Gynaecologen met passie voor hun werk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:05 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ze alle meisjes betasten.
Vermaken ze zich ook wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:40 schreef havanagila het volgende:
Er is al een oplossing, de bajes. Tering.
Simpel. Kijk er naar met een objectieve blik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:30 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je strot
Als ik iemand te gast heb in mijn huis en die misdraagt zich dan flikker ik hem eruit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:09 schreef Shotty het volgende:
[..]
Simpel. Kijk er naar met een objectieve blik.
Jongeren trappen rotzooi als er niets te beleven valt. Dat is al eeuwen bekend. Dat kan je toch moeilijk ontkennen.
Dat jij er niet objectief naar wil kijken zegt meer over jou dan over mij.
Tja, dat mag niet van linkse en progressieve partijen, want men is van mening dat het niet veilig zou zijn daar en deze arme stakkers zijn de verantwoordelijkheid van het Westen, zo wordt er gezegd. Het vorige kabinet heeft immers geprobeerd Syriėrs terug te sturen wat tot een boel verzet wist te leiden van politici uit die hoek.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:25 schreef Lenny77 het volgende:
Aanhoudend overlastgevend gedrag zou een enkeltje naar huis moeten opleveren, niet een speciale kleinschalige setting...
Dan moet je er maar voor zorgen dat men meer mooie platen produceert, zodat er overal in Nederland meer diversiteit is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef RotatoR het volgende:
Asielzoekers zijn heilig in dit land en dus worden ook deze criminelen gezien als slachtoffers die intensieve begeleiding nodig hebben.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan moet je er maar voor zorgen dat men meer mooie platen produceert, zodat er overal in Nederland meer diversiteit is.
Deze jongeren zijn niet echt te gast, ze mogen nergens aan meedoen, en hebben nergens uitzicht op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als ik iemand te gast heb in mijn huis en die misdraagt zich dan flikker ik hem eruit.
Grof misbruik van de geboden gastvrijheid en het ligt voor de hand dat de betrokkene wordt gevraagd zijn biezen te pakken.
Dan gaan ze toch lekker terug naar Syriė als ze zich vervelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:18 schreef Shotty het volgende:
Maar dit is gewoon een verwachte uitkomst van een situatie. Water is nat, de paus is katholiek, een beer schijt in het bos, en jongeren die zich kapot vervelen trappen rotzooi.
Genoeg redenen om gewoon lekker naar huis te gaan zo te zien. Meine gute; alsof het ze wordt aangedaan hier in Nederland te moeten zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:18 schreef Shotty het volgende:
[..]
Deze jongeren zijn niet echt te gast, ze mogen nergens aan meedoen, en hebben nergens uitzicht op.
Man man manquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:18 schreef Shotty het volgende:
[..]
Deze jongeren zijn niet echt te gast, ze mogen nergens aan meedoen, en hebben nergens uitzicht op.
Kijk naar het hele plaatje. Het is bekend dat jongeren die zich vervelen rotzooi trappen. Voor Nederlandse jongeren zijn er daarom in de vakantie activiteiten in de meeste gemeentes. Juist daarom.
Bied deze jongens dezelfde kans, om iets te doen.
Misdragen ze zich alsnog, mag je ze van mij uitzetten.
Maar dit is gewoon een verwachte uitkomst van een situatie. Water is nat, de paus is katholiek, een beer schijt in het bos, en jongeren die zich kapot vervelen trappen rotzooi.
Ik heb liever een monocultuur zoals in Polen of Japan. Dat zijn tenminste nog wel leefbare samenlevingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:41 schreef torentje het volgende:
[..]
Dan moet je er maar voor zorgen dat men meer mooie platen produceert, zodat er overal in Nederland meer diversiteit is.
Dat is de korte (en qua simpelheid ook de meest juiste) versie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als ik iemand te gast heb in mijn huis en die misdraagt zich dan flikker ik hem eruit.
Grof misbruik van de geboden gastvrijheid en het ligt voor de hand dat de betrokkene wordt gevraagd zijn biezen te pakken.
Het opgroeien met primitieve culturele ideeėn helpt ook niet. Ga dat eerst eens herstellen aleer er weer een buurthuis-kickbox-rapcursus uit de grond gestampt wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:18 schreef Shotty het volgende:
[..]
Kijk naar het hele plaatje. Het is bekend dat jongeren die zich vervelen rotzooi trappen. Voor Nederlandse jongeren zijn er daarom in de vakantie activiteiten in de meeste gemeentes. Juist daarom.
Bied deze jongens dezelfde kans, om iets te doen.
Misdragen ze zich alsnog, mag je ze van mij uitzetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |