Die gaat zo weer richting Den Dolderquote:Op woensdag 24 september 2025 21:47 schreef raptorix het volgende:
Ik bied Wouter Goes aan, om een kwartiertje mee te doen
Daarom had ik ook 0-2 voorspeld maar had iets meer van Feyenoord verwacht. Wie weet de 2e helft!quote:Op woensdag 24 september 2025 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Braga kan er ook niet veel van btw
Die hebben al hun miskopen in één keer erin gezet. Geen idee welk statement daarmee wordt gemaaktquote:Op woensdag 24 september 2025 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daarom had ik ook 0-2 voorspeld maar had iets meer van Feyenoord verwacht. Wie weet de 2e helft!
Dit deed Steijn ook ooit bij Ajax in een Europese wedstrijd toch?quote:Op woensdag 24 september 2025 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Die hebben al hun miskopen in één keer erin gezet. Geen idee welk statement daarmee wordt gemaakt
Load balancing over de selectiequote:Op woensdag 24 september 2025 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Die hebben al hun miskopen in één keer erin gezet. Geen idee welk statement daarmee wordt gemaakt
Farioli inderdaad. Frankfurt-uitquote:Op woensdag 24 september 2025 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit deed Steijn ook ooit bij Ajax in een Europese wedstrijd toch?
Nee ik doel op het bewust opstellen van de miskopen van Mislintat omdat Steijn en hij ruzie hadden.quote:Op woensdag 24 september 2025 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Farioli inderdaad. Frankfurt-uit
Proberen er met links wat mee te doen omdat hij blijkbaar niks met rechts kanquote:Op woensdag 24 september 2025 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit kan niet
Wat een kutpass
quote:Op woensdag 24 september 2025 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diarra verpest een aanval met zn kutaanname
Grijp in Robin. Doe iets.
Help ons!quote:Op woensdag 24 september 2025 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pas na de 60ste minuut waarschijnlijkquote:Op woensdag 24 september 2025 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niet echt een lekker lopend verhaalquote:Op woensdag 24 september 2025 22:22 schreef Makamba_ het volgende:
Als Feyenoord hier niet wint met deze opstelling en rust geven aan spelers tegen een Portugees team...
Mochten ze tweede worden geen CL voor hun. Ik heb gesproken.
Bijna half uur latere reactie en we zijn pas 7 posts ofzo verderquote:Op woensdag 24 september 2025 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit deed Steijn ook ooit bij Ajax in een Europese wedstrijd toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |