abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218633627
Janneke zal vast al wat gekocht hebben. Moet nog even uitgemolken worden voor de volgers.

Wat een vraagprijs. Hij zal vast goed verdienen maar zij is toch gewoon nog stagiaire?
pi_218633742
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 19:03 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Janneke zal vast al wat gekocht hebben. Moet nog even uitgemolken worden voor de volgers.

Wat een vraagprijs. Hij zal vast goed verdienen maar zij is toch gewoon nog stagiaire?
Ja denk ook dat ze al wat gekocht hebben. Waren ze tijd terug al over bezig, dat ging toen niet door.
En er zal aardig wat overwaarde op hun huis zitten
pi_218633834
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Of tegen een lamp toen 🤣👌
😂
pi_218633869
Zag net op tiktok scrollend een filmpje "best way to get a lazy person up" en toen zette een man een kopje op de bank waar zijn vriendin (denk ik) vegiteerde tilde kopje op en er kwam een beest onder vandaan rennen.... de dame op de bank schoot omhoog en rende weg..
Wilde filmpje naar Roy sturen 🤣 maar goed dan blokkeren ze..
pi_218634162
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:23 schreef Latteanais het volgende:
DBM: dat zij zomaar steeds in paniekaanval schiet of in de angstmodus schijnt wel een oorzaak te hebben in haar jeugd. Ze schreef op Threads eens dat ze zich thuis soms achter de bank moesten verstoppen. Weet niet meer of dat om dreigend geweld of wapen ging. Het leek toen om haar vader te gaan die hen bedreigde.

Over haar angst wat betreft de kinderen: haar zoon schijnt een keer door ambulance naar het ziekenhuis te zijn vervoerd en de situatie werd onderweg volgens haar zo kritiek dat ze bang was dat hij het niet zou overleven.

Als deze verhalen van haar echt kloppen is er wel een bepaalde grond waarom zij zo reageert alleen schiet zij er behoorlijk in door.
Ik geloof meteen dat er voor haar een reden is dat ze zo reageert, maar dan moet je er wél wat aan doen vind ik. Zij erkent alleen niet dat ze issues heeft dus dan is het natuurlijk vechten tegen de bierkaai.. Mijn kind is in relatief korte tijd 3x met gillende sirenes afgevoerd voor dezelfde medische situatie, 1e 2 keer waren we doodsbenauwd. De 3e keer wisten we precies hoe te handelen, kregen zelfs complimenten van de ambulancebroeders dat we zo kalm waren en alles al hadden voorbereid voor hun komst en rit naar het ziekenhuis 😂 Maar goed, praten is key naar mijn mening en ik heb gelukkig diverse lieve mensen in mijn omgeving waar dat mee kan. Misschien heeft DBM dat niet😔
pi_218634197
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik geloof meteen dat er voor haar een reden is dat ze zo reageert, maar dan moet je er wél wat aan doen vind ik. Zij erkent alleen niet dat ze issues heeft dus dan is het natuurlijk vechten tegen de bierkaai.. Mijn kind is in relatief korte tijd 3x met gillende sirenes afgevoerd voor dezelfde medische situatie, 1e 2 keer waren we doodsbenauwd. De 3e keer wisten we precies hoe te handelen, kregen zelfs complimenten van de ambulancebroeders dat we zo kalm waren en alles al hadden voorbereid voor hun komst en rit naar het ziekenhuis 😂 Maar goed, praten is key naar mijn mening en ik heb gelukkig diverse lieve mensen in mijn omgeving waar dat mee kan. Misschien heeft DBM dat niet😔
Misschien niet, maar dan zijn er ook nog professionals. Ik heb door alles wat we met de kinderen hebben meegemaakt ook echt angsten ontwikkeld, maar zag ook in dat dat voor de kinderen niet gezond was en zocht hulp. Zij blijft sudderen in de angst en dat is ongezond. (Vind ik)
pi_218634203
DBM: middelvinger naar de haters🙄
Een hele aparte vrouw hoor.
pi_218634290
DBM was toch aan het ontprikkelen op bed vanmiddag? En vanwege haar burn- out gebruikt ze haar telefoon minder, echt waar. En wat iedereen zegt trekt ze niks van aan, echt waar. Is zij 30, of 13?
pi_218634387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:23 schreef papierentas het volgende:
DBM was toch aan het ontprikkelen op bed vanmiddag? En vanwege haar burn- out gebruikt ze haar telefoon minder, echt waar. En wat iedereen zegt trekt ze niks van aan, echt waar. Is zij 30, of 13?
Iets wat mij ook continue opvalt. Ik heb een dochter van 16 en kan soms best puberaal reageren, maar soms lijkt zij volwassener dan haar. Niet alleen nu vanwege de middelvinger, maar uit allerlei reacties.
Ik vraag me ook echt af hoe iemand van die leeftijd zo kan reageren.
pi_218634442
Ik zie nu pas de reel van Debby over longcovid😱. Echt geen woorden voor.
" ik zone helemaal uit hier".
pi_218634535
DBM is echt in de puberteit blijven hangen en ze overschreeuwt zichzelf continu. Hoe harder ze roept dat ze zich van anderen niets aantrekt hoe minder geloofwaardig ze is. Ze komt echt enorm onzeker over. Sneu, maar ze doet weinig tot niets met de dingen waar ze tegenaan loopt in het leven. Zou Flap al op de HAP zijn voor haar snotneus?
pi_218634585
MB weer even de camera neer gezet voor een spontane kus met zoon
pi_218634651
Waarom moet MB altijd soort van sexy of wulps of lichaam showend op een foto of film staan met 1 van haar kinderen? Ik vind het echt steeds raarder worden allemaal. Vanuit de psychologie is zo’n soort verhouding met je kinderen nogal “bijzonder” te noemen.
pi_218634664
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Misschien niet, maar dan zijn er ook nog professionals. Ik heb door alles wat we met de kinderen hebben meegemaakt ook echt angsten ontwikkeld, maar zag ook in dat dat voor de kinderen niet gezond was en zocht hulp. Zij blijft sudderen in de angst en dat is ongezond. (Vind ik)
Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar denk dat zij nog vol in ontkenning is dat ze issues heeft, dus is waarschijnlijk van mening dat ze geen hulp nodig heeft..
pi_218634668
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 17:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Even onder de warme kraan werkt ook.
Waarom moet je meerdere keren per dag zo’n ding in je achterste steken om te bepalen hoe je je voelt? Je kijkt toch naar jezelf, naar je lichaam? Als iemand je vraagt hoe gaat het? Dan zeg je toch niet ‘even wachten hoor, even m’n temperatuur checken’.
pi_218634704
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:56 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk hoor! Maar denk dat zij nog vol in ontkenning is dat ze issues heeft, dus is waarschijnlijk van mening dat ze geen hulp nodig heeft..
En dat snap ik dus echt niet, Stevie Wonder ziet nog dat zij een probleem heeft.
Ze benoemt haar angsten en paniek zo vaak, hoe kan je dat nog ontkennen? 😅
pi_218634774
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:55 schreef Pimpelpaars123 het volgende:
Waarom moet MB altijd soort van sexy of wulps of lichaam showend op een foto of film staan met 1 van haar kinderen? Ik vind het echt steeds raarder worden allemaal. Vanuit de psychologie is zo’n soort verhouding met je kinderen nogal “bijzonder” te noemen.
Ik volg haar nu 8 jaar maar ze is zo verandert vindt haar echt niet leuk meer
pi_218634906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 18:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar achteraf kijk je een koe in zijn kont. Ze wist niet hoe ze zich zou voelen.
Ik vraag mij dat dus echt af. Bij Judith denk ik dat zij heel goed weet wat haar lichaam wel en niet kan maar dat ze er gewoon geen rekening mee wil houden.
pi_218634923
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:44 schreef Maremare het volgende:
DBM is echt in de puberteit blijven hangen en ze overschreeuwt zichzelf continu. Hoe harder ze roept dat ze zich van anderen niets aantrekt hoe minder geloofwaardig ze is. Ze komt echt enorm onzeker over. Sneu, maar ze doet weinig tot niets met de dingen waar ze tegenaan loopt in het leven. Zou Flap al op de HAP zijn voor haar snotneus?
Minstens. Ik gok op 112 gebeld want het meisje was aan het voetballen. Doet ze altijd als ze benauwd is.
pi_218634954
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:57 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Waarom moet je meerdere keren per dag zo’n ding in je achterste steken om te bepalen hoe je je voelt? Je kijkt toch naar jezelf, naar je lichaam? Als iemand je vraagt hoe gaat het? Dan zeg je toch niet ‘even wachten hoor, even m’n temperatuur checken’.
Daarom zeg ik dat de warme kraan ook werkt. Ik geloof er niks van dat zij temperatuurt. Waarom zou je dat doen?
pi_218634991
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:17 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Minstens. Ik gok op 112 gebeld want het meisje was aan het voetballen. Doet ze altijd als ze benauwd is.
Als ze benauwd is krijgt ze waarschijnlijk ventolin en daar word je hyper van, maar goed zoals DBM het noemt is natuurlijk flink overdreven.
pi_218635168
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik vraag mij dat dus echt af. Bij Judith denk ik dat zij heel goed weet wat haar lichaam wel en niet kan maar dat ze er gewoon geen rekening mee wil houden.
Dat denk ik inderdaad ook. Ze weet dat haar basisconditie heel slecht is. Dat ze met simpele inspanning vaak al helemaal buiten adem is. Dat gedoe met haar been was natuurlijk botte pech, maar de rest had ze best kunnen bedenken. Heftige inspanning, lange autorit naar huis etc. Gewoon dom en onverantwoord.
pi_218635278
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Oh, daar ben ik het mee eens hoor. Maar canyoning en vlak daarna 800 km terug naar huis rijden is niet iets wat je maandelijks doet, dus geen referentie. En ze had het medicijn gekregen waardoor ze in Zwitserland op hoogte kon lopen en tot 2 uur ‘s nachts kon dansen, dus zichzelf misschien/waarschijnlijk overschat.
Maar hoé het uitpakt wist niemand.
pi_218635333
“ word ze mega hyperactief. Maar gewoon echt uren rond rennen, gillen, springen, niet stil kunnen zitten.. én dat allemaal terwijl ze tegen je aan plakt.

Hoe moet ik die combinatie voor me zien? Of is dat weer een geval De Overdrijvende Mama?
pi_218635342
Ik vind MB er echt ontzettend moe uit zien op de foto's die ze deelt.
En waarom is zij ineens constant in Amsterdam? Terwijl ze net wonen in die droom boerderij? En ze normaal al maximaal moet janken als ze 6minuten weg is bij haar kinderen?
Ik begrijp steeds minder van deze vrouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')