SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Rosie is on a vacation far away.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had nooit gedacht dat een liedje van nick en simon nou zo autobiografisch van toepassing kon zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee verschrikkelijk elke keer weer een ander en mij doet het pijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:35 schreef MizzezAmy het volgende:
Want jouw liefde waarmee jij mij soms verblijdt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Wil ik liever liever liever voor altijd![]()
![]()
Boodschappen gedaan in Duitsland, dat was een gezellige drukte, alle Nederlanders de grens over
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Files bij de grens hoorde ik op de radio i.v.m. grenscontroles.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Boodschappen gedaan in Duitsland, dat was een gezellige drukte, alle Nederlanders de grens over![]()
Haha nee was vreselijk, maar ja, je moet er maar het beste van makenquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja zo is het ook weerquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee was vreselijk, maar ja, je moet er maar het beste van makenMaar de cola is binnen dus?
![]()
![]()
Oh er stond wel een politieauto, dacht dat ze snelheid controleerdenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Files bij de grens hoorde ik op de radio i.v.m. grenscontroles.
Maar ik rijd gewoon over een klein weggetje, geen autobahnI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: