abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218635344
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:22 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Als ze benauwd is krijgt ze waarschijnlijk ventolin en daar word je hyper van, maar goed zoals DBM het noemt is natuurlijk flink overdreven.
Met een saturatie van 80. Daar geloof ik nou echt niets van. Trouwens, ik geloof niks van DBM.
Met haar hart kwaaltje. Ik gok dat ze gewoon zelf heen is gereden want aandacht.
pi_218635373
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
“ word ze mega hyperactief. Maar gewoon echt uren rond rennen, gillen, springen, niet stil kunnen zitten.. én dat allemaal terwijl ze tegen je aan plakt.

Hoe moet ik die combinatie voor me zien? Of is dat weer een geval De Overdrijvende Mama?
Ze springt rond terwijl ze dr moeder optilt denk ik 🙈.

Ze kan best wathyper worden van de medicatie, maar DBM zal alles wel weer overdrijven. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat dan nooit gefilmd heeft en gedeeld heeft.
pi_218635393
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef papierentas het volgende:
DBM was toch aan het ontprikkelen op bed vanmiddag? En vanwege haar burn- out gebruikt ze haar telefoon minder, echt waar. En wat iedereen zegt trekt ze niks van aan, echt waar. Is zij 30, of 13?
Ze is met de familie naar de markt geweest en hebben 3 doosjes aardbeitjes gekocht en ze heeft de nodige posts op in ieder geval Threads gedaan. Dus ontprikkelen op bed? 🙄
pi_218635438
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
“ word ze mega hyperactief. Maar gewoon echt uren rond rennen, gillen, springen, niet stil kunnen zitten.. én dat allemaal terwijl ze tegen je aan plakt.

Hoe moet ik die combinatie voor me zien? Of is dat weer een geval De Overdrijvende Mama?
Hahaha ik vroeg me hetzelfde af: hoe kan ze al die dingen doen terwijl ze vastgeplakt zit aan haar moeder....weer een mega-overdrijving of fantasie van de o zo blije mama😂
pi_218635505
MB heeft een ontstoken oog en vraagt om tips.
Lenzen uit en geen make-up zijn geen opties. Tja...
Beetje zoals op hoge hakken lopen met een kapotte knie.
pi_218635526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind MB er echt ontzettend moe uit zien op de foto's die ze deelt.
En waarom is zij ineens constant in Amsterdam? Terwijl ze net wonen in die droom boerderij? En ze normaal al maximaal moet janken als ze 6minuten weg is bij haar kinderen?
Ik begrijp steeds minder van deze vrouw
Ze is een drukke meid die overal bij wil zijn. Volgens mij heeft ze overnacht in Amsterdam. Ze was er donderdagavond en vrijdagochtend weer. Vrijdagavond ook nog feestje daar. Ze ziet er ontzettend slecht uit, vind ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 30-08-2025 22:03:15 ]
pi_218635609
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:57 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze is een drukke meid die overal bij wil zijn. Volgens mij heeft ze overnacht in Amsterdam. Ze was er donderdagavond en vrijdagochtend weer. Vrijdagavond ook nog feestje daar. Ze ziet er ontzettend slecht uit, vind ik.
Donderdag was ze op inkoop, en had ze 's avonds een "hele leuke afspraak".
Is die gefilmd?
Komt het rode oog daar vandaan? 😜
Zoveel vragen...
pi_218635656
Vooral niet die bakken make up op doen met een ontstoken oog. Die mascara kan ze iig weggooien.
pi_218635689
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef Holaa het volgende:

[..]
Is die gefilmd?
Zoveel vragen...
😆
pi_218635700
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Hyacinth het volgende:
Vooral niet die bakken make up op doen met een ontstoken oog. Die mascara kan ze iig weggooien.
Contactlens indoen is nog stommer met zo'n ontstoken oog.
pi_218635702
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB weer even de camera neer gezet voor een spontane kus met zoon
Vreselijk.
pi_218635746
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:45 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Met een saturatie van 80. Daar geloof ik nou echt niets van. Trouwens, ik geloof niks van DBM.
Met haar hart kwaaltje. Ik gok dat ze gewoon zelf heen is gereden want aandacht.
Daarom zeg ik ook dat het flink overdreven is, we “kennen” haar inmiddels wel een beetje. 🙃
pi_218635761
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
Oog is natuurlijk ook maximaal ontstoken 😉

Ze liet het zien, ziet eruit als een normaal ontstoken oog. Overdrijven is ook een vak. Ze vraagt om tips (water koken, beetje laten afkoelen en met een watje in het water dippen en langs het ooglid vegen). Maar een tip helpt niet, want dan moeten lenzen uit en dikke make up af. Alles voor de aandacht.
pi_218635776
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oh, daar ben ik het mee eens hoor. Maar canyoning en vlak daarna 800 km terug naar huis rijden is niet iets wat je maandelijks doet, dus geen referentie. En ze had het medicijn gekregen waardoor ze in Zwitserland op hoogte kon lopen en tot 2 uur ‘s nachts kon dansen, dus zichzelf misschien/waarschijnlijk overschat.
Maar hoé het uitpakt wist niemand.
Ze weet hoeveel energie autorijden haar kost. Ze moest op een rit naar Drenthe al eens slapen op een parkeerplaats, rijden naar Spanje deed ze een week over. Dat canyoning vond ik in veel opzichten een bijzondere keus: haar gezondheid, koud water, zwemkunsten van haar kind. En juist omdat ze die medicatie nog maar kort heeft had ze m.i. beter na kunnen denken over haar acties, juist omdat ze nog helemaal niet weet wat het doet. Maar goed, ik vind haar gewoon rete eigenwijs in alles.
pi_218635788
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:49 schreef Lovelii2026 het volgende:
MB weer even de camera neer gezet voor een spontane kus met zoon
In een slangenvrouw positie. En ging ze nou echt niet mee naar Jumping XL? J deelde dat feestje op haar tijdlijn.
pi_218635799
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:08 schreef Hyacinth het volgende:
En die lens eruit. Heel rap! Ze heeft ook een bril, dus waarom is die lens in dat oog noodzakelijk?
pi_218635835
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef lila01 het volgende:
Oog is natuurlijk ook maximaal ontstoken 😉

Ze liet het zien, ziet eruit als een normaal ontstoken oog. Overdrijven is ook een vak. Ze vraagt om tips (water koken, beetje laten afkoelen en met een watje in het water dippen en langs het ooglid vegen). Maar een tip helpt niet, want dan moeten lenzen uit en dikke make up af. Alles voor de aandacht.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef lila01 het volgende:

[..]
Contactlens indoen is nog stommer met zo'n ontstoken oog.
Daar wordt het alleen maar erger van. Als ze er in gaat wrijven heeft ze het straks ook in het andere oog. En Iris ook 😂
pi_218635870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
In een slangenvrouw positie. En ging ze nou echt niet mee naar Jumping XL? J deelde dat feestje op haar tijdlijn.
Denk het wel, hoor. Dat was vandaag. MB deelt stories over donderdag en vrijdag. Komt vast morgen op haar insta.
pi_218635919
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Denk het wel, hoor. Dat was vandaag. MB deelt stories over donderdag en vrijdag. Komt vast morgen op haar insta.
Misschien met bril dan 🤓
pi_218635949
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Waarom moet MB altijd soort van sexy of wulps of lichaam showend op een foto of film staan met 1 van haar kinderen? Ik vind het echt steeds raarder worden allemaal. Vanuit de psychologie is zo’n soort verhouding met je kinderen nogal “bijzonder” te noemen.
Ik vind haar blik naar die Iris als ze met de eetstokjes in haar mond zit ook enigszins apart te noemen, bijna alsof ze haar verleidelijk aankijkt ofzo. En dat wordt dan allemaal 'spontaan' gefilmd door iemand anders.
pi_218635975
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Wat een prijs voor een huis in Ijmuiden onder de rook van Tata 😱 (geen idee hoe de prijzen daar zijn, maar lijkt me dat je ergens in een schonere locatie voor dat geld ook wat kan kopen)
Ik kom er ook vandaan maar Haarlem is niet meer te betalen dus ze komen naar IJmuiden. En er wordt grof overboden en soms zonder voorbehoud van financiering...
Vroeger wilde Haarlemmers niet dood gevonden worden in IJmuiden... Maar nu wel want ze zijn nog zo in de stad, zo in Amsterdam...
pi_218635989
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:34 schreef Avea het volgende:

[..]
Ik vind haar blik naar die Iris als ze met de eetstokjes in haar mond zit ook enigszins apart te noemen, bijna alsof ze haar verleidelijk aankijkt ofzo. En dat wordt dan allemaal 'spontaan' gefilmd door iemand anders.
Ja, niet normaal. Ze is zich erg bewust van de camera, terwijl ze 'verliefd' naar Iris zit te kijken en die stokjes in haar mond steekt. Heel raar.
pi_218636120
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 22:05 schreef Holaa het volgende:

[..]
Is die gefilmd?
Zoveel vragen...
Hahahahah ik dacht hetzelfde 😂
pi_218636240
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:26 schreef lila01 het volgende:

[..]
Als ze nou eens gewoon niet haar temperatuur zou meten. Stuk prettiger voor iedereen, ook voor haarzelf. Heeft geen enkele meerwaarde.
Ik lees mee maar nu moet ik toch wel iets zeggen.
Ik heb een handjevol met moeilijke woorden wat ik mankeer en nog een hoop symptomen wat een vraagteken is.

Maar hoe Debby het doet is niet de juiste manier. Ik meet ook vaker op een dag mijn temperatuur. Is het hoger dan 38 dan weet ik al dat ik te veel gedaan heb. En soms is dat alleen liggen op de bank en televisie kijken. Maar je moet dan opschrijven welk tijdstip je meet je temperatuur en wat je gedaan/gegeten heb. Zodat je met je therapeuten kan kijken waar je op vooruit kan.
En dat gaat fout bij haar
pi_218636249
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ze wist niet hoe ze zich zou voelen.
Ze heeft een zware progressieve hartaandoening.
Dan ga je toch geen onnodige risico's nemen, ze is ook nog moeder van een kind van 6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')