SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had deze bolkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
oeh amy moet nog 1 level dan krijg ik ook een achievement
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik had 'Rust in Vrede Bowie' als TT
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou trainingskamp beleggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
[..]![]()
1 gewonnen, 2 verloren.
Ik mis wel echt wedstrijdritme ja.![]()
Bondiquote:
Dat is wel een absolute selloutquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:12 schreef StevenHyde het volgende:
Extince wel heerlijke 90s nostalgie. Mis de 90s.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nu 13 minuten in het ziekenhuis omdat ik iemand me heb moeten laten meppen met een visHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe niet aan kinkshamen, maar...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu 13 minuten in het ziekenhuis omdat ik iemand me heb moeten laten meppen met een visIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
nu 13 minuten in het ziekenhuis omdat ik iemand me heb moeten laten meppen met een vis![]()
![]()
achievement is achievement, 4 merits erbij al deze ochtendquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:13 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kinkshamen, maar...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vroeger was dat een hele rage op IRC, met forellen slaan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:12 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik had 'Rust in Vrede Bowie' als TT
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk wel dat het zo ging ja, hij is level 100 en ik maar 12quote:
en de vis was grootHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Auquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk wel dat het zo ging ja, hij is level 100 en ik maar 12
en de vis was groot![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: