]()
nee daar ging het me niet om.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je nou dat artikel gelezen ?
Zo die kijkt niet op een miljoentje meer of minder
https://www.telegraaf.nl/(...)?recommender=ProteusWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook geen net iets te goed afgetrainde buurt jongen van in de 20 die het voor een tientje komt maaienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik niet. Ik moet 'm zelf duwen![]()
Nee ? Laat dan ook maar.quote:
![]()
![]()
Ieder zijn ding hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen net iets te goed afgetrainde buurt jongen van in de 20 die het voor een tientje komt maaien![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Respect?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:51 schreef kree het volgende:
en nouja zie je ook weer net even terug. tis mss ook wel mensen vertellen best hoop van hun leven. en denk daar moet je beetje respect voor hebben ook.
Nogmaals; iedereen moet hier zelf weten wat die wel of niet post.
Wij weten allemaal dat het niet goed ging met de vader van pinnenmutske.
Niet meer dan normaal om dan op haar bericht te reageren.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he
Ja jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
neuh en hoeft ook niet. maargoed doe soms dan nog ff DM. ofzo. omdat ik wel snap enzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:55 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is ook lief, maar soms heeft iemand niet de behoefte het te delen. Maar medeleven kan heel fijn zijn dus vooral prima.
Alles delen of wat je wil moet iedereen denk zelf weten.Do what you love, love what you do!![]()
Nee ik doe dat lekker zelf.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen net iets te goed afgetrainde buurt jongen van in de 20 die het voor een tientje komt maaien![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
minimaal 8 heSmile, it's free therapy.![]()
Zag vandaag een Honda NSX rijden.![]()
Maar dat zal de meesten van jullie weinig zeggen.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja ja
O o @Kissingbird weet @DerRabbit het nu ook al ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wilde het nog bescheiden houden, laatste keer dat ik er was had je er twee elftallen rondlopenquote:
man3quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jup er blijft niks geheim voor Nijntjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef maily het volgende:
[..]
O o @:Kissingbird weet @:DerRabbit het nu ook al ...
boh jullie zijn ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde het nog bescheiden houden, laatste keer dat ik er was had je er twee elftallen rondlopen![]()
Mede getest en ontwikkeld door Ayrton Senna Da Silvaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef Bargehassus het volgende:
Zag vandaag een Honda NSX rijden.![]()
Maar dat zal de meesten van jullie weinig zeggen.
Ik heb geen DM nodig om hier te lezen hoe het met iemand gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
neuh en hoeft ook niet. maargoed doe soms dan nog ff DM. ofzo. omdat ik wel snap enzo.
Alles delen of wat je wil moet iedereen denk zelf weten.![]()
We hebben een kenner!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mede getest en ontwikkeld door Ayrton Senna Da SilvaHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mede getest en ontwikkeld door Ayrton Senna Da SilvaHonda sowieso +1
R.I.P. Senna.![]()
Ik zal je nooit vergeten.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Weet je wel hoeveel sokken dat zijn @Kissingbirdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde het nog bescheiden houden, laatste keer dat ik er was had je er twee elftallen rondlopen![]()
![]()
0!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel sokken dat zijn @:Kissingbird
TSSSSSmile, it's free therapy.![]()
Serieus hoor, geef ik hem een keer gelijk over zijn stokpaardje, wil hij het niet lezen.quote:
Ik heb pas geleden zijn laatste race weer eens gekeken, dat waren echt andere tijden qua veiligheidquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:02 schreef Bargehassus het volgende:
R.I.P. Senna.![]()
Ik zal je nooit vergeten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kun je wel zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden zijn laatste race weer eens gekeken, dat waren echt andere tijden qua veiligheidHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heet geen @:greysbones hé ik heb daadwerkelijk verstand van auto's en autosport![]()
![]()
![]()
![]()
ohooooo jij durft
Zij is een ongelovige heidenen die niet gelooft in de Vader Enzo, de zoon Dino en de heilige Ferrariquote:
Dan ben je gewoon een onwetende heidenen![]()
Forum ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zij is een ongelovige heidenen die niet gelooft in de Vader Enzo, de zoon Dino en de heilige Ferrari
Dan ben je gewoon een onwetende heidenen![]()
Traag? Geen last vanquote:![]()
Of ik ben zelf ook traag, dan valt het niet op.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
jup soms worden de berichten langzaaaam geplaatst.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Traag? Geen last van![]()
Of ik ben zelf ook traag, dan valt het niet op.Smile, it's free therapy.![]()
Geen last van hier, helemaal prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Traag? Geen last van![]()
Of ik ben zelf ook traag, dan valt het niet op.![]()
![]()
Traaaaag, neeeee geeeeen laaaaast vaaaaanHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Is zodat jij minder kunt bolkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup soms worden de berichten langzaaaam geplaatst.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is zodat jij minder kunt bolkenkan zijn dat puber van alles aan het doen is
geef hem wel de schuld
Nu praat je net als Roma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:07 schreef Bargehassus het volgende:
Traaaaag, neeeee geeeeen laaaaast vaaaaan
Gamen zeker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kan zijn dat puber van alles aan het doen is
geef hem wel de schuldMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Al vraagt dat over het algemeen niet veel bandbreedte. Latency moet wel goed zijn.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:
Wat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Al vraagt dat over het algemeen niet veel bandbreedte. Latency moet wel goed zijn.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dit bericht is in 0,000001s gepostquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gollll Groningen
quote:
Puntje d'r in, puntje d'r uit.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dank jullie allemaal.
Lange dag geweest
Ik haal mijn geadverteerde snelheid niet. Wordt tijd dat de glasvezel verbinding eindelijk eens geactiveerd wordt.
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dank jullie allemaal.
Lange dag geweest![]()
Die uploadsnelheidquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik haal mijn geadverteerde snelheid niet. Wordt tijd dat de glasvezel verbinding eindelijk eens geactiveerd wordt.
[ afbeelding ]
Dank jullie allemaal.
Lange dag geweest![]()
![]()
Dank jullie allemaal.
Lange dag geweest![]()
dat heeft er niks mee te maken? je verbinding is goed genoeg, gok servers doen moeilijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:14 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben niet degene die last heeft van traagheid. Ik klaag over dat ik voor iets betaal wat ik niet krijg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
dat heeft er niks mee te maken? je verbinding is goed genoeg, gok servers doen moeilijkMaakt de lekkerste wraps :9![]()
ik ga van KPN glasvezel denk naar odido draadloos. lijkt stuk goedkoper. ff wachten nog want heb nog contract.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:18 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die last heeft van traagheid. Ik klaag over dat ik voor iets betaal wat ik niet krijg.Do what you love, love what you do!![]()
Sorry dit had ik niet gelezen. Gecondoleerd en veel sterkte voor jou en je familiequote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
![]()
klopt wel met waar ik voor betaal
Je kunt beter bij KPN blijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga van KPN glasvezel denk naar odido draadloos. lijkt stuk goedkoper. ff wachten nog want heb nog contract.
heb je het ook nodig is vraag twee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
voor hd streaming. nou laat ik zeggen 10Mbit genoeg....
waar gebruik je de rest voor?Do what you love, love what you do!![]()
Alleen al vanwege de upload zou ik dat willen hebbenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is beschikbaar op je adres: Klik&Klaar Internet via ons 5G-netwerk met een verwachte snelheid tot 206 Mbit/s download en tot 25 Mbit/s upload.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga van KPN glasvezel denk naar odido draadloos. lijkt stuk goedkoper. ff wachten nog want heb nog contract.
Porno natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
heb je het ook nodig is vraag twee?
waar gebruik je de rest voor?
en heb een plex-servertje draaien voor familieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb 5g getest op mobiel en die haalt veel meer als 100 Mbit dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit is beschikbaar op je adres: Klik&Klaar Internet via ons 5G-netwerk met een verwachte snelheid tot 206 Mbit/s download en tot 25 Mbit/s upload.Do what you love, love what you do!![]()
5g op je mobiel ≠ Odido draadloosquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb 5g getest op mobiel en die haalt veel meer als 100 Mbit dus.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
haha lol ja sat is de overweging met name de upload speed dus. waar je het voor gebruikt ook trouwens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Porno natuurlijk
en heb een plex-servertje draaien voor familie
Voor mij met name download. en oke met 20mbit ben ik al oke en kan dus goedkoper nu met 5g als via glasvezel.Do what you love, love what you do!![]()
PostNL komt morgen mijn lego brengen
10Mbit had ik 25 jaar geleden... Jij gebruikt zeker ook nog een token ring netwerk?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
heb je het ook nodig is vraag twee?
waar gebruik je de rest voor?
Beetje 4k streaming vraagt meer dan dat.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Lego!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Welke heb je gekocht?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:24 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb een draak
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Welke Lego?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:24 schreef MooieTop6 het volgende:
PostNL komt morgen mijn lego brengen![]()
![]()
tromgeroffelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Past wel bij jou.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik heb een draakMaakt de lekkerste wraps :9![]()
we wachten!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik heb een draak![]()
[quote]Op vrijdag 29 augustus 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik heb een draak
Ik ook. Maar dat is mijn schoonmoeder.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Nostalgie
Ik heb er ook een roze kasteel bij, kopen?quote:
De draak hou ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Wat een geluk voor jouquote:[ afbeelding ] Op vrijdag 29 augustus 2025 20:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht?
Ik heb een draak
Ik ook. Maar dat is mijn schoonmoeder.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
KWOOTVERKLOOT
Nee, dank je. Ben niet meer zo van lego. Vroeger welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er ook een roze kasteel bij, kopen?
De draak hou ik![]()
Ik uit mijn creativiteit op een andere manier.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
niet meer
Ik ben sinds kort omquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, dank je. Ben niet meer zo van lego. Vroeger wel![]()
Ik uit mijn creativiteit op een andere manier.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik dacht dat het over mijn bericht gingquote:![]()
Maar het verklote deel heb ik daar al gefixedDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lego is altijd lekker relaxed om te doenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
It is I, Leclerc!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over mijn bericht ging![]()
Maar het verklote deel heb ik daar al gefixedHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Hee mailyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
heej
ben je lekker aan het rondrijden geweest?
Joa, heb de auto al wel onder controle. Vandaag even met de cc aan het klooien gegaan, had geen zin om te lezen hoe die werkt
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
I'm driving to far, I'm driving to fast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
heej
ben je lekker aan het rondrijden geweest?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
zo mooi he ..... ONZE kleine Jyskequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey UN, hoe is het met onze kleine Jyske.![]()
![]()
praktijk is beter dan theoriequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee maily
Joa, heb de auto al wel onder controle. Vandaag even met de cc aan het klooien gegaan, had geen zin om te lezen hoe die werkt![]()
![]()
nou jij nogquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ff poepen
Goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Hey UN, hoe is het met onze kleine Jyske.
Die is helemaal weg van Bluey, vandaag een knuffeltje gekocht daarvan. Ligt ze net in bed te brabbelen tegen dat beestje.. lag in een deukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik vind het genieten en een voorrecht om iets mee te krijgen van Jyske, alleen al omdat ik hier meelees.quote:![]()
![]()
Klopt, ideaal werkt ie. Als ie op 80 is ingesteld en ik moet even remmen dan gaat ie daarna vanzelf weer naar instelsnelheid.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
It is I, Bargehassus.quote:
Spreek dat maar eens op z'n Frans uit.
Barzjasuu of zo?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
ik haat CC, gebruik het nooit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ideaal werkt ie. Als ie op 80 is ingesteld en ik moet even remmen dan gaat ie daarna vanzelf weer naar instelsnelheid.
ondanks "joh het is ZO makkelijk ..... "
nee.![]()
de kwoot fixen had ik het overquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
It is I, Bargehassus.
Barzjasuu of zo?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Je klinkt als mijn zus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
ik haat CC, gebruik het nooit.
nee.
Ik rijd eigenlijk altijd op de CC. Zelfs in dorp/stad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ik moet hier wel bij zeggen dat ik heel veel moeite heb met de col7mns.. er gebeurt eigenlijk niet zo gek veel moet ik zeggen waardoor langere stukken schrijven amper te doen is, dus denk dat ik gewoon incidenteel wat moet schrijven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het genieten en een voorrecht om iets mee te krijgen van Jyske, alleen al omdat ik hier meelees.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik rij meestal fietsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
It is I, Bargehassus.
Barzjasuu of zo?
druk op de microfoon
PS: ook leuk met "appelflap"![]()
![]()
Ik moest Bluey even opzoeken, maar zo leuk als ze een fijn knuffeltje hebben waar ze zich veilig en fijn bij voelen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:33 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Goed
Die is helemaal weg van Bluey, vandaag een knuffeltje gekocht daarvan. Ligt ze net in bed te brabbelen tegen dat beestje.. lag in een deuk![]()
![]()
Oh, okay. Teveel moeite en na tien minuten of minder ziet toch niemand het meer.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik weet ook niet of ik het veel ga gebruiken hoor, vind de voet bij het pedaal wel fijn. Maar wil gewoon weten hoe het werktquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
nee.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
lezen kree ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:37 schreef kree het volgende:
[..]
niks mis met meningen van zus?
wss weten die beter.![]()
Ik gebruik het redelijk veel, maar voornamelijk op de snelweg. Ik moest wel even wennen aan adaptive cruise control waar de auto de snelheid aanpast aan de auto voor je, maar het is wel ZO makkelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:35 schreef maily het volgende:
[..]
nee.
Dat de CC terug gaat naar de ingestelde snelheid na kort remmen is niet erg standaard. Normaal moet je iets als resume of zo gebruiken.![]()
Ze heeft ook haar knuffeldoekje van de zeeman maar vrees dat dit de nieuwe favoriet wordt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:37 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik moest Bluey even opzoeken, maar zo leuk als ze een fijn knuffeltje hebben waar ze zich veilig en fijn bij voelen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb laatst wat op FB bijgelezen, maar ben niet altijd iemand die een reactie plaatst, maar weet dat ik er wel van kan genieten om mee te lezen met hoe het met Jyske gaat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moet hier wel bij zeggen dat ik heel veel moeite heb met de col7mns.. er gebeurt eigenlijk niet zo gek veel moet ik zeggen waardoor langere stukken schrijven amper te doen is, dus denk dat ik gewoon incidenteel wat moet schrijven.![]()
![]()
Ja klopt, ik moet wel op een knopje drukken maar hij blijft na remmen dezelfde snelheid houden, hij remt niet verder af op de motorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik het redelijk veel, maar voornamelijk op de snelweg. Ik moest wel even wennen aan adaptive cruise control waar de auto de snelheid aanpast aan de auto voor je, maar het is wel ZO makkelijk
Dat de CC terug gaat naar de ingestelde snelheid na kort remmen is niet erg standaard. Normaal moet je iets als resume of zo gebruiken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Klopt, ik moet altijd weer resume drukken na het remmen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik gebruik het redelijk veel, maar voornamelijk op de snelweg. Ik moest wel even wennen aan adaptive cruise control waar de auto de snelheid aanpast aan de auto voor je, maar het is wel ZO makkelijk
Dat de CC terug gaat naar de ingestelde snelheid na kort remmen is niet erg standaard. Normaal moet je iets als resume of zo gebruiken.
Voordeel van de CC is vooral het voorkomen van flitsboetes.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hebben wij elkaar op FB dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb laatst wat op FB bijgelezen, maar ben niet altijd iemand die een reactie plaatst, maar weet dat ik er wel van kan genieten om mee te lezen met hoe het met Jyske gaat.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat zou eerder zijn denk ik, al heb al ff niet meer gepost aldaarquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
nee, dat was mij ook al opgevallen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat zou eerder zijn denk ik, al heb al ff niet meer gepost aldaar
maar je bent niks verplicht he.![]()
Mijn CC heeft geen resume?
Of ik heb dat nooit gevonden in mijn autoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:43 schreef maily het volgende:
ik wil zometeen een TT voor mutske .....![]()
![]()
Dat moet er op zitten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:43 schreef drakin het volgende:
Mijn CC heeft geen resume?
Of ik heb dat nooit gevonden in mijn autoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zat er niet heel er ver naast.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)ceid=chrome&ie=UTF-8
druk op de microfoon
PS: ook leuk met "appelflap"
Ik zal even in het boekje kijken hoequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: