Dit klinkt anders ook niet als de spelling van iemand met een universitaire opleidingquote:
Sow koekoek...Jij zit op internet sinds '24 ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dit klinkt anders ook niet als de spelling van iemand met een universitaire opleiding
Ik zat al 10 jaar op Fok! toen jij je registreerde ... maar blijkbaar is dat van die laaggeleiden dus een dingetje. Het kan komen doordat ik vaker in serieuze fora post, zoals WLR, POL en NWS.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Sow koekoek...Jij zit op internet sinds '24 ?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zat al 10 jaar op Fok! toen jij je registreerde ... maar blijkbaar is dat van die laaggeleiden dus een dingetje. Het kan komen doordat ik vaker in serieuze fora post, zoals WLR, POL en NWS.
AH ja, nu komt er toch iets terug in mijn herinnering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bazenfilmpje
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:48 schreef TAmaru het volgende:
[..]
AH ja, nu komt er toch iets terug in mijn herinnering.
Die gast die steelt van die rijke tatta's is toch die rapper?
Wacht ff..quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:21 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Ik las vroeger dat vrouwen sneller een one night stand met je zouden willen als je littekens had. Want dat was een teken van geweld, niet weg rennen etc. Ik heb iets van 3 keer dat geprobeerd, heb nu 3 littekens aan mijn gezicht maar heb dat nooit als dusdanig ervaren (de voordelen). Liever gehad dat ik mezelf niet gesneden heb achteraf gezien.
Maar nu zie ik zo'n persoon in de gevangenis in een documentaire met allemaal tattoeages en denk ik hetzelfde. Is dat aantrekkelijk voor een vrouw? Of doen ze dat puur voor de mannen in een bende? Dat laatste maakt ze juist wat gay toch?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:32 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Een tatoeage van deze smiley is wel baas:
Dit is de enige die ik wil:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:32 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Een tatoeage van deze smiley is wel baas:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |