Nouja schijnbaar niet, want de uitstroom staakt zo erg dat er geen plek meer is voor nieuwe vrouwen ondanks de lagere instroom.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ah zo. Dat klopt, het woningtekort wordt versterkt doordat statushouders een deel van de sociale woningen toegewezen krijgen. Ik meen echter te weten dat vrouwen die vanuit deze opvang doorstromen naar een eigen woning in veel gemeenten juist wel die felbegeerde urgentie krijgen, dus in wezen wordt deze groep nou net niet gedupeerd hierdoor.
Ja, maar in vrij beperkte mate vind ik als je weet dat de wachtlijsten elders 10 jaar kunnen zijn:quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nouja schijnbaar niet, want de uitstroom staakt zo erg dat er geen plek meer is voor nieuwe vrouwen ondanks de lagere instroom.
Dan zou ik dit eerder willen linken aan al die Nederlandse jongeren die geen woning kunnen vinden terwijl deze Syrische jongeren er wel een hebben.quote:Het tekort aan plekken valt volgens Caminada verder te verklaren door de problemen met de uitstroom. “We hebben allemaal last van de woningkrapte, dus ook mensen die in de opvang zitten.” Het rapport van Valente en VNG concludeert dan ook dat vrouwen in de crisisopvang gemiddeld twee keer zo lang dan de maximaal gewenste 42 dagen verblijven. En ook niet elke gemeente in Nederland geeft urgentie aan slachtoffers van huiselijk geweld voor een zelfstandige woning.
Ik heb jaren terug een kort tijdje met deze jongeren gewerkt. Activiteiten voor ze organiseren ed. Dat was als trekken aan een dood paard. Ze lagen liever elke dag tot 13:00uur op bed te meuren dan mee te doen met de georganiseerde activiteiten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:59 schreef Shotty het volgende:
[..]
Pleit je hier nu voor een 1 kind policy zoals China had?
[..]
een gigagroep dropshippers! Nee daar zitten we op te wachten.
Overigens nog steeds werk, mag niet voor veel asielzoekers.
Dan ben jij toch ongeschikt voor een baan bij jongeren? Dan ligt het niet aan die jongeren maar aan jou, waarschijnlijk heb jij ook nog van belastinggeld een pretstudie mogen volgen en nu blijkt dat je niets geleerd heb.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:16 schreef RealistAtheist het volgende:
Daar waar ik werkte was het overgrote merendeel gewoon aardslui en te beroerd om ook maar de kleinste dingen te doen. Volgens mij heb jij echt een gigantisch verwrongen beeld van deze jongeren. De intrinsieke motivatie om iets te doen ontbreekt gewoon. Niet voor niks dat de landen waar ze vandaan komen niet in staat zijn om een fatsoenlijke samenleving op te bouwen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:22 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan ben jij toch ongeschikt voor een baan bij jongeren? Dan ligt het niet aan die jongeren maar aan jou, waarschijnlijk heb jij ook nog van belastinggeld een pretstudie mogen volgen en nu blijkt dat je niets geleerd heb.
Als eerste, jij kunt mij ook op je Ignore lijst zetten, ten tweede, dan is het nog erger dat men die jongeren geen professionele begeleiders heeft gegeven, ten derde, dat men mensen zonder kennis de leiding geeft over jongeren is onvergeeflijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:27 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]het was vrijwilligerswerk pipo! En de rest van je post is al net zo lachwekkend.
De enige hier die niet geschikt is om iets te doen omdat hij de capaciteiten daar niet voor heeft ben jij, met je onaflatende stroom aan warrige posts die 9 van de 10 keer niks met het topic te maken hebben. Echt, vraag die begeleiders van je nou eens of ze een spelletje met je willen doen. Dan hoeven wij niet continu die offtopic shit van jou te lezen.
Leiding geven? Het waren gewoon activiteiten die georganiseerd werden door ons.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Als eerste, jij kunt mij ook op je Ignore lijst zetten, ten tweede, dan is het nog erger dat men die jongeren geen professionele begeleiders heeft gegeven, ten derde, dat men mensen zonder kennis de leiding geeft over jongeren is onvergeeflijk.
Het overgrote gedeelte van de mensen met wie jij werkte… wat is de gemeenschapelijke deler in die?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:16 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug een kort tijdje met deze jongeren gewerkt. Activiteiten voor ze organiseren ed. Dat was als trekken aan een dood paard. Ze lagen liever elke dag tot 13:00uur op bed te meuren dan mee te doen met de georganiseerde activiteiten.
En vrijwilligerswerk mogen ze prima doen hoor.
Daar waar ik werkte was het overgrote merendeel gewoon aardslui en te beroerd om ook maar de kleinste dingen te doen. Volgens mij heb jij echt een gigantisch verwrongen beeld van deze jongeren. De intrinsieke motivatie om iets te doen ontbreekt gewoon. Niet voor niks dat de landen waar ze vandaan komen niet in staat zijn om een fatsoenlijke samenleving op te bouwen.
Je reageert op een notoire troll.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Leiding geven? Het waren gewoon activiteiten die georganiseerd werden door ons.de tering hey, hoe dom ben jij eigenlijk?
Jij schreef toch, daar waar ik werkte? Dan denk toch iedereen dat jij een gevangeniswacht bent geweest of nog steeds bent? In ieder geval ik denk dat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:42 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Leiding geven? Het waren gewoon activiteiten die georganiseerd werden door ons.de tering hey, hoe dom ben jij eigenlijk?
Ik doe soortdergelijk werk. Wel inmiddels 2,5 maand uit de roulatie, zelfs in het zkh gelegen, want die gasten halen je het bloed onder de nagels vandaan en verstoren (in mijn geval) je hartritme).quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:53 schreef Shotty het volgende:
Vraag mij ook af waarom je dat werk deed als je blijkbaar zo een hekel hebt aan die jongeren?
Wel eens gehoord van een AZC?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:25 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij schreef toch, daar waar ik werkte? Dan denk toch iedereen dat jij een gevangeniswacht bent geweest of nog steeds bent? In ieder geval ik denk dat.
Dit waren allemaal jonge mannen. Er was geen land de bezeilen met een groot deel van ze.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
Het overgrote gedeelte van de mensen met wie jij werkte… wat is de gemeenschapelijke deler in die?
Vraag mij ook af waarom je dat werk deed als je blijkbaar zo een hekel hebt aan die jongeren?
Daar hoor ik voortdurend nare geluiden van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:37 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Wel eens gehoord van een AZC?
Is toch begrijpelijk dat er problemen ontstaan als men jonge mannen op elkaars lip zet, zodat ze geen innerlijke rust krijgen en zich dan gaan vervelen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:39 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit waren allemaal jonge mannen. Er was geen land de bezeilen met een groot deel van ze.
Is het erger dan vroeger?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:03 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Ik doe soortdergelijk werk. Wel inmiddels 2,5 maand uit de roulatie, zelfs in het zkh gelegen, want die gasten halen je het bloed onder de nagels vandaan en verstoren (in mijn geval) je hartritme).
Waarom zou je ermee willen werken? Geloof me, niemand die het wil. Ik heb aangegeven (en nu al helemaal) dat ik alleen met Oekraieners wil werken en evt. met andere Oost-blok gevallen, maar niet met moslimjongeren.
Jaaa, maar niemand anders kan ze aan. Mederwerkers worden uitgescholden, geïintimideerd, belaagd en het maakt niet uit of je man of vrouw bent. Een foto laten zien van je kind en dan een keeldoorsnijbeweging maken naar een mannelijk medewerker? Wordt niets tegen gedaan. Aan een vrouwelijke medewerker vertellen wat haar huisadres is en zeggen dat ze bezoek kan verwachten? Is helemaal normaal.
En dit gaat alleen maar erger worden.
Daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer retour, we hebben hier al genoeg klaplopers.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Syriers zijn echt compleet gestoord, vandaag weer een ervaring met zo'n ventje gehad. Ze hebben letterlijk overal schijt aan. Maroc, Turku, Anti, Suri kan je normaal gesprek mee aangaan, maar deze gasten zijn echt compleet onhandelbaar net als Afghanen.
En als je dan vervolgens zo'n Sharon Dijksma hoort over 'intensieve begeleiding' dan weet je alweer dat dit het volgende multiculturele drama gaat worden.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 23:43 schreef Duveldrinker het volgende:
Die Syriers zijn echt compleet gestoord, vandaag weer een ervaring met zo'n ventje gehad. Ze hebben letterlijk overal schijt aan. Maroc, Turku, Anti, Suri kan je normaal gesprek mee aangaan, maar deze gasten zijn echt compleet onhandelbaar net als Afghanen.
Ja en het het erge is, ik denk dat die Palestijnen, die Trump straks ook hierheen gaat sturen nog 2x zo erg zijn. DIe zijn compleet tegenovergesteld van hoe wij onze kinderen opvoeden.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
En als je dan vervolgens zo'n Sharon Dijksma hoort over 'intensieve begeleiding' dan weet je alweer dat dit het volgende multiculturele drama gaat worden.
Niet erger nee, wel meer. De leugens, de agressie, het geniepige gedrag is niet anders dan 35 jaar terug, toen ik zelf in een azc zat. De samenstelling is in de loop de jaren anders geworden, veel meer Syriërs, Eritreërs, maar ook gewoon N-Africa volk. Veel AMA's die beweren 17 te zijn, zijn ver in de 20...quote:
En laat ondertussen onze ouderen en hulpbehoevenden maar verrekken. Het is duidelijk waar tegenwoordig de prioriteiten van de voormalige sociaal democraten liggenquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:53 schreef RotatoR het volgende:
[..]
En als je dan vervolgens zo'n Sharon Dijksma hoort over 'intensieve begeleiding' dan weet je alweer dat dit het volgende multiculturele drama gaat worden.
Er was deze week een item op de regionale omroep over overlast in het mondaine Assen (!)quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 00:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom moeten ze ook zo snel mogelijk weer retour, we hebben hier al genoeg klaplopers.
Was in de jaren '90 ook. Heb nog in de Ripperda kazerne (OC) in Haarlem en in het (OC) Zaandam schoongemaakt en één van mijn beste vrienden is een Tunesiër die in Duitsland vluchteling status heeft gekregen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:50 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..] Veel AMA's die beweren 17 te zijn, zijn ver in de 20...
Was je er in 1992? Mijn man zat in Haarlem en vertelde over een knotsgekke Irakese generaal die geloofde dat de kazerne onder zijn bevel viel en iedereen als zijn soldaat behandelde 🥲🥲quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 11:27 schreef Horzula het volgende:
[..]
Was in de jaren '90 ook. Heb nog in de Ripperda kazerne (OC) in Haarlem en in het (OC) Zaandam schoongemaakt en één van mijn beste vrienden is een Tunesiër die in Duitsland vluchteling status heeft gekregen.
Moet tussen '97 - '99 geweest zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 12:06 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Was je er in 1992? Mijn man zat in Haarlem en vertelde over een knotsgekke Irakese generaal die geloofde dat de kazerne onder zijn bevel viel en iedereen als zijn soldaat behandelde 🥲🥲
Waar kom jij vandaan als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 10:50 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Niet erger nee, wel meer. De leugens, de agressie, het geniepige gedrag is niet anders dan 35 jaar terug, toen ik zelf in een azc zat. De samenstelling is in de loop de jaren anders geworden, veel meer Syriërs, Eritreërs, maar ook gewoon N-Africa volk. Veel AMA's die beweren 17 te zijn, zijn ver in de 20...
Ex-SUquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 15:53 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan als ik vragen mag?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |