En Azerbeidzjanquote:
Een vlag met viesdik.quote:Op zondag 7 september 2025 17:54 schreef 3rr0r het volgende:
Heeft Dombo gezegd welk t-shirt hij aan heeft ter herkenning?
Monacoquote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Europese landen tegen wie we nog nooit gespeeld hebben?
Servië, Kosovo en Azerbeidzjan.quote:Op zondag 7 september 2025 18:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er eigenlijk nog meer Europese landen tegen wie we nog nooit gespeeld hebben?
Kon ook niet slechterquote:Op zondag 7 september 2025 18:07 schreef Coco het volgende:
De voorzetten van Depay zijn een stuk beter geworden.
Hun probleemquote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef TweedeKlum het volgende:
Die goal tegen Polen was ook een enorme keepersfout.
Eigenlijk stoort Depay mij helemaal niet meer in het Nederlands elftal, hij voetbalt ineens in dienst van het teamquote:Op zondag 7 september 2025 18:07 schreef Coco het volgende:
De voorzetten van Depay zijn een stuk beter geworden.
Alleen Grueter is nog erger, daar moest ik donderdag naar luisteren omdat ik aan het rijden was, echt, wat een marteling.quote:Op zondag 7 september 2025 18:08 schreef bbuddybb het volgende:
Arman Avsaroglu heeft een verschrikkelijke stem.
Dit zijn teksten.quote:Op zondag 7 september 2025 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eigenlijk stoort Depay mij helemaal niet meer in het Nederlands elftal, hij voetbalt ineens in dienst van het team
Als hij de afgelopen tien jaar vaker zo had gevoetbald en niet zo’n ongelooflijke randdebiel was had ik hem die topscorerstitel gegund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |