abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218630061
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:07 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Die fluflu's die elkaar uitnodigen op bruiloften etc is voor mijn gevoel altijd meer een commerciële keuze 🙈

Ik was vergeten dat Debbie uitgenodigd was voor haar bruiloft, maar denk dat dat nog in een tijd was dat Debbie niet zwak, ziek, misselijk, LC, B12, pais, ME/CVS of onderweg was?
Er was een tijd dat Debbie best leuk was om te volgen, toen kreeg ze na 1,5 week LC en was ze een stervende zwaan
Had ze toen niet die lelijk afgetrapte laarzen aan onder een jurk? Of was dat bij een andere bruiloft?
pi_218630074
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ja, en ze hadden best nog wel de nodige eisen. Het huis is trouwens zo gevonden op Funda. Benieuwd hoe snel het verkocht is.
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)
pi_218630080
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Jij bent optimistisch! 😂
Ze zal daarna wel weer het land ingaan om Het Tweede Boek te signeren voor alle glijdende volgmoeders.
Zou Debbie ook een promo exemplaar krijgen?
pi_218630083
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef Sushirijst het volgende:
Am: in Dec ook nog een reisje richting lapland oid. Hopelijk toch niet weet met Juul maar neemt ze bijv Guus mee (ook nog leuk voor zijn slagen 😉)
Ik dacht misschien Sam? Die houd van vissen volgens mij?
pi_218630101
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)
Vrij ‘normale’ m2 prijs volgens mij. En ook daar worden nog volop huizen verkocht en gebouwd, dus er zal wel een markt voor zijn. Ik denk niet dat ze ver weg zou willen verhuizen voor een schonere locatie, maar dan ver bij haar vrienden, haar vader en zus+neefje vandaan.
Ze is er opgegroeid.
pi_218630125
quote:

[..]
Normale prijs voor hier. Ze woont voor Ijmuiden ook wel in een leuk buurtje. En je hebt er strand en Haarlem. Ik denk dat het zo weg is.
pi_218630126
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef Harper het volgende:
AM: In november ga ik met Saar en Suus naar Terschelling, voor een strandrit.
Ik dacht: leuk voor ze!
Een story later: Mirjam, Juul en Eileen gaan ook mee.

Oké, weer een uitje voor moeders dus.
En S&S mogen mee.
Ik dacht ook: wat leuk. Maar helaas..
pi_218630136
Ik zou hier wel een knop willen waarmee ik alle berichten over dbm kan skippen :s)
pi_218630150
Judith zegt dat ze tot 11 uur geslapen heeft, wat doet Bob dan al die tijd? Die is volgens mij geen type om rustig een boekje te lezen
pi_218630152
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:47 schreef Sushirijst het volgende:
Am: in Dec ook nog een reisje richting lapland oid. Hopelijk toch niet weet met Juul maar neemt ze bijv Guus mee (ook nog leuk voor zijn slagen 😉)
Helaas. Weer met Juul en de schoondochters.
Waarom inderdaad niet met Guus en de tweeling? Samen met Maarten bv?
pi_218630156
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:51 schreef papierentas het volgende:
Wat zal AM straks weer lekker klagen rond december dat alles weer veel te druk is voor haar en dat is allemaal de schuld dan weer van de scholen.
Precies wat ik dacht toen ik "december" las.
pi_218630158
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Normale prijs voor hier. Ze woont voor Ijmuiden ook wel in een leuk buurtje. En je hebt er strand en Haarlem. Ik denk dat het zo weg is.
Ben wel benieuwd waar ze heen gaan! Hopelijk word haar account dan ook weer wat leuker met verhuis/verbouw content
pi_218630160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Ik zou hier wel een knop willen waarmee ik alle berichten over dbm kan skippen :s)
Plus Debbie graag.
pi_218630169
Ik zou aannemen dat Annemarie een keer met haar man een reisje doet naar Lapland?

Best wel bizar, hoe vaak influencers weggaan op weekeindjes, reisjes en dergelijke. Het is zo'n totaal andere wereld dan de wereld waar ik in leef (nou heb ik dat gevoel regelmatig tegenwoordig, niet alleen bij influencers).
pi_218630173
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef Hyacinth het volgende:
Ik weet nog wel iemand die een cursus manifesteren aanbiedt.. 😂
pi_218630178
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben wel benieuwd waar ze heen gaan! Hopelijk word haar account dan ook weer wat leuker met verhuis/verbouw content
Ik vermoed dat ze gewoon in ijmuiden blijven
pi_218630182
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:08 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zou aannemen dat Annemarie een keer met haar man een reisje doet naar Lapland?

Best wel bizar, hoe vaak influencers weggaan op weekeindjes, reisjes en dergelijke. Het is zo'n totaal andere wereld dan de wereld waar ik in leef (nou heb ik dat gevoel regelmatig tegenwoordig, niet alleen bij influencers).
Misschien weer met de hele familie, of met haar dochter en schoondochters. Meidenvakantie, je weet toch..
pi_218630185
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Serieus? Wat ontzettend raar is dat.

Ik lees het overigens niet, dus misschien mis ik wat. Of er is nog hoop?

Lapland lijkt mij prachtig, maar ik vind de prijzen enorm.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tarantelle op 30-08-2025 13:45:06 ]
pi_218630189
Ik hoop dat dat goed gaat met die meiden op Terschelling. Ze hebben toch pas enkele weken geleden voor het eerst gegallopeerd? De strandritten op Terschelling gaan echt knetter hard (weet ik uit ervaring) en op het strand in rengalop is echt niet te vergelijken met een rondje galop in de bak. Tenzij ze een beginnersrit gaan doen, maar dat betwijfel ik
pi_218630236
AM kan hopelijk bij haar geliefde HEMA vanmiddag wat passende onderbroeken voor L scoren. Het meisje zit er constant aan te trekken. Zowel voor als achter.
pi_218630275
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:17 schreef MissBaksel het volgende:
AM kan hopelijk bij haar geliefde HEMA vanmiddag wat passende onderbroeken voor L scoren. Het meisje zit er constant aan te trekken. Zowel voor als achter.
Ja, valt me ook iedere keer op.
pi_218630313
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:08 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik weet nog wel iemand die een cursus manifesteren aanbiedt.. 😂
😂
pi_218630356
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Ja ik lees het nog een keer “net als ons mama mia reisje”

Ik weet even niet wat ik erover moet zeggen. Binnen een jaar 2 reisjes maken met je schoondochters.. de meeste van haar kinderen krijgen in 2 jaar tijd nog minder Quality time.
pi_218630501
quote:

[..]
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.
Dat huis is zo weg.
pi_218630557
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 13:59 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Haha ik dacht dat valt me mee die prijs! Paar dorpen verder betaal je het dubbele.
Dat huis is zo weg.
En ze wonen op 2x-vallen-afstand van de duinen en het bos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')