SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ik snak naar een paar herfstachtige dagen. Die regen is echt meer nodig dan ooit tevoren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:55 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Is geen feest. Nazomer tot eind oktober, daarna herfst. 2 weken mooie kleuren aan de bomen en dan kaal
Als het goed is, is Kree hiermee gestopt. Tenminste dit had, ik meende vorig jaar, meegekregen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:10 schreef DemonRage het volgende:
DM (met plaats/stad naar); @:kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Klopt van mij mag straks helemaal los gaan met weken rustig sappig malse regen zodat het mooi de grond ik kan trekken, niet van die zware buien waar 99% van de regen toch in het riool verdwijntquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik snak naar een paar herfstachtige dagen. Die regen is echt meer nodig dan ooit tevoren.
Stroomstoring?quote:
Dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt van mij mag straks helemaal los gaan met weken rustig sappig malse regen zodat het mooi de grond ik kan trekken, niet van die zware buien waar 99% van de regen toch in het riool verdwijnt
Vakkundig wordt de weg naar droog weer vrijgemaakt voor hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit.
Beetje regen nu hier. Kom maar door.
Het waren hier ook 2 mooie minuten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vakkundig wordt de weg naar droog weer vrijgemaakt voor hier
Nou hier toch nog wat gespetterquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het waren hier ook 2 mooie minuten.
Hier staat voor 7 dagen een spetter dus elke dag hoop op het zachtjes sudderen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou hier toch nog wat gespettermaar als ik de regenmeter moet gaan legen ben ik bang dat er niks uitkomt en dat de druppels die erin komen, aan de randen blijven zitten
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier staat voor 7 dagen een spetter dus elke dag hoop op het zachtjes sudderen.
Niet normaal hoe droog de grond is hier.![]()
Oh Idd morgen niks.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dit nou, regen en toch nog droog![]()
Ook morgen blijkbaar niks.
Morgen droog, daarna 1,7mm - 2,9mm - droog - 3,8mm - 3,5mm - 4,0mm - droog - droogquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh Idd morgen niks.Daarna 7 dagen elke dag een spetter.
Achterhoek en Veluwe ook erg droge maïs inmiddels. Paar buien zijn wel nodig. Komen de komende 2 weken ook welquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik snak naar een paar herfstachtige dagen. Die regen is echt meer nodig dan ooit tevoren.
Het is dat het geen 50 graden is, anders waren het geen maïs meer maar popcornquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Achterhoek en Veluwe ook erg droge maïs inmiddels. Paar buien zijn wel nodig. Komen de komende 2 weken ook wel
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:03 schreef Zipportal het volgende:
Dat gelul vorige week van 90% neerslag, flink wat mm en ex-orkaan restanten. Gewoon droog weer. Had wel zin in regen.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:05 schreef Haags het volgende:
[..]
[ x ]
Heb er zelf weinig van meegekregen maar schijnt in regio Haaglanden lekker tekeer te zijn gegaan.
Popcornveldenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het is dat het geen 50 graden is, anders waren het geen maïs meer maar popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |