Voor welke oud-international hoop jij dat we heel snel een minuutje mogen klappen?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:53 schreef fetX het volgende:
Willem II, Birmingham City, FC Groningen en BVV Den Bosch
Zo zo. Later dus ook klappen voor Nelom.
Ghehequote:
Er doen er zelfs elf van Polen mee.quote:
Romano Denneboomquote:Op donderdag 4 september 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor welke oud-international hoop jij dat we heel snel een minuutje mogen klappen?
Weinig woke ditquote:Op donderdag 4 september 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor welke oud-international hoop jij dat we heel snel een minuutje mogen klappen?
Boekel is een van de veertien gemeenten in Nederland waar ik nog niet ben geweest.quote:
Dries Boussataquote:Op donderdag 4 september 2025 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En de andere 13?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boekel is een van de veertien gemeenten in Nederland waar ik nog niet ben geweest.
Krijgen we Danzig als half time show?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Er doen er zelfs elf van Polen mee.
Correct.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar zitten toch alleen Che Guevara aanhangers?
Schiermonnikoog, oost Groningen, paar Limburgse grensgemeenten en nog wat los spul.quote:
Ik vind het feit dat je het bijhoudt meer bijzonder dan waar je wel of niet geweest bent.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schiermonnikoog, oost Groningen, paar Limburgse grensgemeenten en nog wat los spul.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:57 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daar is ie ook niet geweest, dat zegt ie net.
Stadskanoal @Zipportalquote:Op donderdag 4 september 2025 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Schiermonnikoog, oost Groningen, paar Limburgse grensgemeenten en nog wat los spul.
#Zolerkamerautistquote:Op donderdag 4 september 2025 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat je het bijhoudt meer bijzonder dan waar je wel of niet geweest bent.
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
#Zolerkamerautist
Sinds een paar weken heb alle snelwegen van Nederland gereden
Is het leuk om maagd te zijn?quote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
#Zolerkamerautist
Oke truckerquote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
#Zolerkamerautist
Nu nog alle wateren bevarenquote:
Moet ook nog naar de Pekela's, brrr...quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
#Zolerkamerautist
Achtergestelde oorden.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet ook nog naar de Pekela's, brrr...
Paar weken terug gezien die film.quote:
Tijd dat het 11 december wordt, wat jij.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een paar users maken dit een koud bad
Gelukkig posten @:fetx en @:dagoduck mee
Valt tegen. Geen aanrader.quote:
Och, daar kan ik me op verheugen. Vanaf half oktober mag er doorgespoeld worden.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijd dat het 11 december wordt, wat jij.
Heb 3 1/3 nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Hebben jullie de nieuwe "the naked gun" film al gezien?
Ik mis geheel tegen de traditie in de eerste avond.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tijd dat het 11 december wordt, wat jij.
De loser moet voor straf over alle wegen van Nederland rijden en eindigen in de gemeente Boekelquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
De fuck is de Unity Euro Cup nou weer?
Akkoord.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis geheel tegen de traditie in de eerste avond.
Mijn pa en ik gaan naar Boekarest voor FCSB-Feyenoord die avond
Jezus dan hebben jullie wel een erg sterke bandquote:Op donderdag 4 september 2025 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik mis geheel tegen de traditie in de eerste avond.
Mijn pa en ik gaan naar Boekarest voor FCSB-Feyenoord die avond
Weinig dingen mooier dan samen met je pa naar de tietenbarquote:Op donderdag 4 september 2025 21:04 schreef ISVV het volgende:
[..]
Jezus dan hebben jullie wel een erg sterke band
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |